WHEM Halima, Almere, Kinky

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Advertentie - Sofiaa - Nat en geil kan veel squirten
Meteenseks.nl
https://www.meteenseks.nl › advertentie › nat-en-geil-ka...

Nat en geil kan veel squirten - 0685246875. Nat en geil kan veel squirten. Laatste Update: 27-06-2022. borsten en een zacht gezichtje. Zie er uit als een ...

Als je nu nog niet overtuigd bent dat het niet klopt met deze dame weet ik het ook niet meer.
 
toch eigenwijs en geprobeerd maar het blijft bij ap contact en aan het lijntje houden. toen gezegd dat de revieuws dus juisty waren en ik toch maar weer moest toegeven dat de kracht van vele en informatie delen sterker is dan je eigen idee. kwam ze met ik heb nog een half uur kun je nu? okay waar moet ik zijn en accepteer je cash? krijg ik een gifje met spookjes die langs een klok zweven
ben er nu wel echt klaar mee hoop was groot de kennis hier groter haha fijn weekend
 
toch eigenwijs en geprobeerd maar het blijft bij ap contact en aan het lijntje houden. toen gezegd dat de revieuws dus juisty waren en ik toch maar weer moest toegeven dat de kracht van vele en informatie delen sterker is dan je eigen idee. kwam ze met ik heb nog een half uur kun je nu? okay waar moet ik zijn en accepteer je cash? krijg ik een gifje met spookjes die langs een klok zweven
ben er nu wel echt klaar mee hoop was groot de kennis hier groter haha fijn weekend
Jup.. hier ook eigenwijs geweest en tóch maar eens contact opgenomen. Ze zei in eerste instantie dat ze om 03:30 tijd had. 03:45 appte ze dat ze "bijna klaar was". Haar gezegd dat ik dan al langzaam die kant op zou komen, ze zei dat ze over 10 minuten het adres zou sturen. 15 minuten later kreeg ik inderdaad een adres wat hierboven ook genoemd wordt. Ze zei toen dat ze om 04:10 klaar zou zijn. In de buurt gewacht tot 04:10 waarna ze zei dat ze nóg 10 minuten nodig had (hier werd ik al sceptisch). Na 15 minuten vroeg ze waar ik was, ik zei ik heb geparkeerd in de buurt. Ze zei wederom dat ze nog 5 minuten nodig had.. onderhand was het al 04:30/04:35, haar nog eens gevraagd of ze klaar was kreeg wederom het antwoord nog 1 minuut. 5 minuten later belde ze me, ze zei dat ik naar het kruispunt moest gaan, hier zei ze dat ik de auto moest parkeren en moest gaan lopen (ik hoorde haar lachen en een mannenstem op de achtergrond). Haar gevraagd waar ik dan moest zijn want was niet op opgegeven adres en huisnummer. Ze legde iets uit van een lidl en een flat, maar ik vertrouwde er geen bal meer van… Haar gewezen op alle slechte recensies en gezegd dat ik het niet vertrouw. Toen ik de grote weg opreed zei ze kijk naar het balkon ik sta daar, echter niemand te zien. Ik zou je een ritje besparen, je wordt aan het lijntje gehouden en/of er klopt in ieder geval niks van.
 
Terug
Bovenaan Onderaan