Recensie Helen, Amsterdam, Stoofsteeg 3

  • Onderwerp starter Voormalig lid 545
  • Startdatum

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
V

Voormalig lid 545

Guest
Zo, tijd om mijn eerste bijdrage te leveren in het recensie topic van Amsterdam.
Sinds een kleine jaar of 4 wandel ik ook regelmatig in Amsterdam. Hoofdzakelijk het Wallen gebied maar ook regelmatig het gebied rond de Oude Nieuwstraat en de Ruysdaelkade. Gewoon overdag, gezellig dagje Amsterdam doen en dan 's avonds horeca gecombineerd met wat dames bezoek.
Vorige week vrijdag was ik er weer eens en zag 's avonds in het rode licht van de Stoofsteeg een prachtige schone blondine achter het raam staan. Echt naar mijn mening top figuurtje. Lekkere vrouwelijke rondingen. Mooie borsten en lekkere kont. Zij lijkt best veel op mijn huidige topper Giana in Duisburg. Konden zomaar zusjes van elkaar zijn.
Dus maar even naar haar raam gelopen en gevraagd wat zoals de mogelijkheden waren. Leuk kort en spontaan gesprekje waarin ze zich voorstelde als Helen from Heaven:D
Iets in me vertelde dat het wel goed zou zitten met de services van deze spontane en goedlachse Russische. En dat bleek later ook zo te zijn.
Een half uurtje gewoon heerlijk kunnen seksen met deze prachtige dame. Qua service zeker niets minder vergeleken met dat wat ik in Duisburg gewend ben.
Ondanks dat het vrijdagavond was en dus behoorlijk druk in de steegjes was er van haar kant niets geen gehaast waarneembaar. Echt een super relaxte dame waar je je meteen bij op je gemak voelt.
Een aanrader dus!
Nu kan ik schrijven dat ik haar de volgende keer weer ga bezoeken maar dat kan ik niet garanderen. Zeker niet bij zoveel schoons op de Wallen.
Want jongens, wat staan hier toch een top modellen achter het raam zeg! Duisburg en het SKW vallen er bij in het niet. Een walhalla voor iedereen die valt op optic fucks.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan