Recensie Hailey, Roosendaal (vh Groningen) 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Doktertje

Stamgast
409
07/05/22
305
36
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op gezicht
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
35-40
Cupmaat
D (fake)
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
45 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/4652244-hailey
Totale kosten (in euro)
250 (+50 rimmen, +20 CIF)
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Wie niet waagt, wie niet wint. Geen recensies gezien en ook geen reacties op mijn WHEM topic.
Poging gewaagd, en enorm goed uitgepakt. Fantastische verschijning met haar waanzinnige billen, neppe harde borsten vond ik wel wat minder.
Pijpen ging vrij aardig, maar haar rim-kunsten zijn niet normaal. Dit is dan ook de reden dat ik haar hoogstwaarschijnlijk vaker ga bezoeken.
Haar gezicht voorzien van een laagje en nadien vertrokken. Haar ontvangstruimte is overigens lastig te vinden met een merkwaardige route-beschrijving, maar ze vertrekt binnenkort (vandaag?) naar Amsterdam.
 
Pijpen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
BDSM spel
3,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Overig
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
35-40
Cupmaat
D (fake)
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/4652244-hailey
Totale kosten (in euro)
220
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Een interessante dame. Vooraf lijkt het redelijk eenvoudig een afspraak te plannen via WA. Maar toen het moment dichterbij kwam reageerde ze erg langzaam en wilde ik bijna rechtsomkeer maken.

Vriendelijke ontvangst in een klein appartement, kamer was kaal en donker, wel een romantische licht en muziek.

Ze is de dame van de foto's en spreekt Portugees. Engels is zeer matig. Vooraf even gedoucht, bij het uitkleden begon ze in mijn nek te kussen en te teasen. Ik kreeg er een aardig harde lul van.

Na het douchen op bed. Daar ontstond een interessante ervaring. Eerst ging ze van top tot teen kussen en likken. Daarna met warme olie een stevige massage. Zelfs even in een paar onmogelijke posities geduwd en getrokken, bijna een Thaise massage. Daarna btb met olie, lekker glijden.

Ze is erg gefocust op je billen. Ze zou ook het liefst een vinger erin stoppen maar dat is voor degene die het wensen. Bij het omdraaien was er wel een heerlijke pijpbeurt. Veel olie, veel met haar handen bezig, perineum eindeloos likken en een goede afwisseling. Na enige tijd vroeg ik haar met haar billen op mn borst te zitten zodat ik lekker kon wrijven met olie en zij focus had op mijn lul, ballen en perineum. Prima allemaal. Bijna het uur volgemaakt en toen wilde ik wel lekker haar mond vullen. Ze ging weer pijpen maar toen ik uiteindelijk spoot probeerde ze tactisch haar mond weg te houden, zo kwam ik half in en tegen haar mond maar vooral op mijn buik. Dit was een flinke afknapper. Je betaalt voor CIM dan moet dat ook vol overgave gebeuren!

Conclusie:
- Dame van de foto, niet echt super knap maar gemiddeld goed
- Vriendelijk, bijna geen Engels
- Kan je goed opgeilen
- Massage stevig en focus op onderkant
- Pijpen uitstekend, afwisseling
- CIM een onvoldoende
- €220 te hoog. €180 zou beter passen
 
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op gezicht
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Overig
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/4652244-hailey
Totale kosten (in euro)
220
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
dame afgelopen vrijdag bezocht..
ze vroeg me min of meer om een recensie te plaatsen op Kinky..maar daar heb ik geen account (gaat niet gebeuren ook)
dus vroeg ik ofdat dit forum ook goed was..was geen probleem zei ze..want blijkbaar is de animo niet overweldigend..
nou word ik eerlijkheidshalve ook wel iets terughoudender om mijn escapades hier telkens weg te tikken..want het gros van 'de mannen' hier heeft er blijkbaar geen of nauwelijks zin in..
typ 1x in een topic dat bij wijze van Tesla rijders 'gehersenspoelde homo schapen zijn' ,en je krijg 50 reacties van figuren met een account vanaf het begin met 0 recensies en 5 berichten..

anyway..
aanbod hier in de regio is de laatste tijd (lees 2 jaar)niet super..maar deze dame sprak mij wel aan..weinig geshopped in de foto's
app contact ging vlot..denk ook niet dat er een planner bijzit of iets..
dus tijd en plaats afgesproken..
bekend flatje in de Philipswijk..ik was mooi op tijd..dus dat ging en liep prima..
de dame zelf is 100% de dame van de foto's..al lijkt ze daar kleiner op ,ik ben zelf 1,80 en ik schat haar niet veel korter dan 1,70
figuur is goed..mooi slank ,mooie kont niks overdreven etc..tieten zijn wel nep en hard..maar in proportie ,een A cup zou ook niet staan bij haar..
dame heeft overigens zwart haar nu..maar nogmaals het is ze 100%
had gekozen voor een heel uurtje ..massage +blowjob deze ronde..
terwijl ik mezelf uitkleedde ging ze de kamer af ,om na 5 minuten terug te komen met de waterkoker met daarin een flacon olie..
beetje dansen ,wrijven en kneden naast het bed ,plagerig zoenen etc..
wat resulteerde in een keihard lid ..dan weet ik dat het goedzit..en kon ze zeker waarderen ,getuige het OI ,Oi Oi..you are a bad boy..
moest maar gaan liggen van haar..op mijn rug ..zou ik eerst een appatizer krijgen..zo gezegd zo gedaan..waarna ze me zonder condoom even heerlijk pijpte
totdat ik aangaf dat het genoeg was..anders was de fun al over..(eigenlijk had ik ze me klaar moeten laten zuigen..en dan nog de 2e ronde,maar goed.. )
vervolgens heeft ze me dik een half uur gekneed..opgerekt..heb ik haar gekneed en opgerekt..overal gezoend etc etc..
wel een plakzooi die olie uiteindelijk..mja..een keer wat anders hee..
nou was ik inmiddels mijn erectie wel zowat verloren..maar de goesting om te spuiten niet..dus gaf ik dat aan..de tijd zat dik aan 3 kwartier dus nu kon het wel..
gun schoongemaakt en haar lippen erop..,gek genoeg hield ik dit minuten vol ondanks haar skills..
vroeg ze nog ofdat ik in haar gezicht wilde komen..ik was inmiddels zo ver heen en geil...dat dat maar moest ja..
knieen in haar oksels zachtjes mondje neuken..en bingo ..daar gingen 5/6 stralen..
daar heeft ze overigens geen moeite mee..ze is inmiddels ervaren genoeg..
kreeg nog een douche aangeboden..maar ik was van plan om thuis uitgebreid te badderen..dus sloeg ik dat over..
nog leuk gebabbeld met haar in een mix van Engels/Porto ,en een woordje Frans omdat ze in Brussel en Luik heeft gewoond..maar ik spreek dat helaas niet dus bleef het bij het eerste..
aardige dame met een goed lichaam..wel een pro die je liever masseert en afzuigt..dan om een uur lang mee te sexen..
dar was ze terughoudend in..
ik ga nog wel een keer terug denk ik..want ze pijpt goed..en de sfeer was leuk..
 
Terug
Bovenaan Onderaan