Haar eerste keer

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Rickdekoning

Meubelstuk
1.037
20/08/21
1.485
29
Wie van jullie heeft ervaring met de eerste keer van een DVP? Dus de dat je de eerste klant was?

Ik heb het twee keer meegemaakt in Azie.

Een dame via Tinder overtuigd voor een betaalde date, ze was super zenuwachtig, prachtig meisje, ik heb haar instagram account nog steeds :D ik weet niet of ze het daarna nog eens heeft gedaan. Was geen geweldige ervaring want ze was behoorlijk onervaren in bed en liet zich niet gaan, een hele matige ervaring.

Een andere, ook in Azie, zat bij een mama-san die haar aanprijsde. In de hotel kamer was ze super zenuwachtig. Ik gaf haar nog uitgebreid de kans om erover weg te lopen.... maar ze koos ervoor het toch te doen......toen de sex eenmaal begon liet ze alle remmmen los, tjonge wat een passie een echte GF ervaring, een van de beste ervaringen ooit. Ik ben daarna nog twee keer klant geweest.
Drie jaar later kwam ik haar weer tegen.... ik ben slecht in het onthouden van namen en gezichten, maar haar herkende ik meteen. Was weer een goede ervaring.....maar ze herkende mij niet, daarna nooit meer gezien.
 
Telt een sugarbaby ook?

In dat geval heb ik via suikerarrangement.nl met een jonge dame gematcht. Het was wel een beetje awkward voor ons beiden. Eerste keer voor mij via suiker en ook nog eens met iemand die het nog nooit eerder heeft gedaan (als dvp).

Dus afgesproken en eerste keer open gelaten of we iets gingen doen of niet. Het klikte goed, maar merkte wel dat het meer als een date voelde dan een dvp afspraak. Totaal geen besef van de tijd, gewoon lekker gezellig kletsen en wat eten. Denk vanwege de klik had ze wel zin om te zoenen toen ik inleunde. Toen kwam ze wel los en begon ze volop haar tong te gebruiken (ik klaag niet!). Uiteindelijk hebben we zitten 'droogneuken' en heb ik haar kort gebeft. Meer dan dat wilde ze op dat moment nog niet. Bij de tweede afspraak pikten we direct op waar we waren gebleven.

Tot op heden dus elke keer meer een vriendin op een date gevoel dan een dvp afspraakje. Ze heeft me verteld dat ze later nog op een paar andere dates was geweest. Of daar iets is gebeurd heb ik niet verder naar gevraagd, maar wel bevestigde dat ik haar eerste was.
 
Wie van jullie heeft ervaring met de eerste keer van een DVP? Dus de dat je de eerste klant was?

Ik heb het twee keer meegemaakt in Azie.

Een dame via Tinder overtuigd voor een betaalde date, ze was super zenuwachtig, prachtig meisje, ik heb haar instagram account nog steeds :D ik weet niet of ze het daarna nog eens heeft gedaan. Was geen geweldige ervaring want ze was behoorlijk onervaren in bed en liet zich niet gaan, een hele matige ervaring.

Een andere, ook in Azie, zat bij een mama-san die haar aanprijsde. In de hotel kamer was ze super zenuwachtig. Ik gaf haar nog uitgebreid de kans om erover weg te lopen.... maar ze koos ervoor het toch te doen......toen de sex eenmaal begon liet ze alle remmmen los, tjonge wat een passie een echte GF ervaring, een van de beste ervaringen ooit. Ik ben daarna nog twee keer klant geweest.
Drie jaar later kwam ik haar weer tegen.... ik ben slecht in het onthouden van namen en gezichten, maar haar herkende ik meteen. Was weer een goede ervaring.....maar ze herkende mij niet, daarna nooit meer gezien.
Ik snap dat zij niet iedereen kan onthouden. Maar het lijkt me dat je de eerste keer toch wel onthoud met wie je het deed. Maar misschien was ze gewoon te zenuwachtig om alles in zich op te nemen. Dat kan ook.
 
Ooit mogen meemaken was bij mijn vaste plaats waar ik jaren kwam deze dame had een nieuwe jonge meid in huis gehaald om samen met haarte werke en trio's te doen ,had die dag een date met haar en ze vroeg me toen of ze haar erbij mocht betrekken waar ik geen nee op zei het was een jonge meid nog geen 20 toen en echt geen ervaring maar wel een fijne tijd met haar gehad was een leuke meid die ook open stond voor veel heb haar ook anaal mogen nemen ben later nog verscheide keren bij haar geweest maar leerde iemand kennen en is ermee gestopt
 
Ongeveer een jaartje geleden een prachtige jonge meid geboekt.
Kwam aangereden in haar auto'tje met nog een L op de achterruit.
Superstrak figuurtje, wasbordje, klein strak kontje waarmee je noten kan kraken en superkleine tietjes. 😍
Ze was heel zenuwachtig. Had zelfs geen condooms bij (het bureau had haar niet verteld dat ze daarvoor moest zorgen).
Desondanks de zenuwachtigheid en het wat onwennig zijn, ging ze al gauw tot actie over.
Is een hele leuke, stomende vrijpartij geworden. Verschillende standjes de revue gepasseerd. Meest memorabele was rechtstaand, haar van de grond getild en heerlijk op en neer op mijn jongeheer laten gaan. Ze is dus letterlijk van grond gegaan. 😄
Ze had later die dag nog een afspraak, maar ging dan eerst wat inkopen doen (condooms en dergelijke).
Spijtig genoeg heb ik haar niet meer teruggevonden. 😔
 
Ik heb een keer een dame bezocht (+/- 23, chubby tot dik) waar ik dacht dat ze dit nog niet zo lang deed. Ik heb niet de illusie, dat ik haar eerste klant was, maar ze kwam volgens mij uit Hongarije, sprak geen woord over de grens (engels, duits) en was redelijk onderdanig.

Ik merkte dus vrij snel in het begin, dat ze niet echt wist wat ze moest doen. Dus begon ik bij het pijpen haar hoofd een beetje te sturen. Voordat ik het wist had ik haar zo ver tegen me aangeduwd, dat mijn lul er helemaal inzat. Dat ging bij het neuken verder, ze liet zich in alle posities draaien/rollen/schuiven. Ze was wel de hele tijd aan het praten - waar ik niets van begreep. Dus om weer "af te koelen" heb ik haar regelmatig mijn lul weer in het mondje gestopt (natuurlijk door mijn toedoen deep throat) en op een gegeven moment dacht ik ga even kijken hoe ze tegen anaal aankijkt. Begonnen met haar op de rug, de benen in de richting van haar schouders geduwd en lekker haar kont in. Ze keek, praatte verder en heeft alles laten gebeuren. Dan nog een paar keer de positie veranderd en aan het einde lag ik achter haar, in haar kont, mijn vingers in haar kut om tegen mijn lul te drukken. Lekker klaar gekomen.

Mijn inschatting was, dat haar verteld werd om gewoon alles te doen wat de klant wilde.

Ik heb haar daarna nog een aantal keren bezocht. Toen was er wel een verandering. Ze praatte minder, en je mocht ook niet meer alles doen, maar voor de (regionale prijs van 50 Euro) heb ik haar regelmatig in alle gaten geneukt. Ze was wel iets zakelijker geworden en liet niet meer alles met haar doen, dus pijpen ging nu wel zelfstandig, maar niet meer all the way in.

Dus ga ik er maar van uit dat ik haar vroeg in haar carrière mee gemaakt heb.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan