WHEM Heeft iemand ervaring met Lolita uit Leuven?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Neen nog geen ervaring, maar mooi figuur wel.
Aangezien je hier nieuw bent geef ik al effe mee: als ze als ontvangstadres Brusselsestraat aangeeft, wees dan op je hoede. Daar komen blijkbaar veel wandelaars bedrogen uit (valse foto's, slechte service, ...)
 
Momenteel heb je volgens mij deze keuzes in Leuven:
https://www.redlights.be/profiel/holly-41

Van Molly,Eva en Antonia wel geen info dat ze effectief zijn wie ze zijn. En al dan niet kwaliteit aanbieden.
Misschien eerst eens langsgaan met een gevestigde waarde.
 
Laatst bewerkt:
Als ze terug is: ga gerust langs! Een toppertje. Heel sympathiek, mooi lichaam, toffe babbel.
Enkele weken terug (half april of zoiets, denk ik) zei ze dat ze even terug naar huis zou gaan, maar sowieso nog naar Leuven zou komen. Voor blokken van een week of twee.

Afwachten en hopen...
 
Als ze terug is: ga gerust langs! Een toppertje. Heel sympathiek, mooi lichaam, toffe babbel.
Enkele weken terug (half april of zoiets, denk ik) zei ze dat ze even terug naar huis zou gaan, maar sowieso nog naar Leuven zou komen. Voor blokken van een week of twee.

Afwachten en hopen...
Misschien een review maken, zo hoeft niemand meer te zoeken en vragen stellen of ze goed is.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan