WHEM Haifa/Maroua, Amsterdam (vh Den Haag)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
@Geworteld verleden
Over haar bestaat al een topic, dus je had al gewaarschuwd kunnen zijn
 
Ik ben geweest. Kan bevestigen dat ze echt is. Verdien er niets aan om dit te zeggen. Gewoon de waarheid. Jij met je 850 posts en psuedo intellect zit alleen maar te posten en dingen te beweren op grond van precies niks. Niet gelukt af te spreken? Moet fake zijn!
Ik ben zelf ook bij haar geweest , het is een (Bulgaars/Roemeniës ) Dame , die totaal niet op haar profiel foto lijkt .

Ik weet zelf niet waar je geweest bent , maar ik denk dat jij t zelf verkeerd hebt .
 
Ik ben ook bij haar paar keer geweest en ik kan met zekerheid zeggen dat zij Libanees is en het zijn wel haar fotos. Ik weet niet waar je recensie vandaan komt, maar het lijkt me sterk dat je naar een andere dame bent geweest. Wat me ook opviel dat jij een account maakt en vervolgens gelijk een recensie uitdeelt waar je geweest bent bij een dame in amsterdam en een dag later in Venlo maar goed ik heb haar nooit aangetroffen hoe je haar in je "recensie" hebt beschreven. Pm even anders haar adres
 
Laatst bewerkt:
Voor de mannen die niet willen intrappen weer in onze bekende dame ( haifa) dat nu onder een nieuwe naam werkt (maroua)

ik had haar een berichtje gestuurd , ik dacht van even wat nieuws proberen ..... achteraf stond ik weer bij dezelfde adress en was het de ene mollige oost europese dame .

Uitkijken!!

Ze komt steeds met nieuwe accounts,

Heeft ze echt gele tanden en gebroken tanden?

Ondanks dat ze zich voordoet heeft ze een mooie kont of klopt daar ook niks van?
 
Ik was gisterenavond voor een uur bij Haifa geweest in Den Haag. Ik heb de recensies over haar gemist (anders was ik niet gegaan) maar heb een totaal andere ervaring dan wat hier beschreven staat. Haifa is een knappe en intelligente dame met prachtige rondingen. Bij binnenkomst kreeg ik meteen een wijntje aangeboden, na een gezellige praatje ben ik lekker diep gepijpt vervolgens hebben we het afgerond in doggy. Ik zag dat ze genoot van de seks en voelde me niet gehaast. Na het klaarkomen kreeg ik nog een heerlijke massage met warme olie.
Zeker voor herhaling vatbaar.
 
Ik was gisterenavond voor een uur bij Haifa geweest in Den Haag. Ik heb de recensies over haar gemist (anders was ik niet gegaan) maar heb een totaal andere ervaring dan wat hier beschreven staat. Haifa is een knappe en intelligente dame met prachtige rondingen. Bij binnenkomst kreeg ik meteen een wijntje aangeboden, na een gezellige praatje ben ik lekker diep gepijpt vervolgens hebben we het afgerond in doggy. Ik zag dat ze genoot van de seks en voelde me niet gehaast. Na het klaarkomen kreeg ik nog een heerlijke massage met warme olie.
Zeker voor herhaling vatbaar.
Dus leek ze op een Arabische dame of oost-Europese dame? Welke wijk/buurt ontvangt ze?
 
Ik ben gisteren avond bij Haifa langs geweest voor een date van 2 uurtjes , wat uiteindelijk uitliep tot 2,5uur zonder er extra voor te betalen . Dus op tijd letten doet ze niet !! En dat betekend dat het ook wederzijdse genot was ... eenmaal naar binnen gelopen werd ik verasst door de manier waarop ik aangesproken werd ... leek alsof ik in 7e hemel bevindt , Ik werd netjes behandeld mijn jas werd voor mij opgehangen en er werd mij wat drinken aangeboden en ook de kans om wat vragen te kunnen stellen ( Benieuwd) we liepen lachend naar de slaapkamer toe en er werd een sfeerverlichting aangezet en ben ik toen op bed gaan liggen en heb ik het over me heen laten komen. Ik kan wel hier van alles gaan vertellen van hoe goed ze is maar dat laat ik liever aan de bezoekers over !! ( Ik spreek namens mezelf ) Het was een van mijn beste dates . Na heerlijk 2,5 uurtjes ben ik nog even onder de douche gegaan en heerlijk ontspannen uit de deur .


Dat was dus mijn ervaring met Haifa en laat niemand anders je iets wijs maken . Geloof je het niet? Stuur me gerust een privé berichtje en ik ga samen met jou naar haar toe .
 
Ik ben gisteren avond bij Haifa langs geweest voor een date van 2 uurtjes , wat uiteindelijk uitliep tot 2,5uur zonder er extra voor te betalen . Dus op tijd letten doet ze niet !! En dat betekend dat het ook wederzijdse genot was ... eenmaal naar binnen gelopen werd ik verasst door de manier waarop ik aangesproken werd ... leek alsof ik in 7e hemel bevindt , Ik werd netjes behandeld mijn jas werd voor mij opgehangen en er werd mij wat drinken aangeboden en ook de kans om wat vragen te kunnen stellen ( Benieuwd) we liepen lachend naar de slaapkamer toe en er werd een sfeerverlichting aangezet en ben ik toen op bed gaan liggen en heb ik het over me heen laten komen. Ik kan wel hier van alles gaan vertellen van hoe goed ze is maar dat laat ik liever aan de bezoekers over !! ( Ik spreek namens mezelf ) Het was een van mijn beste dates . Na heerlijk 2,5 uurtjes ben ik nog even onder de douche gegaan en heerlijk ontspannen uit de deur .


Dat was dus mijn ervaring met Haifa en laat niemand anders je iets wijs maken . Geloof je het niet? Stuur me gerust een privé berichtje en ik ga samen met jou naar haar toe .
Is ze wel Arabisch denk je?
 
Is ze wel Arabisch denk je?
Ik ben zelf niet van Noord-Afrikaanse afkomst , dus het was voor mij moeilijk te achterhalen ( maar mijn gevoel zegt van wel en dat ze is van die richting )

Hoop jullie genoeg geïnformeerd te hebben en sterker nog adviseer ik jullie om alsnog bij onderbuik gevoel of argwaan !! Maar niet bezoeken , over mezelf gesproken weet ik wel waar ik de volgende date ben 🤭
 
Ik bezoek haifa al 8 maanden nu.Haifa is een intelligente dame en nog eens heel erg sexy en heeft ontzettend lekkere lichaam met grote strakke billen, ruikt altijd fris en fruitig en neemt eigen initiatief om je in de mood te brengen. Ik heb met haar fantastische seks en leuke gesprekken gehad. Ik denk dat zij half Libanees is, want ze kent heel veel uit de arabische cultuur en ze trekt vaker arabische kleding voor me aan, wat mij erg geil maakt.
Haar Arabisch is inderdaad niet perfect, maar dat heeft de sfeer nooit tussen ons bedorven, zolang ze kan kreunen in het Arabisch ben ik meer dan tevreden. Ik raad jullie Haifa aan en ik ga haar ook blijven bezoeken.
 
Het is gemakkelijk te herkennen aan iemands gebrekkige Nederlands of Engels of ze Arabisch of Oost-Europees zijn.

Ze stond op mijn lijst, maar na verhaal van geworteld verleden had ik haar erafgehaald. Al die nieuwe accounts hebben me niet overtuigd om haar te bezoeken.
 
Het is gemakkelijk te herkennen aan iemands gebrekkige Nederlands of Engels of ze Arabisch of Oost-Europees zijn.

Ze stond op mijn lijst, maar na verhaal van geworteld verleden had ik haar erafgehaald. Al die nieuwe accounts hebben me niet overtuigd om haar te bezoeken.

Maar besef dat geworteld verleden ook een nieuwe account is? Dus jij gaat maar geloven wat je wilt geloven. Prima hoor, doe je ding. Je hoeft haar helemaal niet te bezoeken. Ik vind alleen dat de integriteit van de forum, hoe je het ook wilt bekijken, de enige reden is om hier te posten of uberhaupt lid van de zijn. Als wij leugenaars gaan geloven en fake recensies/misstanden om een dvp zwart te maken uit wraak of welk reden dan ook, dan hoef ik hier ook niet meer te zijn.
 
Maar besef dat geworteld verleden ook een nieuwe account is? Dus jij gaat maar geloven wat je wilt geloven. Prima hoor, doe je ding. Je hoeft haar helemaal niet te bezoeken. Ik vind alleen dat de integriteit van de forum, hoe je het ook wilt bekijken, de enige reden is om hier te posten of uberhaupt lid van de zijn. Als wij leugenaars gaan geloven en fake recensies/misstanden om een dvp zwart te maken uit wraak of welk reden dan ook, dan hoef ik hier ook niet meer te zijn.
Jouw keuze en ja meerderheid hebben een goede ervaring gehad op 1 persoon na. Er zijn paar berichten verwijderd dat beweerden dat ze Arabisch of Oost-Europees is. En sws leest haifa of haar profielschrijver dit mee, want na bericht van wallie64 met dat ze veel tijd heeft voor een student, was "student" weggehaald van haar profiel.
 
Dit wordt een never ending story.
Mkboxer blijft haar verdedigen tegen alle negatieve berichten.
Om het verder te onderbouwen worden wandelaars met heel erg duidelijke Nederlandse namen ingeschakeld die ook daar zijn geweest, geen enkele echte recensies schrijven maar wel lyrisch zijn, maar door typisch taalgebruik erg opvallen. Ze ondersteunen ook (minstens) een andere dame op dezelfde manier. Toeval?
 
Dit wordt een never ending story.
Mkboxer blijft haar verdedigen tegen alle negatieve berichten.
Om het verder te onderbouwen worden wandelaars met heel erg duidelijke Nederlandse namen ingeschakeld die ook daar zijn geweest, geen enkele echte recensies schrijven maar wel lyrisch zijn, maar door typisch taalgebruik erg opvallen. Ze ondersteunen ook (minstens) een andere dame op dezelfde manier. Toeval?
Doe ik niet. Enige wat ik verdedig met betreft de dvp is dat ze bestaat en ontvangt. Meerdere mensen beweerden in het begin dat de advertentie een faker was, alleen op basis van mislukte pogingen om afspraken te maken. Ik duidde aan dat het niet zo was, ik heb de dame bezocht en ze bestaat. that's it. Wat ik voornamelijk probeer te verdedigen is mijzelf tegen mensen zoals jij die mij beschuldigen dat ik de dame ondersteun en verdedig tegen alle negatieve berichten. Niet de eerste keer dat jij mij beschuldigt en dit is niet de eerste keer dat ik jou hierop aanspreek en telkens ren je weg van de discussie zodra jij wordt gevraagd jouw beweringen te onderbouwen of bewijzen. Je beweert dat wij, de mensen die iets positiefs hebben te vertellen over de dvp, ook een andere dvp op dezelfde wijze ondersteunen. Dat is niet waar. Één klik in mijn post geschiedenis bewijst dat.

Misschien moet je maar niet posten in een topic waar jij helemaal niets mee te maken hebt. Heb jij iets toe te voegen? Graag delen. Heb jij de dame niet bezocht? Misschien je nutteloze, niet onderbouwde meningen en beschuldigingen voor jezelf houden.
 
Weet je wat? Ik ben klaar hier. Jullie mogen allemaal lekker geloven wat jullie willen. De dame is een Oost blok faker met gebroke, gele tanden die stinkt uit haar mond. Als jullie letterlijk de enige faker met een nieuwe account willen geloven over alle andere recensies, be my guest. 🤡🤡🤡

Aan jullie de keus. Wat een gedoe zeg. Fix je eigen confirmation bias maar. Ik ben het probleem niet.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan