Hebben jullie weleens 2 dames achter elkaar bezocht?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Hebben jullie weleens 2 dames achter elkaar bezocht?
Guilty. Al ben ik verre van de lange uithouding. Dus de eerste was sexgericht en de tweede vooral zelf pleasen. Pikant detail. Het waren klasgenoten. maar ik was er dan toch en het was anderhalf rijden van huis. Ps, ja ze waren 18. Maar zaten nog in het laatste jaar middelbaar. Verdiend beter dan broodjes smeren in de Panos. Andere tijden voor deze ex wandelaar.....maar blijft wel bij
 
2 of 3 keer, 1x min of meer direct aansluitend andere keren paar uur later zelfde dag...en nog een paar x 2 dagen achter elkaar...ligt allemaal wel wat in het verleden tho; 2x op dezelfde dag zou ik denk ik niet zo snel meer doen.
 
Bezoek bijna altijd 2 dames op een avond.
Reden is voornamelijk dat in mijn regio weinig tot niets is en de duitse rosse buurten waar ik kom iets meer dan een uur rijden zijn. Dan loont 1 bezoekje niet echt. Wel heb ik altijd even pauze nodig tussen de 2 bezoekjes. Ga dan meestal een rondje door het centrum van de betreffende stad lopen
 
Eén keer gebeurt. Was nieuwsgierig naar hoe het op de Wallen zou zijn om daar bij een raamdame te gaan. Op een middag gedaan, maar dat viel erg tegen. Ik was de luxe van een privéhuis gewend en bij de raamdame was het niet eens een peeskamer, maar meer een soort overloop tussen twee trappen waar net een bed in paste en een wasbakje. Nogal armoedig. De dame was wel aardig, maar het was voor mij niet relaxed.

Na een half uur opgestapt zonder echt sex gehad te hebben. Verder dan friemelen en beetje oraal was het niet gekomen, net zoals ik niet gekomen was. Het liep al einde middag en heb toen vliegensvlug de trein terug gepakt om net op tijd, of eigenlijk vlak voor sluitingstijd, de enige dame die nog bij mijn vaste privéhuis aanwezig was mee naar een kamer te nemen. Door mijn gehaast duurde het ook even tot ik bij haar kon ontspannen, maar dat was uiteindelijk top.
 
Inderdaad , meestal als het bij de eerste dame niet wil lukken en er weinig reden is om te veronderstellen dat een langer verblijf beter zal worden , dan ga ik liever naar een ander ( soms is de klik er gewoon niet)
Ook wel eens gehad dat ik dacht dat de dame waar ik eigenlijk voor kwam er niet was en dan maar voor een ander gekozen om er na gedane zaken achter te komen dat de favoriet toch was op komen dagen , dan haal je even diep adem en dan ga je nog een keer
Als ik alleen naar de Doublet ga is het dan wel afgelopen maar als ik met een maat een weekendje naar Antwerpen ben ga je even naar een kroeg of een hapje eten en dan doe je nog een rondje
 
Dit is eigenlijk mijn standard routine . Ga altijd met 110 euro richting de Doubletstraat. De eerste geef ik 70 om lekker te genieten en alle remmen los. En dan ga ik een sigaar roken en nog een tweede ronde met een totaal onbekende om te experimenteren met nieuwe dames. Ik heb zoiets ik ben hier toch al heen gereden auto staat toch geparkeerd dan maak ik maar van de gelegenheid gebruik om er twee te pakken. Die 40 euro extra kan er dan ook wel vanaf. Vind het bijna zonde om er maar 1 te pakken eigenlijk. Ook omdat ik toch al een uur gereden heb.
 
Heb ik geregeld gedaan, ook in Duitsland (NRW) waar ik een paar keer een soort van roadtrip heb gedaan.
Op zo'n dag om 10.00 begonnen en om 22.00 geeindigd na 4 a 5 dames en 500 km rijden. Was best wel moe toen.
Daarna eigenlijk alleen maar saunaclubs waar het record op 7 dames op één dag staat (maar gemiddeld 2 a 3). Nu ben ik wat verstandiger en heb ik daar één vaste dame waar ik wekelijks zo'n 3 a 4 uur mee kamer met evenveel hoogtepunten op een goede dag. Ben daarna overigens ook best wel moe.
 
Tijdens een gangbang in Mechelen, lang geleden. Eerste genomen, sigaretje paffen, dan de tweede (maar die verdomde te kleine condooms), de derde zat een hoop volk op dat bed en was bezig, niet meer aan toegekomen daar de juffrouw blijkbaar niet op haar plaats was en na een half uur weer vertrok.
 
Als ik naar de ramen ga bijna altijd. Soms maak ik een afspraak met een vaste dame en blijf ik daar 30/60 minuten. Maar vaak ga ik bij twee dames naar binnen en soms ook drie. Dit doe ik in een tijdbestek van 1,5-2 uur en dan ga ik weer naar huis.
 
Ramen - nou ja eigenlijk niet, behalve dat ik een keer 's ochtends op het Zandpad was (voor het werk) en aan het einde van de middag (na het werk) nog een keer.

In een Saunaclub eigenlijk altijd meer dan een sessie.

En wat ik vaak deed, was eerst bij de ramen langs en daarna nog met mijn vrouw geneukt.
 
Al meerdere keren gedaan , ik ben iemand die zelden of niet 2 maal kan klaarkomen op 1 date , dan plan ik een 2de afspraak met een andere dame en is er genoeg tijd tussen om terug geil te worden.
 
Ja, ik was bij Dynamite Privé met een meisje naar de kamer gegaan voor een half uurtje, maar die bakte er helemaal niets van. Chagrijnig, half werk, totaal geen inzet, ik kon er echt niks mee. Toen dat half uur om was en ik was nog niet klaargekomen, heb ik daarna bij de gastvrouw gevraagd de andere meisjes te laten voorstellen. Toen heb ik direct voor Aliyah gekozen en met haar voor een half uur naar boven vertrokken. En met haar een super tijd gehad. Ik vond dat toch wel een geil idee, toen ik met Aliyah lag te neuken: dat ik pakweg een kwartier geleden nog in een ander zat. En dat wist zij; ze had me met die ander naar de kamer zien gaan!

Dit brengt herinneringen naar boven die ik totaal kwijt was! Opeens herinner ik me dat ik dit in raambuurten een paar keer eerder heb gedaan, vanwege dezelfde reden: meisje bakt er niks van/slechte date, niet klaargekomen, door naar de volgende, en daar wel goed. En ik maar denken dat bij Dynamite de eerste keer was! Dit had ik verdrongen ofzo, denk ik.

Wat ik ook wel eens heb gedaan, maar dan was het gepland, is met een tussenpoze van anderhalf, twee uur, twee verschillende dames bezoeken. Bijv. in de Haagse ramenbuurt, en dan in de tussentijd ergens wat gaan drinken. Of in een privéhuis aldaar en in de tijd tussen de twee afspraken iets lekkers gaan eten. Den Haag is niet naast de deur voor mij, dus als het om de ramen gaat, of om nieuwe meisjes die ik nog niet ken (en dus niet direct voor een uur boek), is het zonde om het bij één bezoekje van een half uurtje te houden. Dan maak ik er maar een dagje/avondje van.
 
Lang geleden, toen we er nog een ruit mee insloegen, tegenwoordig doe we er de ruit er mee zemen.

Eerst en dame in de uitvinder buurt in Eindhoven, bezoek binnen, dan naar huis met de auto, nog eentje op gepikt in de Groenerwoudseweg , en naar huis nog even langs het Wilhelminapark waar Renee ( dubbel ee ) regelmatig te zien was, dat waren nog eens tijden 3 op een avond, en bij alle drie full party. pppppppppppppppppppfffffffffffff moet er nu niet meer aan denken.
 
zekers, in de goeie tijden in leeuwarden zelfs 4 dames op een avond, 100 euro lichter :sneaky:
maar met gangbangs daar lang en breed overheen natuurlijk, hehe.
 
Kan wel horen dat de meeste een goede FKK club niet gewend zijn :D

350 euro, eet en drink je, beleef je intiem met 5 dames. Rij je voldaan naar huis.
Nou nee maar vroeger toen ik er wat warmer bij zat als nu bezocht ik vaak clubs , dan ging je ook niet direct weg als je "boven " geweest was , maar als je nog een tweede ronde deed deed ik dat wel met dezelfde dame
Niet omdat ik zo monogaam was maar meer omdat ik daar al een fortuin aan picolootjes in geïnvesteerd had
 
jazeker 2 of meer komt regelmatig voor, in allerlei variaties ook, dezelfde dame nog een keer na even wat eten/drinken komt ook voor. Of een keer in de middag en dan s'avonds nog eens. Bezoek ook wel eens verschillende raambuurten op 1 dag.

In een saunaclub zijn het er meestal 3 tot 5 per bezoek.
 
Als ik midden dertig was ,zijn wij naar het werk met verschillende collega's iets gaan drinken aan het skw , na verschillende biertjes zijn we dan door de straat gewandeld van het skw naar de prachtige dames gaan kijken, toen een collega tegen mij zegde als we nu eens ieder een andere dame nemen en vragen of we het samen kunnen bekijken en doen en zien we het laatste klaar komt , betaalt de andere dame , dus wij even zoeken en toen kwamen we twee Afrikaanse dames tegen die juist tegen elkander achter het raam aan het praten waren ,wij binnen en zegde was we wenste , deze dames hadden er geen probleem mee , dus wij uitkleden en het spelletje kon beginnen , na enkele minuten zegde mijn collega en denk dat ik moet overgeven (te veel drank blijkbaar !) dus hij naar buiten en daar lag de dame alleen op het bed , ik vroeg aan haar als je mag kun je plaats nemen hier bij ons op het bed , de dames zegde iets tegen elkander (in het Afrikaans) wat ze hebben gezegd zal ik nooit weten ? en toen had ik voor de prijs van een dame er twee binnen een goed kwartiertje en heb er twee verschillende kunnen neuken , dit was heerlijk zo twee dames even te kunnen neuken van het ene gaatje naar het ander . Nadien enkele weken nadien ben ik alleen terug geweest naar een van deze dames , en kreeg toen te horen doen we dat nog eens , maar de prijs was dan wel meer dan het dubbele , heb het toen niet meer gedaan .
 
Heb diverse gangbangs bezocht en dan neuk ik altijd meerdere vrouwen na elkaar. Zelfde geldt voor een dagje saunaclub: ook daar meerdere meiden op een dag. Bij een triootje met twee meiden hetzelfde verhaal. Dus op die manier diverse malen met meerdere vrouwen sex gehad na elkaar / op 1 middag / avond.
 
Terug
Bovenaan Onderaan