Grote Clitoris

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Deze adverteert met een xxl clitoris. Is misschien wat ver voor jullie Nederlanders maar misschien dat er hier ook Vlamingen naar zoeken.
Ben benieuwd naar recensies, de advertentie tekst lijkt van Google translate
 
Deze adverteert met een xxl clitoris. Is misschien wat ver voor jullie Nederlanders maar misschien dat er hier ook Vlamingen naar zoeken.
Hmmmm, moest ik adverteren met XXL clitoris, dan zou ik daarvan toch een foto bij mijn advertentie zetten.... 🤔
De foto van haar genotsgrotje toont hoogstens grote schaamlippen en een geschoren poesje..... Terwijl in haar profiel puur natuur (ongeschoren) staat....
 
ik zag zojuist deze Braziliaanse Sunny voorbij komen. ze heeft geen foto/video waarop haar big clit te zien is. maar het schijnt iets grootst te zijn. Jammer dat ze geen anaal, bare en TZ doet, anders had ik haar hoge prijs er wel voor over.
 
Helaas nog steeds niks kunnen vinden in de regio Zuidholland
Is een echte niche markt dus dat is altijd een kwestie van toeval dat iets in de buurt zit of een flink eind rijden.
En dan moet je nagaan dat je qua damesaanbod in de Randstad waar jij zoekt nog het beste zit qua aanbod ook zoveel geluk heb ik niet...
 

Ben er net zelf geweest momenteel in Luik en idd. een behoorlijk grote clit, maar vooral ook erg aardige en vooral geile dame.
Ze is van plan binnenkort waarschijnlijk de grote steden in Nederland aan te doen, omdat de klandizie in arm Wallonië tegen valt dus heren houd kinky.nl in de gaten misschien binnenkort bij u in de buurt.

 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan