Recensie Helena, Genk 4,60 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Klinkt alsof ze even geil is als Krissie indertijd, maar dan zonder het squirten.
Alleen een beetje bang van het zonder condoom kutje volspuiten.
Als ik op klaarkomen sta ga ik er in meegaan als ze het vraagt, maar zo fucking gevaarlijk :d
 
Goed lichaam, slank tot normaal, zeker voor haar leeftijd en kids, fake D cup, met "lange" tepels.
Gezicht is prima maar subjectief natuurlijk, draagt soms een bril maar zet ze meestal af tijdens de seks.
 
Ik vind haar niet zo knap, ook best groot , niet mijn ding. Ook beetje okselgeur en was op de middag nog maar thans. Gewoon blanco erin idd.

Zal bij 1x blijven

zij en haar vent zijn gekende swingers en ook actief op bareforum
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Speciale kleding verzoek
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Rood
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
60
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ben tweemaal bij Helena geweest voor een pijp/rim date van ongeveer 20-25 minuten. Ze ontvangt inderdaad enkel op de vrijdagen in een love hotel.
Persoonlijk vind ik haar niet lelijk maar ook niet heel knap. Ze ziet er gewoon prima uit, draagt geile kleding en geniet er zelf ook van. Ben wel van mening dat ze groter is dan 1.68. Ben zelf 1.78 en met hakken torende ze boven mij uit.

Het pijpen is super, gebruikt haar mond en tong met veel afwisseling. Geeft zelf ook aan dat pijpen haar hobby is ;-). Bij het rimmen gaat ze eveneens zeer enthousiast te werk. Heerlijk likken en met haar tong erin, af en toe even terug pijpen of de ballen likken/zuigen terwijl ik in doggy zat en zij erachter. Daarna weer terug omdraaien en zuigt ze me klaar in haar mond en ze slikt alles gretig door. Nadien nog doorgaan tot alles eruit is en de pik weer schoon.

Helena is zeer pijp/rim en zaad geil.

L82.
 
Ben tweemaal bij Helena geweest voor een pijp/rim date van ongeveer 20-25 minuten. Ze ontvangt inderdaad enkel op de vrijdagen in een love hotel.
Persoonlijk vind ik haar niet lelijk maar ook niet heel knap. Ze ziet er gewoon prima uit, draagt geile kleding en geniet er zelf ook van. Ben wel van mening dat ze groter is dan 1.68. Ben zelf 1.78 en met hakken torende ze boven mij uit.

Het pijpen is super, gebruikt haar mond en tong met veel afwisseling. Geeft zelf ook aan dat pijpen haar hobby is ;-). Bij het rimmen gaat ze eveneens zeer enthousiast te werk. Heerlijk likken en met haar tong erin, af en toe even terug pijpen of de ballen likken/zuigen terwijl ik in doggy zat en zij erachter. Daarna weer terug omdraaien en zuigt ze me klaar in haar mond en ze slikt alles gretig door. Nadien nog doorgaan tot alles eruit is en de pik weer schoon.

Helena is zeer pijp/rim en zaad geil.

L82.

Weet je zeker dat jou prijs correct is?
Tarief is normaal €120/30 min.
 
Terug
Bovenaan Onderaan