Recensie Hanna, Massagewereld, Eindhoven 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Saikeon

Stamgast
Forumpionier
282
21/07/21
426
14
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.massagewereld.com/masseuse/hanna/?iid=4398
Totale kosten (in euro)
180
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Gisteren heb ik MWE weer eens bezocht voor een lekkere massage, dit keer van Hanna. Ik had positieve verhalen over haar gelezen en ze stond al een tijd op mijn verlanglijstje.
Hanna is een petite blondje, kleiner dan ik had verwacht van de foto's op de website van MW. Maar aangezien ik val op klein en blond vond ik dat een erg aangename verrassing. Ze is goedlachs en haar ogen staan vanaf het eerste moment op standje ondeugend. Een tikkie 'stout' zoals ze het zelf omschrijft. Daar is niets van gelogen.
Volgens haar profiel is Hanna bedreven in massages met twee hoogtepunten. Ik had iets te vieren en stond op knappen, dus besloot dat extra hp eens te proberen in combinatie met een uurtje b2b intensief (waarbij je de dame overal respectvol mag aanraken, behalve tussen haar benen). Wel gaf ze de disclaimer dat een tweede hp er niet altijd meer in zit, maar we besloten het gewoon te gaan proberen.
Bij het uitkleden viel mijn oog al gelijk op haar heerlijke lichaam dat ze graag aan me liet zien. Smal en slank, maar heerlijk geproportioneerd: ronde billen, platte buik, natuurlijke B-cup, intiem geschoren. Babbelend en lachend stapten we onder de douche waar de sfeer al gauw een stuk serieuzer werd. Tijdens een lange douchesessie waste ze me eerst uitgebreid en bezorgde ze me, dicht tegen me aan en met veel oogcontact, een heftig eerste hoogtepunt.
Op bed gaf ze mijn rug vervolgens een serieuze ontspanningsmassage. Boven verwachting! De b2b was er een uit de boekjes. Ze is lenig en gebruikt haar hele lichaam, voor- en achterkant. Op mijn rug wederom een heerlijk intieme b2b, waarbij ik haar borsten regelmatig in mijn handen en zelfs tot in mijn gezicht had. Zelfs mijn jongeheer mocht er even tussen.
Maar wat is deze dame een ontzettende pestkop! Ze klimt op je en glijdt over je heen, kietelt je, blaast zachtjes in je oor en tegen je eikel. Als ze merkt dat je geniet, stopt ze net op tijd en gaat ze spelen met je ballen en tepels. Ze laat je hangen tot ze besluit dat het tijd is voor het (tweede) hoogtepunt.
Onder de douche hebben we nog wat gebabbeld terwijl we elkaar wasten. Alles heel ontspannen, zonder een moment tijdsdruk te voelen.
Gezellig, intiem, geil, ontspannend; wat was dit een heerlijke massage! Hanna is een topper met gouden handjes, die zichtbaar ook zelf geniet. Ze gaat mij zeker vaker zien. Aanrader!
 
Motormaf, helemaal mee eens!

Aanvulling: het is al tussen de regels door te lezen, maar deze dame geeft je het gevoel alsof je de uitzondering bent. Ze was een uur zó dichtbij en los naar me toe dat ik echt het idee had dat ze het allemaal speciaal voor mij deed. Weet niet of je kan spreken van een GFE bij een massage, maar dit komt daar denk ik heel dicht bij in de buurt. Ik was er achteraf een beetje van overdonderd, maar vond het bijzonder en fijn.
 
Ik heb de foto's van haar ook gezien, ziet er prima uit. Kloppen de foto's een beetje? En hoe oud is ze ongeveer? Lijkt me een interessante optie. Punt is wel een beetje dat zo'n massage soms nog duurder is dan een bezoek aan een privéhuis.
 
Ik vond de foto's niet helemaal natuurgetrouw maar was positief verrast. Ze is wel echt heel klein, maar helemaal in verhouding!
En ja, de massage is inderdaad duur bij MWE. Maar ik doe het niet te vaak en vind dat ik waar voor mijn geld krijg ?
 
Voor morgen Hanna gereserveerd voor een uurtje, echter niet alleen haar maar samen met Pearl, ook een toppertje trouwens. ?

 
Voor morgen Hanna gereserveerd voor een uurtje, echter niet alleen haar maar samen met Pearl, ook een toppertje trouwens. ?

En???
 
Mijn ervaring met Hanna is wat minder. De afspraak was te zakelijk, en mijn inziens een echte acrtice. Neemt niet weg dat de massage goed was, maar in het erotische gedeelte zat voor mij te veel een afstand. Dit had ik totaal niet met oa Rose, Judy en Elena, waar ik echt wel de klik mee had
 
Mijn ervaring met Hanna is wat minder. De afspraak was te zakelijk, en mijn inziens een echte acrtice. Neemt niet weg dat de massage goed was, maar in het erotische gedeelte zat voor mij te veel een afstand. Dit had ik totaal niet met oa Rose, Judy en Elena, waar ik echt wel de klik mee had
Zoveel mensen, zoveel meningen. Ik zal eerlijk zijn en ik heb op basis van de recensies hier, en haar verhaal op de website de keuze voor haar gemaakt. Geen idee wat ik kan verwachten maar volgens mij is het wel een leuke dame. Ik heb tot op heden louter ervaring met Oost Europese poppetjes in een Saunaclub (wel die met een goede service) . Ik wilde een keer wat anders dus vandaar deze keuze.
 
Zoveel mensen, zoveel meningen. Ik zal eerlijk zijn en ik heb op basis van de recensies hier, en haar verhaal op de website de keuze voor haar gemaakt. Geen idee wat ik kan verwachten maar volgens mij is het wel een leuke dame. Ik heb tot op heden louter ervaring met Oost Europese poppetjes in een Saunaclub (wel die met een goede service) . Ik wilde een keer wat anders dus vandaar deze keuze.
Is ook prima om zo een afspraak te maken, en klopt wat je zeget, zoveel mensen zoveel meningen. Laat even een review achter, ben wel benieuwd. Mijn ervaring met die oost europese poppetjes is meer dan goed (als je de goeie eruit filtert). Daarom benieuwd naar je mening na deze massage. Nogmaals massage prima !
 
Nou, gisteren was het dus zo ver.
Arriveerde netjes 10 minuten te vroeg en werd vriendelijk ontvangen door de dame achter de balie met een Duits accentje.
Ze wist dat het mijn eerste keer aldaar was en dus gaf ze me een beknopte uitleg. Ik kreeg wat te drinken en mocht plaats nemen en de luxe sofa. Ik keek wat voetbal onder het genot van wat spa rood.
Een minuut of 5 na de afgesproken tijd kwam Hanna om het hoekje kijken en verontschuldigde zich dat ze te laat was. Ze moest nog wat doen en was binnen 5 minuten weer terug zei ze. Ik maande haar rustig aan te doen en d'r tijd te nemen. Ze lachtte vriendelijk en zei dat ik niet mocht weggaan.
Hanna is een lieve kleine blonde vrouw. Duits maar spreekt goed verstaanbaar Nederlands. Ze luister naar wat je zegt en lijkt oprecht. Door het Duitse accentje lijkt het soms ietwat geforceerd maar dat lijkt volgens mij alleen maar. Ze was gehuld in een blauw jurkje met blauwe pumps eronder. Ze is echt een schatje.
De massage was top, ongelofelijk hoe hard ze kan knijpen en kneden met die tengere armpjes en handen. Ze drukte me met tijd zowat door het matras heen. Ik hou ervan. Ondertussen af en toe wat spelen met m'n ballen wat ze ook heerlijk deed. Ze gebruikte haar hele lichaam inclusief haar billen (waarvan ze vond dat die te koud waren). Ik vond het meevallen en vond de afkoeling juist fijn na die hete teasende massage.
Toen ik op m'n rug mocht liggen heerlijk van het schouwspel kunnen genieten. Haar lichaam kronkelende over de mijne en ook kleine knutje kwam geen aandacht te kort. HP volgde daarom ook snel, het douchen vooraf en achteraf was aangenaam, ontspannen en heerlijk.
Ruim meer dan 60 minuten volgemaakt en geen seconde de indruk gehad dat ze gehaast was. Dikke voldoende en zeker voor herhaling vatbaar.
Er liep trouwens 1 wel hele hele mooie vrouw rond, heb niet naar haar naam gevraagd maar ik vermoed Dana. Klein, donker haar, pracht figuur, halfweg 20, en liep teasend opzwiepend met haar zwarte jurkje over de gang. Bwoh wat een knappe verschijning.
 
Mooi dat je ervaring goed is geweest met Hanna. Is en blijft een prachtige salon, met daarbij een super gastvrouw Heike. Het is vast en zeker de mooi Dana geweest, staat ook nog zeker op mijn lijstje. Zie er alleen nooit ergens recensies van.
 
Mooi dat je ervaring goed is geweest met Hanna. Is en blijft een prachtige salon, met daarbij een super gastvrouw Heike. Het is vast en zeker de mooi Dana geweest, staat ook nog zeker op mijn lijstje. Zie er alleen nooit ergens recensies van.
Ik kan de keren dat ik bij Dana ben geweest niet meer op 2 handen tellen.
De reden dat ik hier nog nooit een recensie heb geschreven is omdat ze alleen op dinsdag en zondag maar werkt, en dat je haar echt moet reserveren.
Ik heb zelf al vaak gehad dat ik een massage van haar wilde maar dat ze bijna de hele dag al vol was geboekt.
Dus hoe meer mannen van haar willen genieten, hoe lastiger dit voor mij gaat worden ?.
Misschien dat ik de volgende keer toch maar iets ga schrijven over haar.
Overig was vorige week dinsdag mijn laatste bezoek aan der.
Was een keer van 21:00tot22:00 waar ik normaal om 10:00 al ga. En op het einde van de dag is ze nog steeds zo vrolijk en goed gezind, en onwijs lekker als in de ochtend.
 
Eens hoor, Hanna is een pareltje. Prachtig lijfje, veel lol en super inzet tijdens de massage. Ik kan wel wennen aan de manier waarop ze je parate jongeheer langs haar tepels wrijft en de dirty talk terwijl ze je vakkundig naar een HP werkt… top ?
 
Hanna is inderdaad een fijne dame. Ze heeft een erg mooi lijf. De massage die ik van haar kreeg was goed, Het zou wat erotischer kunnen. Ze daagt je wel uit door je uitdagend aan te kijken. Een stijve pik krijgen is bij haar niet moeilijk. Mooie vrouw, jammer dat er niet meer mogelijkheden zijn bij haar. Maar dat is bij alle meiden van MW begrijp ik.
 
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.massagewereld.com/masseuse/hanna/?iid=4398
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Op basis van jullie reacties hier een afspraak gemaakt met Hanna.

Wat een prachtige dame en ontzettend gezellig!
Weet de zenuwen goed tot bedaren te brengen en na een heerlijke douche een geweldig goede massage waarbij alles weer even goed word los gemaakt met wat vakkundig teasewerk tussendoor. Na 20 minuten omdraaien en dan begint het toch erg warm te worden. Een body2body zoals hij hoort te zijn!
Genoten van hoe deze prachtige,kleine,slanke vrouw over je heen kronkelt en genoten van het (respectvol) aanraken van haar zachte lijf.

Herhalingsgevaar is groot!

Dank je wel Hanna!

PS: eerste maal bij MW Eindhoven, wat een prachtige zaak'
 
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.massagewereld.com/masseuse/hanna/?iid=4398
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Een dag of 10 geleden bij Hanna geweest voor een Massage en niet voor het eerst 😜.
Lekker samen gedouched waarbij ik overal heerlijk ingesopt werd.
Ook samen wat gekletst en gelachen 😄.
De massage was heerlijk en waarbij ze haar heerlijke lichaampje veelvuldig gebruikte.
Het hoogtepunt wist ze meerdere malen net uit te stellen waarna ik uiteindelijk heerlijk en spetterend klaarkwam.
Voor mij herhalingsgevaar 100%
Daarna nog samen douchen waarbij de vraag van Hanna of ik haar rug ook even wilde wassen en ontdoen van de olie.
Voor mij is Hanna ook helemaal mijn type😄.

De €150 was exclusief de fooi 😜

Gr De G
 
Lijkt me ook, Ba74. En lecramnl, leuk en lekker als het je overkomt - we weten allemaal dat het weleens gebeurt - maar we weten ook dat het niet mag bij MW, en dat er dames voor zijn ontslagen.

Laten we eventuele extra's vooral buiten beschouwing laten op dit forum ter bescherming van de dames in kwestie. Straks staat iemand bij de balie om extra's te vragen, en dan heeft onze Hanna iets uit te leggen.
 
Er is een verschil tussen wat mag en wat gedaan wordt bij Massagewereld hoor; zie mijn eerdere topics hierover ;)
Zou idd deze "toevoeging" verwijderen uit je review, als leiding Massagewereld dit leest of te horen krijgt staat Hanna op straat. o_O
Nogmaals, algemeen dus, géén ruchtbaarheid geven als er al iets 'extra's voor mocht vallen, brengt problemen mee voor betreffende dame(s) . 🙊
 
Nou dat zal allemaal wel meevallen. De laatste tijd is MW echt niet meer zo 'strikt' als vroeger hoor. Veel dames bieden gewoon meer aan; en de leiding weet dat ook. (bel maar eens naar Heike in Eindhoven, en na wat heen en weer kletsen weet je dit ook telefonisch).

MW moet gewoon eens stoppen met dat schijnheilig doen - en wij als klanten moeten hier niet in mee gaan ;)
Tja, ik hoor andere verhalen van dames, niet van Heike dus, zou het zonde vinden iig als het wél gevolgen heeft/krijgt. :censored:
 
Nou dat zal allemaal wel meevallen. De laatste tijd is MW echt niet meer zo 'strikt' als vroeger hoor. Veel dames bieden gewoon meer aan; en de leiding weet dat ook. (bel maar eens naar Heike in Eindhoven, en na wat heen en weer kletsen weet je dit ook telefonisch).

MW moet gewoon eens stoppen met dat schijnheilig doen - en wij als klanten moeten hier niet in mee gaan ;)
@Icecramnl, Je bent niet goed bezig zo op dit forum. Jammer !! Deel dit soort info in een PM, maar niet openbaar.
 
Nou dat zal allemaal wel meevallen. De laatste tijd is MW echt niet meer zo 'strikt' als vroeger hoor. Veel dames bieden gewoon meer aan; en de leiding weet dat ook. (bel maar eens naar Heike in Eindhoven, en na wat heen en weer kletsen weet je dit ook telefonisch).

MW moet gewoon eens stoppen met dat schijnheilig doen - en wij als klanten moeten hier niet in mee gaan ;)
Alleen Heike krijg je niet meer aan de telefoon
Dus of het schijnheilig is weet ik niet
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan