Recensie Hannah, Nijmegen, Nieuwe Marktstraat 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Voormalig lid 341

Vaste klant
Forumpionier
107
02/07/21
117
5
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Middag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Wat zag ik daar toen ik weer eens ouderwets door het straatje liep? Een nieuw koppie achter het raam. Ze had yogapants en een hemdje aan. Zag er jong en schattig uit. Ik sprak haar aan maar ze zei dat ze die dag niet werkte. Morgen terug komen.

Zo gezegd zo gedaan. In haar werkkloffie, een bikini en sloffen, zag ze er al wat minder aantrekkelijk uit. Ze is heel klein, haalt de 1,60 niet. Ook spreekt ze erg beperkt engels. Zelf is ze, net zoals de rest daar, Roemeens.

Dan de daad. Erg weinig beleving. Plichtmatig. Alsof je een mini sekspop ligt aan te duwen. Ik herinnerde me plotseling weer waarom ik alleen maar Andrea en Simona bezocht in deze buurt, de service van de gemiddelde Roemeense is ebarmelijk slecht. En daar zit Hannah nog onder.

Ben na 5 minuten ermee opgehouden, kleren aangetrokken en weggegaan, omdat ik mijn opwinding totaal kwijt was. Ik denk niet dat dit meisje, ze is 22, dit lang blijft doen. Een vaste klantenkring zal ze in ieder geval niet opbouwen.
 
Ik ben vorige week ook bij dit meisje geweest... inmiddels 3 x. Inderdaad jong, schattig en skinny!

Ze doet dit werk voor het eerst (!!) en is pas 1-2 weken bezig... misschien daarom een reden dat ze (de eerste keer) zo plichtmatig en zonder beleving is. Bij mij was ze de eerste keer namelijk ook zoals bij jou.

De 2e en 3e keer ging al veel beter en kwam er zelfs voorspel aan te pas en deed ze toch mee tijdens het neuken.
Ik merkte gewoon dat je dit meisje een beetje moet sturen.

Ze komt nog niet in de buurt van Simona/ Andrea (die beide jarenlange ervaring hebben) maar zeker de potentie ervoor.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan