WHEM Hanna, Amsterdam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Er stond een recensie maar ze heeft die weer uitgezet, ik kan helaas geen afbeelding ervan hier delen via het forum. Hij gaf in ieder geval aan dat ze een grote reet, culo grande noemde die het haha, en dat doggy daarom top was maar ze bij hem voor de rest niet echt in de mood was en gehaast en zonder passie hem een blowjob gaf vooraf. Foto's klopten volgens hem en omdat die na een half uur geweest te zijn het wel genoeg vondt maar voor een uur had betaald gaf ze hem 50,- terug, wat natuurlijk wel netjes is.
Mocht de persoon die deze originele review heeft gemaakt op kinky, username OGDaddy, dit lezen schiet mij dan een berichtje. Ik heb een vraagje over wie het is, ik heb volgens mij haar instagram en wilde even checken of het dezelfde dame is want dan ga ik langs, liever niet een lange reis maken voor jan met de korte achternaam.
 
Ik ben bij haar geweest, heb haar ook een review op kinky geschreven, waardoor ze haar reviews uitgezet heeft.

Het is een nachtmerrie om met deze hoer af te spreken en eens je er bent is het niet veel beter. Ze is een lekker wijf en jammer genoeg maken haar capsones het lastig om hier diensten aan te raden. Ze voldeed niet aan de gemaakte afspraken ivm tongzoenen of vingeren. Ze deed alles alsof het zo snel mogelijk voorbij moest zijn en keek zo zuur dat ik OGDaddy's advies maar genomen heb om haar doggy te neuken.

Vreselijk slechte ervaring. Zonde van het geld.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan