Recensie Haisha, Vlissingen (voorheen Amsterdam, Nieuwegein, Helmond, Den Bosch, Oss, Venlo, Eindhoven, Nuland, Tiel, Assen, Groningen, Vlaardingen) 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

makkebeer

Meubelstuk
Forumpionier
1.603
01/07/21
1.688
90
Dame ontvangt nu in Den Bosch, maar destijds bezocht in Amersfoort.
Maar ze is nooit lang op een plek, maakt deel uit van het rondreizend circus.

25-08-19, 08:31 Makkebeer

Als ik de andere recensies op Hookers eerst gelezen had, dan was ik waarschijnlijk niet gegaan. Maar oke op de bonnefooi bezocht, op basis van de mooie foto's en de geilheid die ze uitstraalt.
Ontvangt nu in Amersfoort-Noord. Dame die opendeed, is inderdaad de dame van de foto's, met een rastakapsel, zoals op de laatste foto's te zien bij het zwembad is.
Voor een half uurtje betaald, 80 €, kennelijk heeft ze haar tarief aangepast.
Was wel een ontzettend klein kutkamertje.
Had s'middags zes biertjes gedronken, dus kreeg niet gelijk een stijve bij het aanzien van dat mooie lichaam.
Maakte haar komplimenten dat ze er erg mooi uitzag en ik streelde haar lichaam, nog geen effect op mijn kleine.
Ze maakte mijn eikel schoon met een paar doekjes en begon te pijpen zonder condoom, niks gevraagd vooraf, en mijn slappe lul pijpte ze lekker stijf en ze ging nog effe lekker door.
Een van haar tieten nog effe liggen likken tussendoor, maar dat mocht niet te wild.
Daarna condoom erom met het mondje.
Vervolgens in missio geneukt, doet haar benen niet echt goed wijd en soms klemt ze haar benen om je middel.
Kon haar op deze manier dus niet echt diep neuken, maar ik vond het wel lekker in dat jonge strakke kutje.
Wilde haar toen beffen, maar dat mocht niet bij boeking van een half uur, moest ik bijbetalen tot een uur.
Oke doen we de volgende keer.
Omgedraaid in doggy en ze deed nu haar kont lekker naar achteren, dus ik kon nu wel lekker doorneuken, na een tijdje spoot ik het condoom vol.
Condoom werd door haar verwijderd met wat doekjes.
Wasgelegenheid is beneden, daar nog effe gewassen.
Spreekt inderdaad maar twee woorden engels, maar ik spreek een beetje spaans.
Voor mij een positieve ervaring, waarvan ik mij afvroeg of ik die gelijk moest delen, want ik ga zeker nog een keer terug om een uurtje mat haar te spelen, wil dat jong kutje beffen.
Maar gezien de negatieve reacties hier, zal haar deur niet gelijk platgelopen worden met een positieve ervaring.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
  2. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/leidschendam/4132459-haisha
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Dame reageerde snel op app, ik kon 2 uur later terecht. Een paar minuten voordat ik er was appte ze me. Eenmaal aangekomen, precies op tijd, appte ik dat ik er was, geen respons. Dan maar een rondje lopen. Ik had me voorgenomen het een half uur te geven. Na 25 minuten reageerde ze toch nog. Ik kon komen.

Haar foto's kloppen. De eerste foto is misschien van een paar jaar geleden zou ik zeggen. Mooie volle borsten, grappig karakter wanneer ze ontspannen is.
Ik schat haar een paar jaar ouder dan de aangegeven 28, borsten eerder D dan C, lengte eerder 1.60 dan 1.70.

Ik zag haar in Leidschendam, vandaag staat haar advertentie alweer op Voorburg, hiervoor Roosendaal, daarvoor Eindhoven of Den Bosch.

Ze ontving in een net appartement. Ik denk samen met een ander. Douche niet gezien.

Begonnen met rugmassage. Op zich wel lekker even, maar niets bijzonders, niet seksueel ook.
PZC. Ze spoot eerst met een spuitbusje op m'n pik - nieuw voor mij, daarna met een doekje afgenomen.
Tussen de borsten mocht, maar alleen met condoom.
Seks in verschillende standjes, was Ok. Zoenen op de mond mocht niet, aan haar foef zitten ook niet.
Ze had muziek opgezet van Youtube. Dat vind ik best, maar daar kwamen Nederlandstalige reclames tussendoor, dat stoort me wel.
Ik kreeg niet echt grip op haar. In het begin was ze soms wat geïrriteerd. Maar als je haar zichzelf laat zijn, dan is ze aardig en leuk. Je kan lekker knuffelen met haar. Na de seks zat ze rechtop wat muziekclipjes te draaien en met haar bovenlijf met heerlijke borsten mee te dansen. Heel sexy.
Het helpt als je wat Spaans spreekt, daar ontspant ze ook van.
Een "klokkijker" is ze niet, ik ben wat langer dan een uur gebleven.

Misschien is het dezelfde als deze? (Ander advertentienummer.)
Als iemand dat kan bevestigen, dan kunnen de threads samengevoegd worden.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan