Handleiding Anaal voor beginners

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Meen me ooit een documentaire te herinneren over mensen die een koffie clysma gebruiken. Soort trechter met daarin koud getrokken koffie rechtstreeks het kontgat in om vervolgens een uurtje te liggen en alles weer uit te spuiten.

Mensen zijn raar.
 
Ook niet echt mijn ding tenzij zij het graag wilt voor haar eigen genot. De laatste keer dat ik hem anaal erin stak was omdat haar poesje te strak was en zij liever in haar kont wilde. Ik ben dan niet de kwaadste om dat te weigeren. Ze had duidelijk ervaring en had zich goed erop voorbereid. Hij floepte er soepeltjes in en kwam er brandschoon weer uit. Ze was trouwens geen dvp maar een slank blond huismoedertje: 25 euro en een pakje peuken wilde ze van me hebben. 😁
 
Gisteren onverwacht met mijn favoriete dvp anale seks gedaan. Een tijdje geleden zei ze dat ze anaal wilde doen met mij. Het is niet dat ik mijn dates er op uitzoek, maar als een vrouw er zelf van geniet dan is het heerlijk om te doen.

Aangezien het onverwacht was, had ze zich niet gespoeld. We besloten het spontaan te doen omdat ik haar met twee vingers anaal aan het vingeren was en de seks steeds wilder werd.

Glijmiddel erop en heel voorzichtig begonnen. Haar clit tijdens het inbrengen gestimuleerd en dat hielp haar te ontspannen. Al snel merkte ik dat ik dieper kon en haar echt kon neuken. Het was heerlijk en ze genoot zichtbaar toen ze mij erop wees dat er draden nat uit haar kutje liepen. Na een tijdje wilde ze stoppen. Voorzichtig mijn pik er uitgehaald en ik was voorbereid op het ergste maar de condoom was nog volledig schoon. Phieuw!

Haar reactie na de seks: Mijn kont staat half open! Waarop ik reageerde met "laat zien"!
Trots liet ze openstaande anus zien.

Voor de afwisseling is het geil om te doen.
 
De beste handleiding hiervoor is:
Helaas is er geen beste handleiding. Elk lichaam is anders, alle darmen zijn anders. Sommige mensen hebben een heel lange dikke darm, anderen hebben een korte dikke darm. Sommige mensen hebben een hele actieve darm, anderen hebben een trage weinig prikkelbare darm. Het microbioom in de darmen is bij iedereen uniek. Het dieet heeft veel invloed, zo ook de consistentie. Daarnaast … etcetera.

Daarom dat de ene methode goed werkt bij de één, maar niet bij de ander. Een klysma kan een goede methode zijn, maar bij de ander juist een ramp veroorzaken. Voor iedereen die alles goed schoon wil maken (en dat is ook niet bij iedereen mogelijk) is alles uitproberen en ontdekken welke methode goed past. Als je recent een grote boodschap hebt gehad is extra spoelen of schoonmaken vaak ook niet nodig.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan