Algemeen Hamburg, algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

TheHitcher

Stamgast
Forumpionier
639
05/07/21
998
40
Ondernemer bouwt een prostitutiepand in de Herbertstrasse om tot appartementen

Hamburgs sündigste Straße (60 m) wird dieses Jahr 100 Jahre alt und steckt in der tiefsten Krise ihrer Geschichte. Vom Schock der Corona-Lockdowns hat sich die Prostitution nicht erholt, mehrere Häuser stehen leer.

Ein Hamburger Unternehmer hat nun das größte Haus der Herbertstraße angemietet. Jens (57) wird künftig Ferienwohnungen im Puff vermieten – das gab es noch nie!
 
Zaterdagavond rondje gelopen, Reeperbahn en omgeving ontzettend druk met uitgaand publiek.

Reeperbahn:
Paradise point of Sex, bezetting mager te noemen, gemiddeld 4 dames per verdieping en niet de mooiste.
Pink Palace, bezetting redelijk met 6 dames per verdieping van 15 kamers. 50 of 100 voor pijpen/neuken

In de straatjes tussen de Reeperbahn en de Herbertstrasse lopen veel dames te tippelen, beetje opdringerig zijn ze wel, tarief ligt rond de 60 euro inclusief wat te drinken. Een best mooie Duitse meid van 24 wilde mij meenemen voor slechts 30 naar haar kamer, ben er niet op ingegaan.

Herbertstrasse:
de mooiste dames, krijg er spontaan een harde plasser van, allemaal Duits en tussen zo tussen de 20 en 27, vanaf ca 2200 uur behoorlijke bezetting, wel diverse panden donker waar voor Corona het straatje echt helemaal vol zat.
Alle dames beginnen met 50 euro, ze zeggen sex, massage en hoogtepunt voor een half uur, ze bedoelen daarmee dat ze je een handjob geven. Doorvragen voor blasen, und ficken dan vragen ze 100 voor pijpen en 150 voor neuken, eentje die voor 80 wel wilden pijpen en 100 neuken
Een waanzinnig mooie dame, vroeg zelfs 200, waarop ik zei wow da's niet weinig voor een halfuurtje waarop ze spontaan het raam dichtsmeet :oops:

Voetnoot, de dames van plezier willen niet dat er vrouwen door het straatje lopen, hoewel het middenin het uitgaansgebied ligt. Voorheen begonnen ze op de ramen te slaan en te roepen, nu hebben ze iets nieuws bedacht ze schieten met enorme waterpistolen op de vrouwen die voorbij lopen, echt de dikste die ze konden vinden heel effectief :LOL:
 
Zaterdagavond rondje gelopen, Reeperbahn en omgeving ontzettend druk met uitgaand publiek.

Reeperbahn:
Paradise point of Sex, bezetting mager te noemen, gemiddeld 4 dames per verdieping en niet de mooiste.
Pink Palace, bezetting redelijk met 6 dames per verdieping van 15 kamers. 50 of 100 voor pijpen/neuken

In de straatjes tussen de Reeperbahn en de Herbertstrasse lopen veel dames te tippelen, beetje opdringerig zijn ze wel, tarief ligt rond de 60 euro inclusief wat te drinken. Een best mooie Duitse meid van 24 wilde mij meenemen voor slechts 30 naar haar kamer, ben er niet op ingegaan.

Herbertstrasse:
de mooiste dames, krijg er spontaan een harde plasser van, allemaal Duits en tussen zo tussen de 20 en 27, vanaf ca 2200 uur behoorlijke bezetting, wel diverse panden donker waar voor Corona het straatje echt helemaal vol zat.
Alle dames beginnen met 50 euro, ze zeggen sex, massage en hoogtepunt voor een half uur, ze bedoelen daarmee dat ze je een handjob geven. Doorvragen voor blasen, und ficken dan vragen ze 100 voor pijpen en 150 voor neuken, eentje die voor 80 wel wilden pijpen en 100 neuken
Een waanzinnig mooie dame, vroeg zelfs 200, waarop ik zei wow da's niet weinig voor een halfuurtje waarop ze spontaan het raam dichtsmeet :oops:

Voetnoot, de dames van plezier willen niet dat er vrouwen door het straatje lopen, hoewel het middenin het uitgaansgebied ligt. Voorheen begonnen ze op de ramen te slaan en te roepen, nu hebben ze iets nieuws bedacht ze schieten met enorme waterpistolen op de vrouwen die voorbij lopen, echt de dikste die ze konden vinden heel effectief :LOL:
Ik ben daar een paar keer geweest en mijn raad is niet naar binnen gaan duitsers noemen het abzocke oplichting
In Nederland krijg je meestal wat je afspreekt in Hamburg ben je over de drempel voor 50 euro en dan begint het prijzenfestijn onder de 100 euro krijg je niks
Beter leuk een rondje lopen en genieten van de sfeer en terug in Nederland je bezoekje doen
Of naar het ruhrgebied daar gaat het beter
 
Laatst bewerkt:
ik weet het, het is een toeristenval onder de 100 gebeurd er echt niets, en zelfs dan nog is het uiterst slecht wat ze presteren... maar mijn god wat een mooie vrouwen zitten er achter het raam.

Voor goede en betaalbare service kun je veel beter naar Duisburg rijden, waar ook zeker mooie meiden te vinden zijn, die voor 3 tientjes wel alles doen ;-)
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan