Recensie Hellen, Antwerpen, Schippersstraat 5/4 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Trevor john

Vaste klant
139
13/04/22
72
16
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
A
Lengte
1.80 m - 1.90 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
50
Hellen staat snachts in schipperstraat 5 vierde raam. Deze skinny lange Roemeense valt natuurlijk wel op. Ze is relaxed en symphatiek voor en na de sex.
Qua hygiëne is ze zeker wel ok.
De sex gebeurd zonder voorspel, dadelijk de condoom erover. Ze gebruikt veel te veel haar handen tijdens het pijpen. Dat was dan ook niet goed. Het neuken was al veel beter. Je kan ze goed in alle posities leggen.
Zeker niet slecht.
 
Schippersstraat 5 is onmogelijk. Dat pand is al van voor corona gesloten. Ik denk dat het om Schippersstraat 9 gaat, dat is in dat stukje namelijk het enige pand met 4 ramen.
 
Schippersstraat 5 is onmogelijk. Dat pand is al van voor corona gesloten. Ik denk dat het om Schippersstraat 9 gaat, dat is in dat stukje namelijk het enige pand met 4 ramen.
Het zijn de vernieuwde vitrines. Ik dacht 2 huizen voor de vaste stek van Tan. Anyway je kan ze niet missen door haar lengte en figuur.
 
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
A
Lengte
1.80 m - 1.90 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/xx-last-dayxx-real-gfexx.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Wat een ramp.

Saai pijpen.
Altijd handje tussen.
Klodder glijmiddel.

Sinds ze in de ramen staat geen zak meer waard. Ik heb ze bezocht in de privé en daar was ze een neukbeest.

Ze blijft wel altijd professioneel. En verwacht geen kussen en liefde. Maar het verschil tussen

A mijn erectie verliezen door dat handje en handvol glijmiddel en altijd tempo controleren

En

B zo hard neuken dat het condoom scheurt en je in haar poes komt

Is wel heel groot.

Ik dacht dat ze misschien daarom net zo weerhoudend was maar toen ik haar vroeg of ze me herinnerde moest ze toegeven dat er geen enkel belletje rinkelde.

Ben dan maar gestopt en vriendelijk bedankt. Kusje op de wang en naar buiten. Straatje zit immers vol lekkere wijven.

Omdat de keer ervoor beter was krijgt ze toch nog 2 sterren in plaats van het abysmale 1 ster.
 
Laatst bewerkt:
Dan zal het 9 zijn vermoed ik. 7 heeft een rode gevel, en 2 wat lichtjes naar achter geplaatste ramen. Het is ook wat verouderd en kan wel een renovatie gebruiken. 9 heeft, ik dacht 4 ramen onder een hoek van ongeveer 45 graden. De kozijnen zijn zwart of antraciet grijs.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan