Recensie Helena, Genk (voorheen Heppen/Hasselt) 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Danny

Wandelaar
84
02/02/22
61
12
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Highclass companion
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Bare seks
  2. Klaarkomen in mond
  3. Klaarkomen op gezicht
  4. Klaarkomen op lichaam
  5. Penismassage
  6. Pijpen deepthroat
  7. Pijpen zonder condoom
  8. Vingeren
  9. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Afrikaans
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/je-godinnenlichaam-nieuw-in-leopoldsburg.html
Totale kosten (in euro)
100€
Tijdje terug nog eens bij Helena op bezoek geweest… ontving vroeger op de hasseltweg maar heeft nu een kamer in Hasselt. Was de eerste van de dag, maar
ze had toch al serieus aan de cannabis gezeten, was heel erg wazig… ze blijft er
Toch top uitzien qua lichaam, maar
Het gezicht heeft toch te lijden onder drank en ander gebruik vind ik… nu ter zake: ze was zo geil als boter , ging direct
Met de beentjes gespreid liggen om haar poesje te likken, kwam echt wel klaar… dan was het haar beurt, en daar kan ze wat van hoor! Afwisselend hard en zacht pijpen terwijl ze je aankijkt, probeert ook deepthroat, maar lukt niet helemaal… ze
Vroeg om haar te neuken zonder aanstalten om een condoom te nemen, heb ik mijn lading maar
In haar mondje en op haar gezicht gedropt, wou het risico niet nemen om bare te neuken… jammer dat ze wel constant met haar gsm andere muziek wil opzetten, maar was toch weer de moeite…
 
Ik ben daar heel lang geleden, toen ontving ze nog in Riemst op vreemde locatie, geweest.
Ze had de vorige dag een hevig feestje gehad en ik was de laatste. Ze was toen ook al chaotisch, met muziek bezig, wilde dansen etc. Maar daar kom ik niet voor.
Rest viel allemaal mee. Of ze gebruikte geen idee. Heel veel kon in het vuur van het spel.
 
Ik heb ze bezocht.
Het is een fantastische dame die er alles aan doet om het naar je zin te maken.
Ook nog een leuke conversatie.
Jammer genoeg had ik niet de echte klik.
Maar voor diegenen die vallen op dit type..... zeker het proberen waard.
 
Iemand nog een recente ervaring met Helena? Ontvangt momenteel in Diest maar haar mogelijkheden zijn veel minder dan vroeger. Geen pijpen zonder condoom, geen beffen, geen intiem, enz... Krijg ook geen antwoord meer op een SMS wat vroeger altijd het geval was.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Bare seks
  2. Beffen
  3. Klaarkomen in mond
  4. Klaarkomen op gezicht
  5. Klaarkomen op lichaam
  6. Penismassage
  7. Pijpen deepthroat
  8. Pijpen zonder condoom
  9. Speciale kleding verzoek
  10. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Afrikaans
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.80 m - 1.90 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/helena-341
Totale kosten (in euro)
100
Vorige week deze parel nog eens bezocht, ontvangt nu in Stevoort in een woning waar ze de bovenverdieping tot haar beschikking heeft. Wel een beetje raar want de bewoners van beneden zien je dus aan de deur staan 😬
Had haar gevraagd om naakt de deur te openen en dat deed ze dan ook, zodat ik een mooi zicht had op haar toplichaam! Terwijl ze de trap opliep, kon ik al eens lekker aan haar poesje voelen, en jawel hoor, ze had er zin in 😜. Eerst effe opfrissen op de badkamer waar ze al voorovergebukt aan het raam ging staan terwijl de onderbuurvrouw op haar terras zat! Eerst effe lekker binnengegleden, maar wou niet alle kruit verschieten, dus toch maar naar de slaapkamer gegaan voor een lekkere sloppy blowjob, waar ze hem bijna helemaal in haar mondje kreeg…na een tiental minuten over gegaan op doggy style en haar lekker hard in haar nauwe poesje genomen waarbij ze haar hoofd in het kussen moest duwen zodat de buren haar niet hoorden! Mijn lading na een kwartiertje rammen lekker in haar poesje gedeponeerd…als je haar op een goede dag treft, dan is het een topdate…maar de eerlijkheid gebied me om te zeggen dat ik ook al veel minder leuke dates met haar heb gehad, als ze geblowt heeft…🥴
 
Vorige week deze parel nog eens bezocht, ontvangt nu in Stevoort in een woning waar ze de bovenverdieping tot haar beschikking heeft. Wel een beetje raar want de bewoners van beneden zien je dus aan de deur staan 😬
Had haar gevraagd om naakt de deur te openen en dat deed ze dan ook, zodat ik een mooi zicht had op haar toplichaam! Terwijl ze de trap opliep, kon ik al eens lekker aan haar poesje voelen, en jawel hoor, ze had er zin in 😜. Eerst effe opfrissen op de badkamer waar ze al voorovergebukt aan het raam ging staan terwijl de onderbuurvrouw op haar terras zat! Eerst effe lekker binnengegleden, maar wou niet alle kruit verschieten, dus toch maar naar de slaapkamer gegaan voor een lekkere sloppy blowjob, waar ze hem bijna helemaal in haar mondje kreeg…na een tiental minuten over gegaan op doggy style en haar lekker hard in haar nauwe poesje genomen waarbij ze haar hoofd in het kussen moest duwen zodat de buren haar niet hoorden! Mijn lading na een kwartiertje rammen lekker in haar poesje gedeponeerd…als je haar op een goede dag treft, dan is het een topdate…maar de eerlijkheid gebied me om te zeggen dat ik ook al veel minder leuke dates met haar heb gehad, als ze geblowt heeft…🥴
Hey Danny ,

Ik ben zelf ook van Stevoort en ze interesseert me heel erg. Alleen Stevoort is een dorpje waar iedereen mekaar kent en graag praat over mekaar 😅 waar ontvangt ze ergens ? Zou het niet prettig vinden als ik de onderburen of buren kennen . Thx hopelijk staat ze terug snel online .
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Afrikaans
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.80 m - 1.90 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
90 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://old.redlights.be/prive-ontvangst/dames/exotische-vrouw-hasselt.html
Totale kosten (in euro)
180
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Ik heb maandag een date gehad met haar en naar mijn mening viel het tegen, zeer verwarde dame waar ik totaal geen klik mee had, veel op smartphone bezig met alles en nog wat. 1,5 uur mee afgesproken maar na een uur zelf opgestap. Geen herhaling vatbaar
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan