Algemeen Hausnr5, Nordhorn

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
oof
Daisy en Dajana, trio met tweeling zusjes.
wie is er al geweest?
het is dat ik een pauze heb ingelast met wandelen, dit zou ik normaal gesproken nooit overslaan.
bucketlist
[] trio met tweeling

Ja dat wordt een duur geintje. Dubbel uurtarief, alle extra's dubbel betalen. Lijkt me ook irritant om dan constant condoom te moeten wisselen. Of de zusjes moeten elkaar vertrouwen natuurlijk

Mijn vorige trio ervaring met 2 Latinas was perfect voor mij. Zonder condoom wisselen en ze zijn allebei super relaxed na wat 🤫
Met meeste Oost Europese dames is helaas steeds wisselen van condooms.
Qua prijs is het niet zo erg. 150 + tz 20 + pzc 20, 190 pp is niet slecht. In NL ben je nog maar net begonnen met start tarief van 200 uur per uur

I ben inmiddels een keer naar Housnummer 5 én Haus7a geweest. Ik heb daar al een eerder een opmerking over gemaakt. Ik loop tegen het DS-Girls effect aan. Dat de foto's niet overeenkomen met de verwachting/werkelijkheid. Nu heb ik wel 2 dames bezocht waarbij het gezicht was geblurred. Maar dan nog wordt een verwachting geschept die niet waar blijkt te zijn.

Om weer teleurstellingen te voorkomen, kloppen de foto's van dames waarvan het gezicht niet is geblurrred wel?

I ben inmiddels een keer naar Housnummer 5 én Haus7a geweest. Ik heb daar al een eerder een opmerking over gemaakt. Ik loop tegen het DS-Girls effect aan. Dat de foto's niet overeenkomen met de verwachting/werkelijkheid. Nu heb ik wel 2 dames bezocht waarbij het gezicht was geblurred. Maar dan nog wordt een verwachting geschept die niet waar blijkt te zijn.

Om weer teleurstellingen te voorkomen, kloppen de foto's van dames waarvan het gezicht niet is geblurrred wel?

Kan ik mij totaal niet in vinden.
Kom geregeld bij beide clubs en de verwachtingen zijn altijd goed.

Geblurrd valt inderdaad meestal tegen. Tot nu toe kloppen de foto's van de zichtbare dames zeker zoals Lola in 5 en Klara deze week.

Iemand Wlada al eens bezocht? Ziet er appetijtelijk uit. Is deze week in haus nr 7. Heb op het owlforum wel recensies gevonden. Maar die zijn uit 2019. Praten we dan over dezelfde Wlada?

Ze is er weer deze week.

Moet toch wel iemand haar eens bezocht hebben?

Terug
Bovenaan Onderaan