heeft iemand van jullie wel eens een koppel bezocht of overweegt dit te doen ? of juist niet.

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Sex met drugs is niet 'beter', het is 'anders'. Waarom hebben mensen seks met randos - voor de afwisseling. Waarom heb je seks met drugs - voor de afwisseling. Het is ook niet voor elke week, of zelfs elke maand, het is een soort super intense mini vakantie van een paar uur waar je weken of maanden naartoe kan leven en weken of maanden van kan nagenieten.

Je moet wel wat ervaring hebben om er optimaal van te genieten, ik zou zeker niet adviseren om de eerste keer drugs te doen met iemand die je voor de 1e keer ziet. Maar ik had laatst een wap date en ik vroeg haar wat haar meest memorabele seksuele ervaring was, en zonder een seconde na te denken zei ze '1e keer op xtc'. Het is imo iets wat iedereen minstens 1 keer moet proberen, het is een mind opening ervaring.

En dan heb je natuurlijk nog allerlei verschillende drugs met allerlei verschillende effecten, daar zijn boeken over te schrijven.
 
AL diverse keren met stelletjes afgesproken, altijd vrouw gericht want ben absoluut niet bi. Ik vind het wel geil als een man zij vrouw afstaat aan een andere man. Zou het zelf niet kunnen. Verschillende stelletjes: wap, cuckold, hotwife. Ik houd me aanbevolen!
 
Wat is er zo leuk aan om een stel te bezoeken met gebruik van drugs? Mijn partner en ik hebben heel vaak gedate ( hele tijd terug ) met een extra man erbij en ik date ook in mijn eentje met stellen, maar nog nooit drugs gebruikt 🤔
Wat is de meerwaarde daarvan??
Omdat ik in de niet betaalde dates altijd als bull wordt gevraagd en er tijdens deze dates vaak wel 5-6 uur seksuele activiteiten op het programma staan, zit er voor mij een bepaalde prestatie spanning op.

Daarnaast moet ik mijn hoofd leeg hebben van alle zaken die er nirmaal constant doorheen schieten om optimaal te ontspannen en te genieten.

Tot slot maak ik eens tuk makkelijker verbinding met mijn dates.

Bij alles helpt een stukje chemie 😀 het proces.

Dus het haalt me weg van spanningen en druk zodat ik optimaal kan genieten en mijn playmates kan geven waar ze me voor uitnodigen 😈
 
Nee,enkel als het om twee vrouwen gaat die samen een koppel vormen maar het graag eens met een kerel willen doen zou ik dit nog overwegen maar met een vent een vrouw delen dat nooit,dat is vragen om problemen.
 
Als je de betekenis van mijn profielnaam kent, dan kun je voorstellen dat we hier wel ervaring mee hebben. ;) We hebben als koppel dit wel gedaan. Een extra man gevraagd om seks met haar te hebben, terwijl ik leuke foto's maak als herinnering voor ons drieën;, of twee mannen vragen, of meer. ;)

Dus, ja we vragen soms wel eens mensen (mannen of vrouwen) om een rol te spelen bij onze activiteiten. Het zijn altijd hele leuke momenten en iedereen gaat met een brede glimlach weer naar huis.

Trouwens, er is een groot verschil tussen cuckold dynamiek en stag/vixen dynamiek. Goed om te weten als je ooit eens gevraagd wordt als extra man.
 
Ik wil zou ook graag een mmv-trio willen doen. Maar ik ken niemand in mijn omgeving die samen een dvp zou willen bezoeken.

Ik heb ook gekeken naar stellen op kinky, maar daar zit niks van mijn smaak tussen of ze doen ook aan bare neuken.

Waar zou ik contact kunnen komen met een collega-wandelaar om samen met een leuke dvp een geil triootje te houden?
 
Ik ken een stelletje met een Aziatische (zeer) sexy vrouw waar ik af en toe op bezoek ga om haar te masseren en handmatig en met de mond te verwennen. Intiem is er niet bij, dat doet de man alleen zelf. Zij pijpt mij wel. Dit stel zou het spannend vinden als er nog een man of stel bij zou zijn. Omg Rdam. Zou pas zijn voor juni '24, ze zitten tot die tijd het grootste deel van de tijd in Azie. Vrouw is 30-er, man en ik 50-ers. Stuur naar PB bij interesse.
 
Nog nooit gedaan. Mijn fantasie is om een keer met twee een dvp te bezoeken.
Heb ik gedaan samen met staal. Was super geil. Zeker voor de dame.
Wat is er zo leuk aan om een stel te bezoeken met gebruik van drugs? Mijn partner en ik hebben heel vaak gedate ( hele tijd terug ) met een extra man erbij en ik date ook in mijn eentje met stellen, maar nog nooit drugs gebruikt 🤔
Wat is de meerwaarde daarvan??
Inderdaad wat is de meerwaarde,ik ben niet zo van de drugs. Heb wel positieve ervaring met kamagra.
 
Ik was zelf ook ana het kijken naar stellen, maar wat eerder al werd geschreven: niets er tussen wat past bij mij, bare of drugs, simpelweg geen interesse in.

Wel een trio gedaan met een koppel die ik had ontmoet via een datingsite, zij was duidelijk niet zo enthousiast als hij toen puntje bij paal kwam, hij had eerder met een ex allerlei wilde dingen gedaan en wilde dat wel weer doen... Aan de andere kant kreeg ik een video dat zij aan het neuken waren en dat ze riep dat ze ook mijn pik wilde(bij naam)... Dus toen was ze in ieder geval wel enthousiast.


Ik zou het zo nog een keer doen, maar betere afspraken vooraf denk ik
 
Ik was zelf ook ana het kijken naar stellen, maar wat eerder al werd geschreven: niets er tussen wat past bij mij, bare of drugs, simpelweg geen interesse in.

Wel een trio gedaan met een koppel die ik had ontmoet via een datingsite, zij was duidelijk niet zo enthousiast als hij toen puntje bij paal kwam, hij had eerder met een ex allerlei wilde dingen gedaan en wilde dat wel weer doen... Aan de andere kant kreeg ik een video dat zij aan het neuken waren en dat ze riep dat ze ook mijn pik wilde(bij naam)... Dus toen was ze in ieder geval wel enthousiast.


Ik zou het zo nog een keer doen, maar betere afspraken vooraf denk ik
Dit stel kan ik je echt aanraden.
Geenndrugs, geen bare, en beiden heel enthousiast.
 
Terug
Bovenaan Onderaan