Recensie Hester Hofje 4,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Kodak1977

Newbie
21
30/08/21
13
3
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Laatst bij Hester geweest, Hofje nr 4 (met bordje NL). Een leuke Friese dame! Iets ouder dan ik normaal kies maar was zeker de moeite waard. Voor 50 euro pmc/nmc. Pijpen mag iets minder met de tandjes erbij. Ze doet lekker mee en ik ben heerlijk klaargekomen.
 
Laatst bewerkt:
Laatst bij Hester geweest. Een leuke Friese dame! Iets ouder dan ik normaal kies maar was zeker de moeite waard. Voor 50 euro pmc/nmc. Pijpen mag iets minder met de tandjes erbij. Ze doet lekker mee en ik ben heerlijk klaargekomen.
Hester heb ik vaak bezocht en werkt er denk ik al minstens 10-15 jaar leuke dame met humor
Jammer dat het zo ver rijden is
Welke dagen werkt ze misschien dat ik er een keer naar toe rij?
 
afgelopen dinsdag weer even gekeken, mager aanbod, maar Hester was vrij. Was een hele tijd terug, maar was weer uitstekend. Dame is geen 25 meer, maar alles wel puur natuur en Hester is vrij lang en Nederlands. Haar kwaliteiten zijn uitstekend, en heerlijk gekeomen.

Johann
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Middag
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
€50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik heb dinsdagmiddag mogen genieten van deze mooie dame. Ik had haar al vaker gezien maar ben nooit bij haar naar binnen geweest. Ze zegt hoi en lacht vriendelijk, niet dat opdringerige gedoe. Ik heb haar altijd een mooie vrouw gevonden, mooi lijf, heerlijke (echte) borsten en een mooi gezicht. Na het wassen mocht ik plaats nemen op het bed, Hester tussen mijn benen en begon mij heerlijk te pijpen, ook likte ze mijn ballen, da's lekker!! Ik vroeg of ze ook prostaatmassage deed, en ja hoor...heerlijk. Pik, ballen, prostaat alles werd gedaan. Daarna neuken, eerst missionaris en afgemaakt in doggy, dat duurde niet lang..mooi uitzicht ook. Dit was zeker voor herhaling vatbaar.
 
Heeft iemand Hester nog gespot? Diana zit tegenwoordig in Hofje 4 van maandag t/m zaterdag.
Er is nu een paar keer gemeld dat Diana in Hester haar kamer werkt, dat is dus niet waar! Hester heeft haar eigen vaste kamer, en Diana werkt schuin tegenover haar. Ff opletten, zo krijg je misverstanden...
 
Laatst bewerkt:
Nog even wat feiten over Hester:

In Hofje 4 dus op maandag en dinsdag. Een heel enkele keer woensdag. Maar vergeet die woensdag dus maar als je van ver moet komen.
Hester is Fries.
Heeft de mooiste echt blauwe ogen die je ooit gezien hebt.
41 jaar. Kan zijn inmiddels 42, want ik weet haar verjaardag niet.
Werkt in totaal al wel 20 jaar. Heeft ook jaren gewerkt in Alkmaar.

Nu al jaren zonder onderbreking in Leeuwarden. Schoolvakanties en corona daargelaten.

Hester is welbespraakt. Ook vroeger weleens live op de radio geweest.

Heeft al wel meerdere keren gezegd dat ze wil stoppen met dit werk. Dus niet te lang wachten. ;)
 
Laatst bewerkt:
Nog even wat feiten over Hester:

In Hofje 4 dus op maandag en dinsdag. Een heel enkele keer woensdag. Maar vergeet die woensdag dus maar als je van ver moet komen.
Hester is Fries.
Heeft de mooiste echt blauwe ogen die je ooit gezien hebt.
41 jaar. Kan zijn inmiddels 42, want ik weet haar verjaardag niet.
Werkt in totaal al wel 20 jaar. Heeft ook jaren gewerkt in Alkmaar.

Nu al jaren zonder onderbreking in Leeuwarden. Schoolvakanties en corona daargelaten.

Hester is welbespraakt. Ook vroeger weleens live op de radio geweest.

Heeft al wel meerdere keren gezegd dat ze wil stoppen met dit werk. Dus niet te lang wachten. ;)
Vanmiddag bij Hester geweest. Bij de deur een korte babbel. Vroeg wat mogelijk was waarop ik antwoordde of beffen mogelijk was. Kort antwoord NEE!! Waarop ik antwoordde: geen probleem. Chagrijnig gaf ze te kennen dat ik niet welkom was. Zo lief is ze nu ook niet.
 
vanavond even rondje gemaakt, tjonge wat weinig aanbod. l&j alleen een opblaaspop, esperanza Carolina, Veronica en Roos. Het hofje Hester en Jolanda. Op zich allemaal dames die ik wel eens bezoek, uitgezonderd Roos en de opblaaspop. Hester is altijd goed, leuke babbel, lekker naturel en heel actief. dus lekker pijpen, en in missio afgemaakt. Waar ik mij altijd over verwonder is de leningheid van een vrouw van boven de 1 meter 80. Ze kan de benen in de nek leggen als het moet. kun je heerlijk diep penetreren. Noch even nagezeten, en Jolanda kwam ook nog langs want ze mogen niet alleen in het hofje werken, dus even overleg hoe lang ze bleven. Kortom weer prima date.
 
Johann,
Hoe kom je erbij dat de lenigheid van een vrouw afhangt van haar lichaamslengte en dat vrouwen met een grote lichaamslengte minder lenig zouden zijn dan vrouwen met een korte lichaamslengte?
IK ben van mening dat het meer met lcihaamsgewicht en leeftijd te maken heeft.
Je zei "ze kan de benen in de nek leggen". Bedoel je daarbij de nek van jouw of van haar?
Ik vind beide erg lekker, maar een vrouw haar benen ver achteroverbuigt dan kun je haar ook nog lekker zoenen tijdens het neuken, grrrrr.

Tall
 
Terug
Bovenaan Onderaan