Recensie Hanna, Enschede (voorheen Den Haag, Leeuwarden, Wijchen, Zwolle) 4,52 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Squirting
  5. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/deventer/1003009-hanna
Totale kosten (in euro)
170
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Al een tijdje stond deze Colombiaanse delicatesse hoog op mijn lijstje. De foto's, de recensies en de mogelijkheden hadden mijn interesse meer dan gewekt.
Helaas vanuit de hoofdstad een paar x in de file maar toch op tijd weten aan te komen.

Hanna ontvangt op een centrale plek in Den Haag op een voor mij bekende locatie. Toch was het nog even zoeken naar de juiste ingang, aldaar precies op tijd ging haar deurbel af. Met de lift omhoog naar de juiste etage, deed ze de deur open, en stond ze daar in een kort spijkerbroekje, topje en piepklein stringetje.

Bij binnenkomst gelijk vol overgave zoenen, wat ze heerlijk doet, flinke lippen en heerlijke piercings net wat extra's, echt lekker! ze dirigeerde mij naar de rand van het bed, en duwde haar volle billen partij zo over mijn inmiddels goed hard wordende paal, heerlijk waar. Het droog rijden van mijn inmiddels harde gereedschap heb ik haar even laten doen, zeer genieten, al helemaal in combinatie met de 2 piercings en Hanna's mooie tattoo's.

Na een paar minuten mijzelf ook uitgekleed en intussen stonden we naakt voor het bed, waar ze allemaal Spaanse koosnaampjes los liet, papito, badboy, papi etc etc.. ik zelf spreek amper Spaans maar ken een aantal woordjes, ik zou willen dat mijn vocabulair wat groter zou zijn dan alleen de enkele woordjes die ik ken.

Hanna pijpt vol overgave met veel spuuwg, lekkere sloppy deepthroath en haar handjes gebruikt ze precies goed, niet te veel en niet te weinig. Na het pijpen voorgesteld om haar lekker te beffen en te rimmen, met wat hulp heb ik haar 2-3 x mondjes maat laten squirten, leek in t begin niet veel te zijn, maar later bleek het hele matras flink nat te zijn, ze was zelf ook verbaasd en gaf aan nog nooit meegemaakt te hebben. De vingers die ze vervolgens in dat zeiknatte squirtende kutje deed, stopte ze vervolgens in mijn mond, naar waar ik ze gulzig afzoog.

Ze bleek daar super geil van te worden, en kwam weer sloppy DT pijpen, heerlijk, ik nodigde haar nog eens uit om op mijn gezicht te komen zitten en nog eens proberen te laten squirten, dat bleek wat minder effectief. ze kwam wel lekker klaar en ik heb zowel tijdens dat ze op mijn gezicht zat, haar goed kunnen beffen en kunnen rimmen.

Inmiddels al 30min met het orale gedeelte afwisselend met goed tongen overgegaan op een geile neuksessie, en inderdaad er is niks beters dan zo'n vol kontje vast te hebben, uitkijkend op haar mooie tattoo's op haar rug en 2 piercings was dit echt genieten. We hebben verschillende posities gedaan en uiteindelijk met flink tongen goed klaargekomen in missionaris. Tijdens de seks kon ik haar Spaanse woordjes goed waarderen, tijdens doggy heeft ze me nog wat aanmoedigende tikken op mijn bil gegeven altijd leuk.

Volgens mij was ik haar laatste klant van vandaag, ze vertelde nog dat ze haar appartement over zou dragen aan een vriendinnetje die net geland was, die blijft dan voor een weekje en dan zou Hanna ook weer snel een touchdown hebben op schiphol.

Ik hou in de gaten wanner ze er weer is, en bij haar volgende touchdown rijd ik weer snel naar Den Haag toe.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Tussen borsten (russisch)
  4. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/deventer/1003009-hanna
Totale kosten (in euro)
180
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Ik zag dat Hanna in Leidschendam zit, dus heb haar gisteren een bezoekje gebracht.

Leuke kleine dame, vrolijk en vriendelijk. Tijdens het uitkleden begon ze tegen mij aan te schuren, wat al meteen een lekkere opwarming was.

Leuke clit piercing, beffen kon ze wel waarderen. Geen idee wat ze allemaal in het Spaans aan het praten was maar het zal wel goed zijn geweest 😄

Sex was prima, ze is niet echt een vlotte babbelaar. Zal wel door de taal barrière komen.

Borsten waren niet de mooiste die ik ben tegengekomen, vrij harde silicone.

De ontvangst plek was ook wat pauper. Niet douchen, en toen ik aankwam waren de bewoners thuis. Ruimte is gehorig .
Parkeren is trouwens geen probleem.

En er zit ook een andere dame in het appartement.



De dame zelf is leuk, de ontvangst plek niet zo . Vandaar de algemene beoordeling.

Geen idee of de Haagse plek beter is, aangezien ik daar nog nooit ben geweest


Ik ga nog wel een keer op herhaling.

Ze blijft nog tot 22 dec en komt dan volgend jaar weer terug.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan