Recensie Helena (ROE), Antwerpen, Schippersstraat 24/5 of 24/4 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Voormalig lid 11109

Vaste klant
109
01/05/22
123
13
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag een nieuwe dame bezocht tijdens de middag. Ze heeft een brilletje en ziet er heel lief uit. Ze is 25 jaar en uit Roemenië. Haar lach is precies dat van een vriendelijke secretaresse 😍 Een brunette met normale vormingen en lange lichaamsbouw. Haar bruin haar was in een staartje. Geen bitch-looks. Amper tattooes. Eenmaal binnen, had ik mijn intuïtie goed gevold blijkbaar. Ze kan geen volle zinnen Engels spreken, maar haar handen weten je te relaxen. Ze neemt initiatief en streelt je goed, pakt je goed vast en wil het beste aan je geven tijdens je bezoek. Zeer sensueel en klantgericht.
Ze doet blijkbaar geen sport maar haar billen en vagina voelen enorm lekker mals en zacht aan. Ik ben nog nooit zo'n zachte huid tegengekomen. Zijdezacht, echt aangenaam.

Ze heeft in het verleden in Brussel gewerkt, waar elke minuut telt. Maar in Antwerpen let ze niet op de klok en is ze relax. Dat heeft ze ook bevestigd.
Ze heeft de neiging/gewoonte om rap rap te sexen zoals in Brussel, maar als je vraagt om rustiger te zijn, doet ze dat met veel plezier.

Ze had enkel kleine formaat condooms vandaag. Echt jammer. Ze excuseerde zich daarvoor meermaals.

Wast zich goed. Aandacht voor hygiëne is er zeker.

Heel lief meisje. Voor herhaling vatbaar.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan