Recensie Hannah (Roe), Den Haag, Doubletstraat 29K4 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Rick666

Wandelaar
Forumpionier
82
09/07/21
203
16
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
  2. Voetfetish
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Vandaag wilde ik naar ClubAmai in Belgie maar het was lekker weer en boeren-protesten dus ik koos ervoor om mijn zak te legen in de Doubletstraat.

Ik was erg gemotiveerd dus ik stap in de auto en parkeer mijn auto ter hoogte van de betaal-auitomaat bij het zijstraatje met de pis-bakken.
Parkeer-app aan, alle onnodige dingen achterlatend in de auto en aan de wandel in het mooie middag-zonnetje.

Langs een heftruck die bezig was met de platen, de tweede passage in die alleen bezet was door 1 dame op k5 of 6.
Er waren weinig raam-hoeren beschikbaar van mijn gading, alleen misschien Alexandra op 16.

Op 29 zag ik een voor mij nieuw gezicht, blond in een zwart badpak.
Heel blond, wel geverfd, lekker slank en een open blik waar ik wel van hou, de blik van een meisje dat hier net is gaan werken.
Ik besloot om even aan de overkant naar haar te kijken om te zien of zij mij kan plezieren.
Mijn pik had zin in aandacht en nam het besluit om naar haar toe te wandelen.
Aan het raam keken we elkaar even aan en door middel van gebaren ging al gauw haar vinger naar het knopje en duwde ik de deur open.

Ik stapte naar binnen en ze gaf me beleefd een hand.
Ik vroeg haar naar pijpen zonder en ze antwoordde dat dat extra kostte.
Ik liep achter haar aan het trappetje op naar haar afwerk-plek.

In de kamer aangekomen babbelden we wat en we kwamen op de verlangde vergoeding.
Ze somde het rekensommetje op van 40 euro voor 20 minuten plus 50 euro voor pijpen zonder condoom.
Haar verhaal klonk ontspannen en ik vond haar wel leuk dus pareerde met 70.
Lachend zei ze 80 en aangezien het geld al in mn zak brandde ging ik akkoord.
Ik verwachtte wel een goede service.

Kleding uit en even de pik wassen aan de wastafel en ik vervoegde mij op het bed.
Hannah was de hele tijd een beetje aan het kletsen en de sfeer was prima.
Op het bed pakte ik een kussentje voor mijn favoriete houding maar ze vroeg mij om languit te gaan liggen omdat ze speciale houding had voor de blow-job.
Eigenlijk hou ik er niet zo van als deze hoertjes mij vertellen wat ik moet doen maar ze was prachtig en lief dus ik deed wat ze mij vroeg.
Ze ging over mijn gezicht staan met gestrekte benen, met haar gezicht richting mijn pik, en nam gebukt mijn pik in haar mond.
Het uitzicht was geweldig.
Haar kut en reet boven mijn gezicht, net te ver om er aan te likken, wat de vingers uitnodigde om er aan te voelen.
Haar kut zag er mooi en klein uit, het gaatje voelde strak, en haar kontgaatje waren goed te bewonderen.
Keek ik naar beneden dan zag ik haar lekkere tietjes bungelen en haar hoofdje heen en weer pompen over mijn geile lul.
Ze nam hem goed in de mond en verhoogde het tempo tot een pijp-machine, wat mij een beetje deed denken aan Rocco.
Maar dat zal vooral zijn omdat ze mij vantevoren had verteld dat ze lang in Italie had gewoond.

Mijn penis was goed hard geworden en ze pakte een condoom.
Ik heb tegenwoordig een voeten-fetish dus ik had andere plannen.
Rustig positioneerde ik haar tussen mijn benen nadat ik om haar voeten had gevraagd.
Ze heeft goede kleine voetjes, de voetjes van Vicky zijn lekkerder, en al snel zaten ze om mijn stijve pik voor wat wrijven en aftrekken.
Hannah begreep wat er van haar werd verwacht en rustig gingen haar voetjes om mijn pik waarmee ze me aftrok.
Deze wandelaar was tevreden.

Een rode condoom werd vakkundig om mijn pik gemonteerd en ik penetreerde haar in missio.
Het is zo fijn om zon klein lijfje onder mij te hebben en ik neukte haar strakke kutje.
Ze liet me mijn gang gaan en al snel wilde ik haar doggy neuken.
Met haar gezicht naar de spiegel, haar kleine reet hoog in de lucht en ik staande achter haar.
Mijn favoriete beeld, een raam-hoertje die haar kut aan deze wandelaar aanbiedt.
Mijn pik verdween in haar nauwe kut en ik genoot van het uitzicht, mijn pik heen en weer schuivend in haar kleine hoerenkutje.
Tegelijkertijd masseerde ze mijn ballen en al snel spoot ik het rode condoom vol met wat zaad, vroeger was het veel, tegenwoordig een flinke kwak.
Ik heb me prima vermaakt.

Hannah is een leuke Roemeense met blond haar, leuke babbel en een lekker lijf.
Ze heeft wel wat leidends en werkt naar mijn gevoel een slim programma af door middel van een apart showtje.
Er zit een aardig tempo in als je niet assertief bent kan je bezoek erg kort zijn.
Ook de prijsstelling is mij iets te stijl, 80 kan net maar 90 is mij teveel.
Het kamertje was prima, alleen was het wat donker, de wastafel heeft een goede hoogte.

Herhalingsgevaar? Voor het uiterlijk zeker maar ik moet haar nog een tweede keer nemen om te bepalen of ze een goede hoer is.
 
bedankt voor je leuke recensie broeder ik had haar inderdaad gezien ze staat in het zelfde rijtje maar helemaal links als je helemaal rechts zou kijken zie je kleine Bianca met zwart haar
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Totale kosten (in euro)
40
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
van de week op dit zelfde adres langs geweest alleen de dame noemde zich nu Sarah heel apart ze is 34 jaar en komt uit Italie en is italiaans nou ze is gewoon roemeens,
snel me tool gewassen en plaats genomen op bed, Ze begon me eerst lekker af te trekken totdat hij titanium hard was en brak toen het condoom aan en begon me heerlijk diep pijpen me lekker met zeer diepuh halen tijdens het pijpen kon ik lekker met haar kutje spelen. Hierna heb ik ook kleine Sarah op haar ruggetje gelegd met haar kutje omhoog en begon haar lekker te stoten dit ging lekker ze heeft best een strak kutje en haar kutje sopte en werd lekker warm het was gelukkig niet te warm die dag dus zweette ik me niet kapot. Hierna was het tijd voor doggy Sarah heeft een lekker kontje hiervoor ik heb dan lekker tegen dat kontje aan zitten stoten en kwam heerlijk grommend klaar,
Sarah is een leuke nieuw blondje met aardige tietjes en een strak kutje ze neemt de tijd voor je ik ga zeker terug wel vreemd dat ze zich bij mij Sarah noemt ahahha

ze deed het pijpen overigens op dezeflde techniek als jij beschreven hebt broeder rick666
Ze ging over mijn gezicht staan met gestrekte benen, met haar gezicht richting mijn pik, en nam gebukt mijn pik in haar mond.
Het uitzicht was geweldig.
 
Laatst bewerkt:
Daar hebben een hoop Roemeense dames een handje van, zeggen dat ze Italiaans zijn. Is het dan iets om je voor te schamen dat je Roemeense bent?
ja gek he broeder dat dacht ik ook al ze kunnen mij toch niet verlakken ik pomp al jaren met plezier roemeense modelletjes ahahah vind ze allemaal lekker en mooi ze zijn zelfs mijn favoriet al howel hongaarse dvp ook best goed zijn neem Dotie als voorbeeld in het verleden heb ik ook een paar bulgaarse gepompt maar dat was in alkmaar haaha
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan