Recensie Heloise Penthouse Prive 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Jean Jesus

Wandelaar
76
29/01/22
76
7
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://privehuis.penthouse-haarlem.nl/aantrekkelijke-sensuele-dames/nggallery/dames/heloise/
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)

Neen. Niet doen. Was in een geile bui beland in Haarlem, baan 17. Waren maar 3 vrouwen, eentje was bezig. Gastvrouw introduceerde mij met heloise en Claudia. Beide waren aardig, gekozen voor heloise. Naar boven met Spa rood. De kleren gingen uit. Sorry, maar was niet mijn ding. Haar lichaam had de verkeerde proporties, hangbuikje, platte afgezakte kont etc. Ze is Braziliaans maar helaas geen temperament en speelsheid. Kussen deed ze niet of heel slecht. Haar poesje was gevoelig, alles deed pijn. Pijpen was redelijk maar in missio duwde ze terug zodat ik niet kon doorstoten. Doggy deed ze moeilijk vanwege rugpijn en ik mocht haar niet te hard vastpakken bij het neuken. Met de hand laden afmaken. Lukte ook niet, dan maar zelf afgetrokken. De wip was hoogstens 30 euro waard en geen 80. Wijze les volgende keer: blijf thuis, ruk je af op ponhub.
 
Bedankt voor deze recensie. Ik wilde gaan, maar wilde toch nog even girlsreview checken. Ik ga dus niet.
Graag gedaan, vriend. Het is een hele leuke, chique en discrete tent maar helaas een flink aantal iets te oude, en versleten dames overdag. Ieder z'n ding, een milf kan lekker zijn maar zij dus niet. Als je geen fotomodel bent moet je het dan van je inzet hebben, maar deze boodschap is aan deze dame ontgaan.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan