Reageer op onderwerp

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Ik heb geen probleem met feminisme. En zeker niet met het na streven van gelijkenis tussen mannen en vrouwen. Waar ik wel een probleem mee heb is wanneer feminisme misbrukt wordt als wapen. Om hun voordeel er uit te halen of hun carrière vooruit te drijven.

Zoals je zegt er zijn zo gezegde feministen die op de feministen kar springen om hun frustraties te uiten en ook hun frustratie´s met mannen. Als rel schoppers bij een betoging. Een goede beweging kapot maken om hun eigen

Dat heeft niets meer te maken met feminisme of gelijkstelling tussen mannen en vrouwen.

Dat is een feit. En west-europa is het wel redelijk goed denk ik voor vrouwen. De over grote meerderheid van de mannen hebben ook geen probleem hebben met gelijkstemming tussen mannen en vrouwen.

Die dat er wel wel een probleem bij hebben zijn vooral de die hard conservatieve mannen. Die proberen vast te houden aan het feit dat de man de hoofd verdiener moet zijn. De broek thuis moet dragen etc. Die zijn niet zo heel erg naar mijn mening.

De erge soort is. Is het type man dat vind  mannen meer waard zijn dan vrouwen en ze minderwaardig behandelen. Zij zijn geen fan van feminisme omdat vrouwen hun sneller verlaten. Omdat ze nu op financieel en sociaal vlak even sterk is. En zo hun druk middelen verliezen.

Terug
Bovenaan Onderaan