Grote botox lippen: WAAROM???

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Borsten en billen aangepast vind ik de grootste afknapper.... opgespoten lippen... dit:
Vindt het lekker sletterig eruit zien. Vooral als ze aan je pik zuigen.
Er is 1 uitzondering, ooit een dame gesproken die had haar borsten laten opspuiten met een soort fillers, dat zat er natuurlijk uit en voelde ook natuurlijk. Maar siliconen... no way... of zo'n misvormde reet...
 
Als je bijna geen lippen hebt en sommige mannen meer tiet hebben dan jij, snap ik dat je er iets aan doet.
Alleen sommige vrouwen hebben het helemaal niet nodig, maar doen het toch. Het ziet er bijzonder onnatuurlijk uit en is echt zonde. Maar goed.. hun keuze 🤷‍♀️

Ik heb enkel 2 tekeningetjes die op mijn gezin slaan. Verder heb ik wel kunstnagels, maar een normale maat dus valt niet echt op. Met die lange nagels kan je bijna niets, heel onpraktisch 🙄 en breken snel af.
Aangezien ik voor mijn 30e al grijze haren kreeg, verf ik weer wel mijn haren 🙂
 
Als je bijna geen lippen hebt en sommige mannen meer tiet hebben dan jij, snap ik dat je er iets aan doet.
Alleen sommige vrouwen hebben het helemaal niet nodig, maar doen het toch. Het ziet er bijzonder onnatuurlijk uit en is echt zonde. Maar goed.. hun keuze 🤷‍♀️

Ik heb enkel 2 tekeningetjes die op mijn gezin slaan. Verder heb ik wel kunstnagels, maar een normale maat dus valt niet echt op. Met die lange nagels kan je bijna niets, heel onpraktisch 🙄 en breken snel af.
Aangezien ik voor mijn 30e al grijze haren kreeg, verf ik weer wel mijn haren 🙂
Ach, een klein beetje de natuur helpen doen we allemaal.
Maar dat is wat anders dan je hele lichaam volkliederen, je borsten laten pimpen tot harde onnatuurlijke tennisballen en je lippen opspuiten tot een formaat dat zelfs Donald Duck er jaloers op zou zijn.
Eerlijk gezegd denk ik dat je dan een aandachtsprobleem hebt of ronduit gek geworden bent.
 
Laatst bewerkt:
Als je veel geld verdient ,zijn er dames die niet weten wat ze er mee moeten doen en laten zich inpraten op zulke ingrepen , zoals borsten groter ,billen opspuiten lippen enz... met als resultaat als ze ouder worden hebben ze spijt wat ze gedaan hebben want alles neemt een niet natuurlijke manier in , worden oude doosjes zoals ze zeggen ,geef mij maar een natuurlijke dame , bij deze mag je bij de meeste overal aankomen ,tegenover andere oei daar niet aankomen doet zeer enz...
Nou, niet helemaal mee eens ,mijn eigen vrouw laat regelmatig iets in haar gezicht en andere plekken spuiten, maar ziet er nog lekker strak uit daardoor.
Ik heb er niets aan want sinds ze in de overgang is mag ik er niet meer aankomen en dat is best lastig als je s,nachts tegen zo'n lekker strak kontje aan ligt .
Gelukkig dat er DVP,s zijn
 
Heb eens een keer bewust een meisje uitgekozen in een saunaclub met opgespoten lippen model eendenbek. Aan haar was werkelijk alles verbouwd: gezicht, borsten, billen, kunsthaar, noem maar op. Wou wel eens weten hoe ze me zou pijpen met die lipjes. Maar het was helemaal niets bijzonders. Sterker nog: waardeloze service, ze was in alles nep behalve in het geld innen.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan