Recensie Hana, Mechelen (voorheen Irin Steenokkerzeel) 1,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Deesisvrijrandom

Wandelaar
53
09/12/21
44
15
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
1,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Penismassage
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Soft SM
  6. Vingeren
  7. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
Aziatisch
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/massage/hana-thai-massage-mechelen.html
Totale kosten (in euro)
40
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Waarom zou je daar zoveel zijn langsgeweest als het altijd zo slecht was? Ik snap niks van deze recensie.

edit: Dit was niet mijn recensie. Dit was een reply op een recensie en is van forum verplaatst. Nu lijkt het alsof ik de recensie schreef. Ik ben hier nog nooit geweest.
 
Laatst bewerkt:
Lang geleden, ik denk 6-7 jaar, ging ik langs bij Morakot voor een massage van Irin. We hadden een goed contact en ze kreeg me bijzonder geil. Ze begon te vragen voor extra. Maar gezien ik nooit voor extra betaal, weigerde ik dus. Plots zei Irin " Ik ben geil en wil seks met je". Ik heb haar dan maar eens goed genomen. Details weet ik niet meer. Ik moest bewijsmateriaal wel zelf meenemen en mocht dit alles eigenlijk tegen niemand vertellen....
Enkele jaren later werkte ze bij Thai Butterfly. Ik vol verwachting een afspraak geboekt bij Irin. Eerst moest ik beneden 10 minuten wachten omdat Irin nog niet klaar was. Eens op de kamer ging ze nog 10 minuten douchen, dan verdween ze weer naar beneden. Uiteindelijk terug op de kamer gebeurde alles bijna mechanisch, alles tegen de goesting. Van de Irin waarvoor ik kwam was gewoon niets meer terug te vinden. Na dat ik gedoucht had, ging zij plots douchen. Ik heb me snel aangekleed en ben dan maar zelf naar buiten gewandeld.
 
Laatst bewerkt:
Lang geleden, ik denk 6-7 jaar, ging ik langs bij Morakot voor een massage van Irin. We hadden een goed contact en ze kreeg me bijzonder geil. Ze begon te vragen voor extra. Maar gezien ik nooit voor extra betaal, weigerde ik dus. Plots zei Irin " Ik ben geil en wil seks met je". Ik heb haar dan maar eens goed genomen. Details weet ik niet meer. Ik moest bewijsmateriaal wel zelf meenemen en mocht dit alles eigenlijk tegen niemand vertellen....
Enkele jaren later werkte ze bij Thai Butterfly. Ik vol verwachting een afspraak geboekt bij Irin. Eerst moest ik beneden 10 minuten wachten omdat Irin nog niet klaar was. Eens op de kamer ging ze nog 10 minuten douchen, dan verdween ze weer naar beneden. Uiteindelijk terug op de kamer gebeurde alles bijna mechanisch, alles tegen de goesting. Van de Irin waarvoor ik kwam was gewoon niets meer terug te vinden. Na dat ik gedoucht had, ging zij plots douchen. Ik heb me snel aangekleed en ben dan maar zelf naar buiten gewandeld.
In uw eerste ervaring kan ik mij vinden, heb ook nooit bijbetaald maar op het einde van onze afspraak stond ze zo geil datze me herhaaldelijk vroeg om haar poesje te likken😜
 
ik heb irin onlangs ook ontmoed in nbr 8
had nuru massage gekozen maar dat deed ze niet
ze begint met leuke massage maar snel over naar meer

alles is extra en veel
maar wat ze doet doet ze goed
lekker pijpen enik mocht haar lang beffen
ze vroeg wanneer ik terug kwam om lekker te neuken ..... ben nog niet geweest enkel voor de prijs
er zijn betere dames die alles doen voor 150€
 
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Aziatisch
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Anders
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Totale kosten (in euro)
€100
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Dit is Irin van enkele maanden terug nog bij Number8 Massages in Steenokkerzeel. "Eigenlijk" zou dit bij prive-ontvangst mogen blijven staan. Als je begrijpt wat ik bedoel... 😉
Ondanks dat mijn tweede bezoek (bij Thai Butterfly in Kampenhout) bij haar ook heel slecht was ben ik er begin dit jaar toch terug bij geweest en heb er één van mijn slechts mogelijke ervaringen mee gemaakt.
Ik verschoot toen ik haar zag want ze zag er helemaal niet uit. Ik denk (het is bijna een jaar geleden) dat ze blond-ros was, met getekende wenkbrauwen en haar gezicht sprak me niet echt aan. Misschien was ze al ontschminkt, want ik had de indruk dat ze me zo snel mogelijk wou afwerken. En eigenlijk is haar dit ook gelukt.
Natuurlijk eerst verschillende keren vragen voor extra maar niet op ingegaan. Ze begon met de voorkant en kreeg mij onmiddellijk hard. Na enkele minuutjes trekken spoot ik mijn zaad met enorme kracht de lucht in. Ik verschot er zelf van. Ik had het niet voelen aankomen en meestal kan ik me wel beheersen. Razend was ze. "Ik had haar moeten verwittigen!" Een deel van mijn zaad was in haar haar gevlogen beweerde ze. Wat eigelijk onmogelijk was, tenzij ik in 2 richtingen kan spuiten.. De massage was gedaan en ik geloof dat ik 20 minuutjes op de kamer ben geweest, douchen voor, inbegrepen. €100 armer.
Omdat de nieuwe eigenaar van Number8 (Morrakot) zo sympathiek was heb ik er toen niet over geschreven. Ik dacht hem nog aan te schrijven, maar ja... Het was dan waarschijnlijk haar woord tegen het mijne... ☹️

Ontvangst door de eigenaar (heel vriendelijke man) was voortreffelijk en alles leek me ook heel netjes onderhouden. Dus daar wil ik beiden wel 5 sterren voor geven. ⭐⭐⭐⭐⭐
 
Laatst bewerkt:
Deze week langs geweest in Mechelen. Piepklein kamertje met enkel massagetafel.
Propere douche die je mag gebruiken.
Over de massage zelf kan ik kort zijn, niet slecht maar werkt enkel manueel af.
Uiterlijk van de dame klopt niet met de advertentie, heeft kort haar maar is wel slank.
Geen herhaling voor mij!
 
Deze week langs geweest in Mechelen. Piepklein kamertje met enkel massagetafel.
Propere douche die je mag gebruiken.
Over de massage zelf kan ik kort zijn, niet slecht maar werkt enkel manueel af.
Uiterlijk van de dame klopt niet met de advertentie, heeft kort haar maar is wel slank.
Geen herhaling voor mij!
Dit adres in Mechelen (en hun "bijhuis" in Sint-Niklaas), laat ik al jaren links liggen. Foto's kloppen niet, service ondermaats.
 
Irin is/was de hartsvriendin van Ranu die spijtig genoeg gestopt/ verdwenen is.
Trio met hen is nooit gelukt maar wel vele keren op zondagavond in Ranu's app. te Zaventem gegeten en dan met de ene of de andere massage gehad. Weet niet nu maar toen zagen ze er beiden toch heel goed uit
 
Is dit de Hana waar het hier over gaat?


Is hier nu niemand die dit kan bevestigen of ontkennen?
Ik ben zeer geïnteresseerd maar geraak echt niet goed wijs over wat hier over haar allemaal wordt geschreven.

Bedankt
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan