WHEM Indo dame Sim uit Den Haag

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Er staat nu niks over afkomst (meer) in de advertentie. In ander topic (als het dezelfde indo dame is die in Schiedam/ regio Den Haag werkt) - ze adverteert ook op Marktplaats - "Massages via Marktplaats" waren de geluiden niet heel enthousiast als ik me niet vergis. Leeftijd komt overeen.

Voor de zekerheid zou je in dit topic kunnen zoeken:
 
Deze dus: https://www.sexjobs.nl/erotische-massage/stoute-massage_7660275
Zoals Joey81 schreef, een vaag figuur. Ben 1x bij deze dame geweest, inderdaad bij de Erasmusweg, absoluut geen herhalingsgevaar. Matige massage. Uiteraard ieder zijn smaak, dat zij leuke afbeeldingen gebruikt bij haar advertenties in plaats van foto's van haarzelf heeft een reden. Zij werkt haar advertenties regelmatig bij op SJ (andere tekst, ander plaatje) en leeftijd is altijd 35 jaar. Vermoedelijk is zij 'iets' ouder dan aangegeven :unsure:
 
Deze dus: https://www.sexjobs.nl/erotische-massage/stoute-massage_7660275
Zoals Joey81 schreef, een vaag figuur. Ben 1x bij deze dame geweest, inderdaad bij de Erasmusweg, absoluut geen herhalingsgevaar. Matige massage. Uiteraard ieder zijn smaak, dat zij leuke afbeeldingen gebruikt bij haar advertenties in plaats van foto's van haarzelf heeft een reden. Zij werkt haar advertenties regelmatig bij op SJ (andere tekst, ander plaatje) en leeftijd is altijd 35 jaar. Vermoedelijk is zij 'iets' ouder dan aangegeven :unsure:
Klopt, heeft meerdere adds
 
inderdaad vaag. ben er 1 x geweest en weinig herhalingsgevaar. is meer hindoestaans dan indo overigens. gebruikt ook meerdere verschillende e-mail adressen om te antwoorden alsof het steeds een ander persoon betreft. als je dan doorvraagt kom je steeds weer bij dezelfde persoon uit….
 
inderdaad vaag. ben er 1 x geweest en weinig herhalingsgevaar. is meer hindoestaans dan indo overigens. gebruikt ook meerdere verschillende e-mail adressen om te antwoorden alsof het steeds een ander persoon betreft. als je dan doorvraagt kom je steeds weer bij dezelfde persoon uit….
ze reageerde boos over de email toen ik daarover begon haha, ik heb zelfs niks met Hindoestaanse dames. Kreeg een hele uitleg van geschiedenis over indo.
 
Ja ik ben bij de sensuele dame geweest wat een kut wijf niet heen gaan ze blijft lullen weinig massage en dan maak je een vervolg afspraak en dan kan ze de ene dag en daarna zet ze haar telefoon uit en reageert ze niet meer
 
Ik vind de reacties over deze dame een beetje te negatief. Ik heb haar 2 keer bezocht en vooral de eerste keer vond ik het erg gezellig, geil en niet duur als je een beetje onderhandelt over de prijs. Ze is niet de mooiste maar ze heeft een heerlijk pijpbekkie en toen ik daar hardop over fantaseerde ging ze me even lekker pijpen voor slechts 10 euro extra. Ook erg geil dat ze je lekker een beetje geil aanmoedigt als je bijna klaarkomt. Tweede keer was iets minder, maar sluit niet uit dat er nog een derde keer komt.
 
Ik ben ook bij Sim geweest. Haar echte leeftijd is waarschijnlijk eerder 45. Ik vond het een aardige dame maar ze is geen eye-candy. Ze deed wat ze beloofde en zelfs meer (pijpen) als je meer betaalde. Het "uur" bij haar was wel na 45 minuten voorbij. De massage was meer strelen dan masseren. Sim is overduidelijk Hindoestaans.
 
Deze dame is 100% hindoestaanse denk ik. Ben een paar maanden geleden bij d'r geweest. Tegen betaling was intiem ook mogelijk. Maar hier niet op ingegaan.. Ze vertelde ook geen prijzen..

Ze lult de oren van je kop..

Niet voor herhaling vatbaar
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan