Recensie Hailey, Amsterdam, Oude Nieuwstraat 24 5,00 ster(ren)

  • Onderwerp starter Voormalig lid 58
  • Startdatum

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
V

Voormalig lid 58

Guest
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Shift
Middag
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Gisteren ben ik bij Hailey geweest, ze is een hele vriendelijke surinaams dame met een prachtige glimlach. Nadat ze mijn lul had gewassen en hem zachtjes had aangeraakt met haar zachte handen, zorgde ze ervoor dat ik onmiddellijk een erectie kreeg. We stonden samen en ze wreef over mijn lul en kneep mijn ballen tot ik voelde dat ik zou ontploffen. Ze zei dat ik op het bed moest gaan liggen waar ze me een geweldige pijpbeurt gaf 69, haar kut smaakte erg goed en ze genoot ervan. Ze liet me klaarkomen door me de meest energieke cowgirl-rit te geven, ik explodeerde in haar, alles MC. Daarna kletsten we wat en ze lag naast me en streelde me. Ik bezoek haar regelmatig.
 
Begint bij 40 tot max 100. Voor 100 heb je de tijd van je leven. Vandaag bereed ze me in cowgirl-stijl, neukte me tot mijn lul in haar ontplofte, ze maakte me extra hard en supergeil, ze stopte alleen toen ik smeekte dat ik genoeg had. Toen ging ze naast me liggen en wreef over mijn lul en ballen met de vraag of ze me kon aftrekken, maar ik had er genoeg van. Tot de volgende keer.
 
Ik was vandaag bij Hailey. Er is iets aan haar dat me aantrekt, elke keer als ik haar zie, maakt ze me zo geil en hard. Ze maakt het dat ze mij neukt, niet dat ik haar neuk. Ze rijdt me meestal in cowgirl-stijl terwijl ze me aankijkt, ze rijdt me zo hard dat ik in 5 minuten klaarkom, dan wrijft ze haar natte kut over mijn gezicht en gaat dan naast me liggen terwijl ze mijn lichaam kust en met mijn slappe lul speelt. Als ik het aankan, doen we een tweede ronde met een pijpbeurt waarbij ze elke laatste druppel sperma uit je ballen zuigt. Het verbaast me dat meer mannen geen commentaar op haar geven. Ze heeft het meestal erg druk.
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen deepthroat
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Totale kosten (in euro)
50
Vorige week de kleine vrolijke Hailey bezocht. Deze vriendelijke Surinaamse weet je snel op je gemak te stellen. Na het uitkleden waste ze zachtjes mijn lul en mijn ballen, die ze daarbij masseerde. Op het bed beland uitgebreid geknuffeld waarbij ze voorzichtig haar tanden in mijn tepels zette. Ondertussen maakte ze mijn pik zc keihard. Toen condoom erom en pijpen maar. Dat doet ze heerlijk met wat zacht geslurp. Op mijn verzoek om diep te gaan ging ze in en hoe. Volledig deepthroat met een paar kleine kokhals neigingen. Ik wilde haar vingeren, maar dat liet ze niet toe. Ze zoende me overal, maar tongzoenen alleen met het puntje van haar tong. Toch wel lekker. Ik vreesde snel te komen dus vroeg een pauze. Daarna weer door met deepthroat totdat ze wijdbeens ging liggen en ik bij haar naar binnen stootte. Ze heeft een lekker strakke kut en had geen glijmiddel nodig. Rustig begonnen en steeds harder gaan stoten waarbij haar kleine tietjes flink heen en weer gingen. Ze begon te kreunen tussen het (beetje) tongzoenen door en toen explodeerde ik. Nadat ze het condoom verwijderd had heeft ze me nog een tijdje liggen strelen, met een gezellig praatje. Top-vrouwtje waar ik zeker nog eens langs ga.
 
Een keer geweest heel lang geleden.
Heeft wel wat, makkelijk in de omgang.
Was best een positieve ervaring.
Ik herinner me iets leuks uit een gesprek met haar maar weet niet of ze wil dat ik dat op schrijf.
Al met al een goede herinneringen, maar ik ben na al die jaren niet terug geweest.....
 
Visited this lovely lady on Friday, she has a beautiful smile and a very nice tight pussy. She first washed my penis and then playing with it until it was big and hard enough for her to put a condom on. Then she told me to lay on the bed and she gave me a blowjob, just as I started to feel like I was going to cum she asked if I wanted her to ride me cow girl style. Wow my penis was so tight in her and she made me cum in a few minutes, she is a very randy lady.
 
I visited her on Friday, I think she only works on Thursday and Friday. She was great, she first got me all horny by rubbing my cock and my balls, then she made me lay on the bed and she climbed on top of me to ride me, I asked if I could lick her pussy and she said for €20 more. She then moved up and put her pussy in my face, it tasked so good, she especially enjoyed it when I sucked her clit, she groaned and moved around and got very wet. Then she moved down and rubbed her pussy on my cock before putting a condom on and fucking me, I came in a few minutes but she kept on fucking me until I said enough. Her pussy was very wet and she let me lick it again. We chatted about her holiday and I got dressed and thanked her.
 
Ik heb Hailey begin van de maand bezocht op een ochtend. Ze heeft een naambordje en een bordje met safe sex only voor het raam, dus ik had het idee dat beffen niet mogelijk was. Ze vroeg € 50,- en ik wachtte maar af wat ik daarvoor kreeg. Nou, Hailey kan er wat van. Na het wassen nam ze mijn ballen in haar mond en likte ze het eerste deel van mijn pik, die al recht overeind stond. Condoom erom en de hele lul kreeg een goede pijpbeurt. Begonnen in cowgirl reverse. Schitterend, dat strakke, lenige lichaam aan het werk. Hailey neukt lekker door. Na verloop van tijd van positie verwisselt en opnieuw een genot om met haar bezig te zijn. Het orgasme liet dan ook niet lang op zich wachten. Hele lieve relaxte vrouw. Bijzonder goede ervaring.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Ochtend
Dag
Donderdag
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Gisterochtend een geweldige tijd gehad met Hailey. Ze is een zeer charmante vriendelijke dame. Altijd vriendelijk en in een goede vriendelijke bui. Haar sexy lichaam en strakke kutje maakten me erg geil.
 
Super Haley werkt maar een paar dagen per werk. Het is altijd weer een plezier bij haar te zijn. Goede hygiene en begint al bij de wasbak. Ze wast de jongeheer zelf en begint het avontuur. Wat een kanjer.
 
Volgens mij zijn haar vaste dagen nu donderdag en vrijdag van 10.00 - 16.30 uur. Ik bezoek haar regelmatig, ze is altijd zo vriendelijk en zal je zeker een heel voldaan gevoel geven als je buiten staat te fantaseren over de volgende keer.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Middag
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vorige week donderdag was ik op bezoek bij Hailey, Ze is een zeer sexy geile dame!
 
Terug
Bovenaan Onderaan