Het aanbod prive-ontvangst in België groter dan in Nederland.

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Rimon

Meubelstuk
2.930
09/10/21
4.221
19
Het viel me op dat het aanbod prive-ontvangst in België groter is dan in Nederland. Komt het misschien omdat prive-ontvangst legaal is gemaakt in België en daarom meer dames België boven Nederland verkiezen of is het puur toeval? Misschien dat sommigen van jullie hier meer over kunnen vertellen.
 
Hmmm ik vraag me in lijn met deze vraag af of er misschien NL dames uit de grensstreek zijn overgestoken..?
Ik denk met de versoepelingen van prive-ontvangst die België heeft ingevoerd meer dames richting België zijn vertrokken. Daardoor is België een stuk aantrekkelijker voor dvp's geworden in vergelijking met Nederland.
 
Ik denk met de versoepelingen van prive-ontvangst die België heeft ingevoerd meer dames richting België zijn vertrokken. Daardoor is België een stuk aantrekkelijker voor dvp's geworden in vergelijking met Nederland.
Denk het ook wel… Veel sekswerkers voelen zich in Nederland gewoon niet meer gesteund.
 
Ik denk met de versoepelingen van prive-ontvangst die België heeft ingevoerd meer dames richting België zijn vertrokken. Daardoor is België een stuk aantrekkelijker voor dvp's geworden in vergelijking met Nederland.
Maar is het niet zo, dat de prive ontvangst over het algemeen in Nederland een schimmige wereld is, waar de firma list en bedrog ruimschoots aanwezig is.?
 
Hmmm ik vraag me in lijn met deze vraag af of er misschien NL dames uit de grensstreek zijn overgestoken..?
Ik denk niet alleen uit de grensstreek maar overal uit Nederland. Ik zat 2 dagen geleden op de Belgische site redlights te kijken en vergeleek het met kinky.nl, redlights had meer dan 2 keer zoveel dames bij prive ontvangst dan kinky.
 
ja klopt wel , ik gebruik alleen redlight.be ,je hebt ook redlight.nl en krijg je wat meer Nederlandse steden te zien en de Belgische grensstreek , maar of het ook meer Nederlandse dames zijn durf ik niet direct te zeggen
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan