Helena, Brussel, Aarschotstraat 126

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Doremi

Stamgast
270
05/02/22
187
16
Vorige weer door een gemiste trein kon ik de start van de nachtshift meemaken. Om 18 uur zitten er nog niet veel dames, maar ik kon het niet laten om toch even de straat te doorlopen. En ik werd zowaar verleid door een heel vriendelijke goedlachse mooie dame op nummer 126 (maar het kan ook 128) zijn. Helena is haar naam. Ik dacht dat ik die dame nog onlangs had geneukt, maar Sofia genaamd, ergens vooraan in de straat, op nummer 46. Ik vroeg haar of ik reeds bij haar was geweest (een dame weet altijd perfect welke mannen haar -zelfs vele maanden geleden- geneukt hebben) maar deze Helena beweerde dat zij het niet meer wist. Ze had en prachtige natuurlijke boezem, en vooral een mooi snoetje met prachtige wimpers. Ze had een heel verleidelijke stem en wist mij zomaar binnen te lokken. tot aan het bed sensueel en opwindend, maar daar stopte het dan ook. Wat volgde was stemt overeen met wat ik met Sofia heb beleefd. En dus ik weet nog steeds niet of het die Sofia was of niet. Mijn geheugen begint mij in de steek te laten.
Tot slot. Ondanks de mooie verschijning niet meer voor herhaling vatbaar.

Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan