Recensie Helena, Genk 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Bryan_J92

Newbie
Forumpionier
21
01/07/21
9
4
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Afrikaans
Leeftijd
30-35
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/helena-341/
Totale kosten (in euro)
130
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Een beetje vreemde locatie in Genk maar dat kon de goesting niet tegenhouden. Ik had thuis een douche genomen voor het bezoeken van haar dus ze merkte wel dat ik proper was en begonnen er dan ook direct aan. Verschillende topics kwamen aanbod maar ik had niet het gevoel dat ze helemaal gek was zoals al eens gezegd geweest is (misschien een goede timing, was nochtans de laatste klant van de dag). Op het bed plaatsgenomen waar we begonnen te zoenen en tongzoenen. Dan overgeschakeld op een lekkere pijpbeurt en even later dan haar beginnen beffen. Na al dit voorbereidende werk lekker intiem met haar gegaan in verschillende standjes.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
  2. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Afrikaans
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.80 m - 1.90 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ik heb gemixte gevoelens over Helena, er is inderdaad een schroefje los, maar dat maakte het uiteindelijk wel leuker.

Begonnen met een douche waar ze op aandrong om mij te wassen. Was apart maar zeker niet slecht. Erna mij op bed neergelegd en heeft ze mij een 10-tal minuten gemasseerd. Voor de verandering was het eens een goede massage, niet zoals bij andere een beetje kneden hier en daar en klaar.

Na de massage mij omgedraaid en stak direct mijn jonge heer in haar mond. Ondertussen speelde ik met haar vagina waar ik mijn vingers zonder problemen mocht insteken. Opnieuw verbaasd dat dit ook was toegelaten.
Uiteindelijk afgewerkt in verschillende standjes waar ik goed mocht door neuken en uiteindelijk in het condoom klaargekomen. Ze moest zelf eventjes bekomen erna.

Al bij al was het een leuke aparte ervaring.
 
Terug
Bovenaan Onderaan