Recensie (H)Elena, Antwerpen, Vingerlingstraat 14/2, nacht 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

nachtlampke

Vaste klant
Forumpionier
104
12/07/21
85
15
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Deze drukbezette roemeense 31 jarige dame had ik al meermaals zien staan in haar raam .
Steeds iet of wat terughoudend van mijn kant haar raam voorbijgelopen , deze keer niet en op haar afgestapt , zonder veel vragen te stellen bij haar naar binnen ! Een warme welkom ontvangen en kennis gemaakt .
Haar de 50 € overhandigd en de kleren konden aan de kapstok gehangen worden , een wasje vooraf zowel van haar als van mij !
Op het bed neergelegd en al zoenend kwam ze over mij waarbij ze de massage van de penis startte , haar poesje was onbereikbaar voor mijn handen daar ze op mijn been zat te rijden ! Wel superhot vond ik en bllijkbaar ook mijn penis want die was ondertussen op volle sterkte , daarna werd de condoom aangedaan en kon het pijpen starten wat ik best wel lekker vond , diep en dan omhoog tot het topje , haar toch iets rustiger laten verderdoen want kging het nie te lang uithouden !
Dan is ze bovenop mij komen zitten en kon het neuken beginnen , een woord zalig !! Na een tijdje zijn we gewisseld naar de missionaris houding met haar beentjes hoog opgetrokkenen en op mijn schouders kon ik lekker doorstoten , in dit standje hebben we de zaak afgemaakt en na het klaarkomen nog enkele malen zachtjes doorgestoten er verscheen een grote glimlach op haar gezicht ,
Van haar afgekomen en de condoom verwijdert een wasje achteraf en dan terug de kleren aan en terug buiten een fijne ervaring rijker
 
Terug
Bovenaan Onderaan