Recensie Erin, Breda (voorheen Leeuwarden) 2,67 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

DeBussereFrans

Wandelaar
Forumpionier
31
12/07/21
43
2
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/4641857-hennessy
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Gisteren hier geweest. Afspraak was snel gemaakt in de middag. Ontvangt op makkelijke plek. Zelfde dame als op fotos maakte de deur open. Na betale ging de klere al snel uit. ZE begon ook direct te zoene, mag van mij wel iets meer tong maar verder ok . Alles gedaan wat ik wilde pij[pe zc, doggy, zij boven deed ook goed mee had er zelf flink lol in. Kon ook plasse maar vindt ik zelf niks. is voor andere.

Ga er zeker nog eens heen als ik weer in deb uurt ben.
 
Zo worden collega wandelaars in Breda ook gewaarschuwd. Er kan op verschillende manieren hier gezocht worden, naam, advertentie nummer en plaats bijvoorbeeld en die laatsten zien dame niet staan zonder waarschuwing en dan waardeer ik het dat men de verplaatsing ook vermeld.
 
Ze gaat ook snel het land door.
Gisteren zowat een afspraak gemaakt in Alkmaar.
(Nu alweer in Breda)
Gelukkig dat ik eerst nog tijd had vrijgemaakt o hier nog even te kijken.
We hadden al App contact.
Met een slap excuus op de App heb ik het zelf maar afgezegd na het lezen van het hierboven genoemde.
Zo zie je dat het forum veel kan besparen.
Dank jullie ;)

Kleine opmerking, Deze meid komt naar voren met 5 sterren van de topic starter, wat na het lezen hier het zeker niet zo is. Kan zoiets ook aangepast worden?
 
Deze meid komt naar voren met 5 sterren van de topic starter, wat na het lezen hier het zeker niet zo is. Kan zoiets ook aangepast worden?
Als er meer collega's een compleet recensieformulier invullen, dan zie je hier het gemiddelde terug aan * gegeven bij 'algemene beoordeling'. Nu één ingevuld formulier met 5 sterren...
 
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/4641857-hennessy
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Afspraak gehad met deze dame in december vorig jaar. Leek leuk op de foto's. Appcontact was kortaf en zakelijk en ze belde me op een gegeven moment terug via een nummer uit de UK. Woning in binnenstad was lastig te vinden en ze werd daar beetje geïrriteerd door blijkbaar. Afspraak van een half uur heeft maar 20 minuten geduurd. Ze bleef eerst aandringen op een trio met haar vriendin. En toen ik dat niet wilde en ook niet meer wilde betalen voor extra's kreeg ik het gevoel dat ze me snel weg wilde hebben. Na letterlijk 1 minuut pijpen (mc terwijl ze zonder in de advertentie aangeeft) waarbij ze continue haar neus ophaalde, zei ze dat ze niet genoeg betaald werd om lang te pijpen. Omdat ze dat niet leuk vond. Te vermoeiend gaf ze aan. Er moest snel geneukt worden. En alleen missionaris. Daarbij lag ze zo dat ik niet diep kon penetreren. Zaakje gedumpt en snel weggegaan. Er kon geen praatje of lachje vanaf. Zag er leuk uit op de gefotoshopte foto's maar dat is echt alles. In het echt minder knap. Verkijk je niet op de foto's. Ik had weg moeten gaan bij het pijpdebakel... Zonde van het geld. De dame hoort niet thuis in het vak.
 
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/4641857-erin
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Ik zag dat ze nu in Zwolle was, dit is een review die ik een tijd terug op Kinky heb geplaatst, haar reviews zijn daar nu verborgen.

Toen Erin in Leeuwarden was een bezoekje gewaagd. Contact ging erg makkelijk. De locatie was anders dan ze lieten weten, was een straat er tegenover. Prima, even bellen en we zagen elkaar al dus dat ging verder soepel.

De vrouw die de deur opendeed was allesbehalve de vrouw op de foto. Andere kleur haar, veel dunner, zo goed als geen tieten. Eigenlijk had ik om moeten keren, maar ik was zo botergeil...

Ik had gevraagd om gewoon een blowjob, zonder condoom. Ik kreeg gelijk een hoesje om mijn pik en ze ging los. Ik probeerde nog uit te leggen zonder condoom maar dat snapte ze niet. Na een minuut wilde ze graag geneukt worden. Ik probeerde wederom uit te leggen dat ik alleen een blowjob wilde maar ook dat snapte ze niet.

Omdat het een klein iel vrouwtje was hoefde ik niet lang te stoten toen ik doorhad dat het voor haar niet prettig was, dus stopte ik. Ze ging toen toch maar weer aan m'n pik zuigen, wat overigens wel fantastisch was. Het duurde niet lang voordat ik klaarkwam, maar wel in het hoesje, helaas.

Semi teleurgesteld gelijk vertrokken. Als ik het van te voren geweten had, was het prima geweest. Nu een beetje koude kermis.
 
Dank! Was nogal benieuwd. Maar meer naar haar vriendin Eveline (of hoe ze zichzelf ook noemd) Maar is nu niet meer online.
(En denk dat Soraia momenteel haar vriendin is)

Heb deze week een zelfde geval gehad. Afspraak gemaakt in Zwolle, mooie dame die leek op de foto's maar was het toch niet de dame. Na wat zoeken wel gevonden...

Jammer dat dit soort dingen gebeuren.
 
Terug
Bovenaan Onderaan