Recensie Guo, Roeselare (vh Brugge) 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
2
08/12/25
2
2
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Overig
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Aziatisch
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/guo-4/
Totale kosten (in euro)
150
Zaterdagavond een bezoekje gebracht aan Guo.

Ze stond al alleen tijdje op m'n radar en gisteren toch contact genomen omdat de "goesting" te groot was.

Via WA snel reactie ontvangen waarbij de wensen en tarieven duidelijk gecommuniceerd werden.

Bij services biedt ze oa douchen voor en na, 69 en tongzoenen aan.
Vind ik persoonlijk wel fijn, een beetje gfe gehalte. Dus akkoord gegaan om een uurtje plezier met haar te hebben.

Guo ontvangt in een appartement centrum Roeselare. Niets speciaal maar wel proper. In ieder geval waren er ook vriendinnetjes bezig in de andere kamers.

Gestart met het financiële, kleren uit en plaats genomen op bed voor een massage (douche op voorhand?, wel naar gevraagd maar ze kon geen woord Engels of ze deed alsof ze me niet begreep)
De massage (+/- 20min) was goed maar weinig teasend.

Daarna omdraaien, goeie pijpbeurt zc gekregen. Ik wou zelf overgaan naar een 69, maar dat kon plots niet meer, ook haar aanraken was precies dik tegen haar zin.

Dan maar afgewerkt met een paar standjes. Zo vlug mogelijk terug de kleren aan en huiswaarts gekeerd.

Herhalingsgevaar voor mij is bij deze onbestaande.

Had ze een slechte dag? Who knows

Nog even meegeven dat het zeker de dame van de foto's is en voor haar leeftijd mag ze zeker nog gezien worden.

Conclusie, na 3 wandelingen die toch maar zo zo zijn geweest, richt ik mijn pijlen in de richting van klassedames zoals Demi (Ardooie)

Terug
Bovenaan Onderaan