Recensie Harley, Het Landhuisje, Overloon 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Hanneske26

Wandelaar
89
04/09/21
228
4
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.hetlandhuisje.nl/nl/dames/harley
Totale kosten (in euro)
130
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Gisteren bij Harley geweest na de binnenkomst en financiele verplichtingen werd ik opgehaald door een leuke dame
net zoals de foto's achter haar aan de trap op schitterend uitzicht op haar achterwerk
Op de kamer gedoucht, waarna ze begon met een lekkere penismassage , daarna wat pijpwerk en vervolgens diverse standjes geneukt.
Al met al een lekkere date niet een waar het vuurwerk vanaf kwam maar dat kwam wellicht ook door mijn daar ik niet zo dominant ben.
 
link naar citygirl met ongefundeerde beweringen.
Is al een keer meer gemeld, maar gebruiker is 19-8 aangemeld en een aantal negatieve post geplaatst over een paar dames en later nooit meer actief geweest op citygirl. Dat zet toch wel grote vraagtekens bij zijn beweringen. Ik zou zeggen voordeel van de twijfel, hier staat ook al een positieve post!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Is al een keer meer gemeld, maar gebruiker is 19-8 aangemeld en een aantal negatieve post geplaatst over een paar dames en later nooit meer actief geweest op citygirl. Dat zet toch wel grote vraagtekens bij zijn beweringen. Ik zou zeggen voordeel van de twijfel, hier staat ook al een positieve post!
Zo kan men ook vraagtekens zetten bij @Hanneske26, lid vanaf 21 september, met vijf berichten, waarvan drie vragen over een bepaalde dame en twee berichten in deze rubriek.

Ik blijf het opmerkelijk vinden dat een dame met zo`n advertentie niet een hele waslijst aan lofzangberichten krijgt hier op het forum. Wie zulke diensten verleent, zou het ontzettend druk moeten hebben naar mijn mening. En dan wil iedereen daar over schrijven hier. Maar dat gebeurt niet.

Aan de andere kant: er wordt heel weinig over het Landhuisje en de dames geschreven. Of daar loopt het niet storm, of de klanten zijn geen schrijvers, of men schrijft niet omdat de ervaringen over het algemeen niet positief zijn (laatste lijkt me geen reden: ook minder goede berichten mogen geplaatst worden).

Ik denk wel dat het hele gedoe rondom Harley (want zo noem ik het intussen, gezien alles op dit en andere forums) niet echt bijdraagt aan iets positiefs. De berichten die geplaatst worden kennen we ondertussen wel. Laten we daar aub mee ophouden. Wie haar bezoekt of bezocht heeft, wordt gevraagd zijn bevindingen ten aanzien van dat bezoek hier kenbaar te maken. Andere berichten lijken me overbodig.

Met de wetenschap dat ik me nu ook zelf schuldig maak aan het plaatsen van een "ander bericht"......
 
Gisteren top afspraak gehad met Harley. Ze is lief, aardig en geduldig. Ik ben het niet gewend en was wat gespannen. En ben van nature niet zo dominant. Dat voelde ze prima aan. Wel alles gedaan wat ik wilde doen. En ze liet alles toe. Anaal was geweldige ervaring. Ik las op een andere site een review van iemand die aangaf dat Harley een man is geweest. Wat een onzin. Harley is top. Lief, gewillig, geil en super aardig. Op en top vrouw.
 
Voor degene die ervaring hebben: is Harley van nederlandse/vlaamse oorsprong of toch buitenlands? (dit ivm communicatie), met haar advertentie staat ze toch al lang op mn verlanglijstje, ben alleen bang dat alles op een teleurstelling uitloopt.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
  2. Squirting
  3. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
180
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Heb haar vlak voor de afgelopen lockdown mogen bezoeken. Vrouw met een mooi lichaam en doet exact wat ze in haar advertentie zegt. Al had ik niet genoeg geld op zak voor het volledige pakket pzc + anaal erbij te nemen, m'n totaalbedrag weet ik niet zeker meer omdat het al ff geleden is. Nu enkel de pzc erbij en mannen, dit was een van de betere ervaringen op pijpgebied als je van ruig houdt.
Geen poespas, ze liet haar keeltje gewillig, heftig en diep neuken. Ik maakte haar redelijk onderdanig mee en na haar een paar keer te laten squirten, afgemaakt met een stevige neuksessie in doggy.

Duidelijk een meid die je moet bezoeken als je zelf wat dominant bent. Als je wilt dat ze initiatief neemt zul je dat moeten aangeven, maar dat was niet van toepassing voor mij.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Klaarkomen op gezicht
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
240
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Dame bezocht en inderdaad erg onderdanig. Ze toont wel initiatief, maar komt een beetje ongemakkelijk over. Pijpen is goed diep en Rimmen was erg overtuigend waarbij ze je aankijkt. Klaar komen op gezicht was geen probleem.

Niet de slankste of knapste maar wel een aardige dame waarbij je flink op te keer kan gaan.
 
Nou heren, bespaar jezelf de moeite om naar dit landhuis toe te rijden. Het is een grote bende. Ze maken dubbele afspraken en kiezen dan gewoon welke man mag blijven en welke weg mag.
Een man voor mij had het zelfde, wellicht om zo ook andere meisjes aan het werk te krijgen?
Voor Harley, dit is echt slechte reclame voor jou. Ikzelf heb 140km voor jou gereden.
 
Nou heren, bespaar jezelf de moeite om naar dit landhuis toe te rijden. Het is een grote bende. Ze maken dubbele afspraken en kiezen dan gewoon welke man mag blijven en welke weg mag.
Een man voor mij had het zelfde, wellicht om zo ook andere meisjes aan het werk te krijgen?
Voor Harley, dit is echt slechte reclame voor jou. Ikzelf heb 140km voor jou gereden.
Bedankt voor de waarschuwing! 🙏
 
Wow weet je zeker dat het een dubbele afspraak was? Ik kom er regelmatig omdat het voor mij dichtbij is. De dames vallen soms tegen, maar qua afspraken heb ik eigenlijk nooit te klagen. Wat zei de gastvrouw? Dat ze al bezet was, of niet aanwezig ofzo?

Als het geen pech is dan is het enige wat ik kan verzinnen dat ze met een whitelist werken. Dat zou wel triest zijn. 🤔
 
Standaard werkwijze daar.....de uitbater heeft waarschijnlijk een commerciële achtergrond maar van service/klantgericht zijn heeft ie geen kaas gegeten.
Bijzonder. Dan moeten wij die dit lezen toch elders gaan zoeken, zo ga je niet met klanten om. Tevens zijn ze ook niet de goedkoopste.
 
Wow weet je zeker dat het een dubbele afspraak was? Ik kom er regelmatig omdat het voor mij dichtbij is. De dames vallen soms tegen, maar qua afspraken heb ik eigenlijk nooit te klagen. Wat zei de gastvrouw? Dat ze al bezet was, of niet aanwezig ofzo?

Als het geen pech is dan is het enige wat ik kan verzinnen dat ze met een whitelist werken. Dat zou wel triest zijn. 🤔
Ik weet het zeker. Ik had 15;15 een afspraak. Maar was iets te vroeg. De gastvrouw vroeg mij buiten te wachten omdat anders de wachtkamers bezet zouden raken. Prima, ik nog gevraagd naar bevestiging van ik kom voor Harley.
Ja klopte 100%

15;10 komt nog een auto de parkeerplaats op, en ik denk ja, ik kan ook naar binnen.

Word me vervolgens vertelt dat de heer die net was komen aanrijden ook een afspraak heeft en hij voorrang krijgt omdat hij Harley vaker bezoekt.

Zonder sorry zei de gastvrouw; ik heb nog 4 andere dames of je moet een andere keer terugkomen.
 
Dat stelt me echt teleur. Jammer dat dit jou overkomen is @Lor. ☹

Nou ben ik wel benieuwd of zo'n whitelist bestaat omdat ze die andere klant voortrokken. Ik ga een topic maken.
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Squirting
  3. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Cupmaat
B
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
45 minuten
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Wat een aanfluiting. Die Harley valt meer onder het type zeester zoals ze erbij ligt. Enkele maanden geleden moest ik toevallig voor werk in de buurt zijn en had een afspraak met haar gemaakt. Vol goede moed naar het Landhuisje maar daar aangekomen moest ik zowat zelf mijn pik in haar hand duwen. Ze zoent wel okay maar als je plots haar gebit wat beter ziet in het halve donker wil je ook niet meer.
Enigszins lekkere tieten dat wel en het squirten was wel geil maar dat was het dan ook.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan