Hard bultje

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Goldensiggie

Vaste klant
Forumpionier
112
04/07/21
103
12
Site
Beste Piet,

Ik ben vrij onervaren, maar heb recent een dvp bezocht. Dit was volledig safe; dus, pijpen en sex met condoom.

Na de date begin ik enigszins jeuk te krijgen op de plek waar de rand van het condoom zit; aan de bovenkant.

Onschuldig, dacht ik eerst. Maar nu zie ik (na ongeveer 3 weken) een hard bultje; de kleur wijkt iets af van mijn huid. Het is iets roder. Verder pijnloos en heb daar soms nog een beetje jeuk.

Heb ik genitale wratten te pakken? Of kan dit iets zijn wat niets met die dvp te maken heeft?

Alvast bedankt voor je reactie.
 
Naar de huisarts gaan is natuurlijk het advies.

Maar één enkel hard bultje klinkt niet echt als genitale wratten. Grote kans dat de huisarts je met een blik op je pielemans gerust kan stellen. En wratten zijn verder onschuldig maar wel vervelend en het ziet er niet lekker uit natuurlijk.

Als ik jou was zou ik er in elk geval niet teveel aan frunniken en friemelen. Misschien is het gewoon een steenpuistje, bijvoorbeeld, en dan blijft het alleen maar langer zitten.
 
Laatst bewerkt:
Dat hebben er wel meer, van die rood opgezette bultjes waar ooit schaamhaar zat. Zijn gewoon ingegroeide haren die gaan ontsteken. Komt door scheren ?

Wratjes op die plek komen niet in hun eentje maar met een heel peloton.
 
Ik schrok aangezien er ineens nog eentje in die streek zat….was idd een ingegroeid haartje, kwam door het scheren. Daar in de buurt ook een ontstoken talgkliertje….gelukkig allebei nu (bijna) weg. Geen wratten.
 
(...) Wratjes op die plek komen niet in hun eentje maar met een heel peloton (...)

Besten,

Nee, dat hoeft niet. Een genitale wrat kan ook single zijn.
Als je pech hebt en zeer gevoelig bent voor het virus, dan kan er een trosje ontstaan.
Maar dat is niet per definitie zo.

Vriendelijke groet,
piet soaaids
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan