Het breekpunt is bereikt.

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Grappige is dat ik overal last van prijstijgingen heb maar in de prostitutie niets of hoog uit 10 euro per uur in tig jaar
Dat WILLEN ze hier niet snappen. Of beter: ze willen het niet toegeven.

Nog liever altijd maar opnieuw, in alle topics die zich daar van ver min of meer toe lenen: zeiken over die prijzen, klagen over het aanbod...

Hoog tijd dat er eens een dvp-forum komt waarin de dames met naam en toenaam hun zegje kunnen doen over het hedendaagse aanbod van klanten, en over de krenterigheid van veel van die gasten.
staat toch 'Engelse rommel'
of zever jij nu?..
Als het over auto's gaat is het garagistje wakker hoor.

Zeveren? Nee, maar je haalt er toevallig net een van de weinige automerken uit waar we inderdaad nog de stempel 'Engelse rommel' kunnen op plakken. Gemaakt zonder de precisie van de hedendaagse robots, met de hand. De kwaliteit is dus niet geborgd en hangt af van degene die er stond aan te schroeven, en van de dag in de week. Op tijd een kopje thee, nul komma nul aandacht voor economie want dat verwaarloosbaar kleine hoopje auto's dat zij maken gaat naar klanten die niet liever hebben als dat het onbetaalbaar duur is. Exclusief noemen ze dat. En daarna elke week in de garage, ook exclusief.

Ik denk niet dat je in dit soort toestanden ook maar 1 vergelijkingspunt kan vinden met dvp's. En daarover waren we eigenlijk bezig, voordat jij weeral uitpakte met je lulkoek over die auto's.
 
Laatst bewerkt:
Dat WILLEN ze hier niet snappen. Of beter: ze willen het niet toegeven.

Nog liever altijd maar opnieuw, in alle topics die zich daar van ver min of meer toe lenen: zeiken over die prijzen, klagen over het aanbod...

Hoog tijd dat er eens een dvp-forum komt waarin de dames met naam en toenaam hun zegje kunnen doen over het hedendaagse aanbod van klanten, en over de krenterigheid van veel van die gasten.
Zo eens met deze post.
Prijzen voor sekswerkers zijn al 20 jaar constant, terwijl in die tijd alle andere diensten en producten eindeloos in prijs zijn verhoogd. En maar klagen dat er niet genoeg "aanbod" is, alsof het een basisrecht is om seks te kunnen kopen voor een schijntje bij fotomodellen. Kansloze en volkomen respectloze losers die zo in het leven staan. Bah.
 
Zo eens met deze post.
Prijzen voor sekswerkers zijn al 20 jaar constant, terwijl in die tijd alle andere diensten en producten eindeloos in prijs zijn verhoogd. En maar klagen dat er niet genoeg "aanbod" is, alsof het een basisrecht is om seks te kunnen kopen voor een schijntje bij fotomodellen. Kansloze en volkomen respectloze losers die zo in het leven staan. Bah.
Klopt als een bus. De generatie die groot gebracht is met het waanidee dat iedereen zich alles zou moeten kunnen permitteren.
 
Ik lees veel reacties over dat prijzen te hoog zijn en boosheid daarover alsook op de mannen die de bedragen gewoon betalen.

En ik lees ook veel reacties dat dit soort mannen gierig en onrespectvol zijn en iedereen mag vragen en betalen wat ze willen.

Mijn mening is dat ik ook vind dat de prijs die je moet betalen (bij prive ontvangst) te hoog is geworden.
En dat komt vanwege het volgende.
Ik wandel omdat ik zoveel mogelijk verschillende smaken wil proeven en dan vooral die smaken die in het reguliere leven onbereikbaar zouden zijn vanwege leeftijdsverschil en levensmotto.
Wat voor mij de huidige prijs te hoog maakt is hetgeen de meeste wandelaars meemaken.
7 van de 10 keer gebeurt er het volgende bij de dame die je bezoekt;
- ineens is ze niet meer bereikbaar als je aangekomen bent
- ze is helemaal niet de dame van de foto
- ze is de dame van de foto maar 10 jaar geleden
- ze is de dame van de foto maar veel dikker of dunner
- ze is niet eerlijk in het naleven van de afgesproken diensten
- ze vraagt ineens voor afgesproken diensten extra geld

Dus, ik heb 3 heerlijke sessies voor €750,- en 7 keer een bagger ervaring voor €1750,-
Ja, dan vind ik het te duur wat ik voor mijn €2500,- krijg.

Ja, maar de goede dames kunnen daar niks aan doen?
Dat klopt, maar de bewezen dames zijn dan ook niet zozeer het mikpunt. Dat zijn de onbewezen dames die vinden dat ze ook hetzelfde bedrag waard zijn.
Maar dan ga je toch alleen nog maar naar de dames die het wel goed deden?
Uhm, Nee want mijn doel is verschillende smaken weet je nog. Anders had ik wel een vliegtuig genomen naar Brazilië en een jonge knappe dame mee teruggenomen om elke dag te proeven.

Dus, ja de prijs is te hoog geworden, maar vooral omdat de dienst waarvoor je betaalt vaker niet dan wel geleverd wordt.
 
Zo eens met deze post.
Prijzen voor sekswerkers zijn al 20 jaar constant, terwijl in die tijd alle andere diensten en producten eindeloos in prijs zijn verhoogd. En maar klagen dat er niet genoeg "aanbod" is, alsof het een basisrecht is om seks te kunnen kopen voor een schijntje bij fotomodellen. Kansloze en volkomen respectloze losers die zo in het leven staan. Bah.

Hulde.
 
Mijn mening is dat ik ook vind dat de prijs die je moet betalen (bij prive ontvangst) te hoog is geworden.
En dat komt vanwege het volgende.
Ik wandel omdat ik zoveel mogelijk verschillende smaken wil proeven en dan vooral die smaken die in het reguliere leven onbereikbaar zouden zijn vanwege leeftijdsverschil en levensmotto.
Dus jij vindt dat jij tegen lage prijzen jouw zin moet kunnen krijgen? Dat noem ik een gebrek aan respect tegenover zij die het moeten waar maken voor jou.
Wat voor mij de huidige prijs te hoog maakt is hetgeen de meeste wandelaars meemaken.
7 van de 10 keer gebeurt er het volgende bij de dame die je bezoekt;
- ineens is ze niet meer bereikbaar als je aangekomen bent
Onzin, probeer eens om niet alles online te gaan zoeken.
- ze is helemaal niet de dame van de foto
Aan het raam nog nooit meegemaakt dat degene die de deur open doet, niet dezelfde is dan diegene die ik in het raam zag zitten of staan.
- ze is de dame van de foto maar 10 jaar geleden
Nee, zo lang doet geen enkele dame er over om van haar stoel naar de deur te gaan.
- ze is de dame van de foto maar veel dikker of dunner
In live situaties zoals ramen of clubs kom je dat niet tegen.
- ze is niet eerlijk in het naleven van de afgesproken diensten
In heb nooit anders geweten als dat zo'n risico bestond. Logisch, in een sector waar iedereen zo onbekend mogelijk wil blijven en geen contracten bestaan.
- ze vraagt ineens voor afgesproken diensten extra geld
Altijd al bestaan hoor, dat is niets nieuws. Beter leren kiezen en niet als een geile bok op alle prentjes van het internet reageren.
Dus, ik heb 3 heerlijke sessies voor €750,- en 7 keer een bagger ervaring voor €1750,-
Ja, dan vind ik het te duur wat ik voor mijn €2500,- krijg.
Selcht bezig man. Daar kan je 50 keer voor neuken aan de ramen.
Ja, maar de goede dames kunnen daar niks aan doen?
Dat klopt, maar de bewezen dames zijn dan ook niet zozeer het mikpunt. Dat zijn de onbewezen dames die vinden dat ze ook hetzelfde bedrag waard zijn.
Wie gaat er bepalen wat 'een dame waard is'??? We praten trouwens niet over de waarde van de dame, maar over de geboden SERVICE.
Maar dan ga je toch alleen nog maar naar de dames die het wel goed deden?
Uhm, Nee want mijn doel is verschillende smaken weet je nog. Anders had ik wel een vliegtuig genomen naar Brazilië en een jonge knappe dame mee teruggenomen om elke dag te proeven.
Doen! Gelukkig is dat vliegtuig en de rest van de reis gratis.
Dus, ja de prijs is te hoog geworden, maar vooral omdat de dienst waarvoor je betaalt vaker niet dan wel geleverd wordt.
Je zevert, en nog geen klein beetje. Ga in de winkels lullen over 'te duur'.
 
Zeveren? Nee, maar je haalt er toevallig net een van de weinige automerken uit waar we inderdaad nog de stempel 'Engelse rommel' kunnen op plakken. Gemaakt zonder de precisie van de hedendaagse robots, met de hand. De kwaliteit is dus niet geborgd en hangt af van degene die er stond aan te schroeven, en van de dag in de week. Op tijd een kopje thee, nul komma nul aandacht voor economie want dat verwaarloosbaar kleine hoopje auto's dat zij maken gaat naar klanten die niet liever hebben als dat het onbetaalbaar duur is. Exclusief noemen ze dat. En daarna elke week in de garage, ook exclusief.
Jij weet absoluut niet waar je't over hebt in dit geval , je verteld gewoon flauwe toogpraat die kant nog wal raakt .
 
Jij weet absoluut niet waar je't over hebt in dit geval , je verteld gewoon flauwe toogpraat die kant nog wal raakt .
nee..helemaal niks 0,0..
maar laat hem maar in die waan..ik denk dat half het forum hem inmiddels in 'negeer' heeft staan..
begint zelf over dat Rolls Royce 'engelse rommel' is en vervolgens volgens hem begon IK er over..
ik snap ook niet hoe hij aan die wijsheid komt dat het rommel is....geloof niet dat hij er zelf 1 heeft ..
en reviews van anderen (ook hier)is onzin ..(lees ,gezever)..
en daar hecht meneer geen waarde aan...
dus zeg het maar..
 
Laatst bewerkt:
Zo eens met deze post.
Prijzen voor sekswerkers zijn al 20 jaar constant, terwijl in die tijd alle andere diensten en producten eindeloos in prijs zijn verhoogd. En maar klagen dat er niet genoeg "aanbod" is, alsof het een basisrecht is om seks te kunnen kopen voor een schijntje bij fotomodellen. Kansloze en volkomen respectloze losers die zo in het leven staan. Bah.
Vaak gefrustreerde figuren of met beperkt budget maar ja met beperkt budget kan je zoveel dingen niet doen.

Aanbod is er zat in alle prijsklasses en als je eigen hygiene en vriendelijkheid en respectgevoel voor dames top is plus enig empathisch vermogen dan win je het qua positieve energie en service bij een dame ook vaak.

Bij privehuizen en ramen kan je de dame eerst zelf zien en ff spreken en daar zijn de prijzen betaalbaar en al jaren behoorlijk constant.

Maar ja het leven doorgaan met glas half leeg mentaliteit is een keuze en belemmert je in een beter en vrolijker leven....
 
Maar dan ga je toch alleen nog maar naar de dames die het wel goed deden?
Uhm, Nee want mijn doel is verschillende smaken weet je nog. Anders had ik wel een vliegtuig genomen naar Brazilië en een jonge knappe dame mee teruggenomen om elke dag te proeven.
Tsja, dat is het risico van het vak. Als je ze allemaal wilt uitproberen zal je ook vaker teleurgesteld worden.
Mijn probleem is eigenlijk het tegenovergestelde. Uitstekende dames die ik graag vaker zou willen bezoeken, maar helaas nooit lang op dezelfde plek zijn.
 
Dus jij vindt dat jij tegen lage prijzen jouw zin moet kunnen krijgen? Dat noem ik een gebrek aan respect tegenover zij die het moeten waar maken voor jou.
Onzin, ik vind dat de afspraken moeten worden nagekomen tegen de afgesproken prijs. Tegen lage of hoge prijzen is niet relevant.
Onzin, probeer eens om niet alles online te gaan zoeken.

Aan het raam nog nooit meegemaakt dat degene die de deur open doet, niet dezelfde is dan diegene die ik in het raam zag zitten of staan.

Nee, zo lang doet geen enkele dame er over om van haar stoel naar de deur te gaan.

In live situaties zoals ramen of clubs kom je dat niet tegen.

In heb nooit anders geweten als dat zo'n risico bestond. Logisch, in een sector waar iedereen zo onbekend mogelijk wil blijven en geen contracten bestaan.

Altijd al bestaan hoor, dat is niets nieuws. Beter leren kiezen en niet als een geile bok op alle prentjes van het internet reageren.

Selcht bezig man. Daar kan je 50 keer voor neuken aan de ramen.
Je kan helder en duidelijk lezen dat mijn reactie gaat over Prive Ontvangst. Aan de ramen heb ik dit probleem niet want als ik daar bedonderd wordt loop ik de volgende keren langs de betreffende dame langs met een opgestoken middelvinger.

Wie gaat er bepalen wat 'een dame waard is'??? We praten trouwens niet over de waarde van de dame, maar over de geboden SERVICE.
Ik ga dat bepalen want het is mijn geld voor de geboden dienst.
Doen! Gelukkig is dat vliegtuig en de rest van de reis gratis.
Ik merk dat je niet al te sterk bent in kosten-baten analyses.
Je zevert, en nog geen klein beetje. Ga in de winkels lullen over 'te duur'.
Tsja, aangezien je graag over winkels praat. Als ik shop bij de Bijenkorf wil ik kwaliteit voor mijn geld. Dat jij je geld liever uitgeeft in de Primark moet je zelf weten.
Dus, ik blijf erbij. Het is niet de prijs maar de zeer slechte service die gegeven wordt door het merendeel van de dames wat het de moeite niet meer waard maakt.
Tsja, dat is het risico van het vak. Als je ze allemaal wilt uitproberen zal je ook vaker teleurgesteld worden.
Mijn probleem is eigenlijk het tegenovergestelde. Uitstekende dames die ik graag vaker zou willen bezoeken, maar helaas nooit lang op dezelfde plek zijn.
Met echte toppers heb ik dat soms ook wel. Maar ik betrap mezelf erop dat als ik ga zoeken ik toch wel vaak aangetrokken wordt door iets nieuws.
 
Laatst bewerkt:
Onzin, ik vind dat de afspraken moeten worden nagekomen tegen de afgesproken prijs. Tegen lage of hoge prijzen is niet relevant.

Je kan helder en duidelijk lezen dat mijn reactie gaat over Prive Ontvangst. Aan de ramen heb ik dit probleem niet want als ik daar bedonderd wordt loop ik de volgende keren langs de betreffende dame langs met een opgestoken middelvinger.


Ik ga dat bepalen want het is mijn geld voor de geboden dienst.

Ik merk dat je niet al te sterk bent in kosten-baten analyses.

Tsja, aangezien je graag over winkels praat. Als ik shop bij de Bijenkorf wil ik kwaliteit voor mijn geld. Dat jij je geld liever uitgeeft in de Primark moet je zelf weten.
Dus, ik blijf erbij. Het is niet de prijs maar de zeer slechte service die gegeven wordt door het merendeel van de dames wat het de moeite niet meer waard maakt.

Met echte toppers heb ik dat soms ook wel. Maar ik betrap mezelf erop dat als ik ga zoeken ik toch wel vaak aangetrokken wordt door iets nieuws.
Slechte service is altijd naar, waar dan ook.
 
Jij weet absoluut niet waar je't over hebt in dit geval , je verteld gewoon flauwe toogpraat die kant nog wal raakt .
Ik zat nochtans niet aan de toog, en ik was aan wal. Maar verstand om na te denken is uiteraard niet aan iedereen gegeven.
nee..helemaal niks 0,0..
maar laat hem maar in die waan..ik denk dat half het forum hem inmiddels in 'negeer' heeft staan..
begint zelf over dat Rolls Royce 'engelse rommel' is en vervolgens volgens hem begon IK er over..
ik snap ook niet hoe hij aan die wijsheid komt dat het rommel is....geloof niet dat hij er zelf 1 heeft ..
en reviews van anderen (ook hier)is onzin ..(lees ,gezever)..
en daar hecht meneer geen waarde aan...
dus zeg het maar..
De reviewfan is er weer bij om te stoken. Goedkopere pret dan eens een dvp te bezoeken, veronderstel ik.
je verteld gewoon flauwe toogpraat die kant nog wal raakt .
Ook aan de toog is 'je verteld' zo fout als jouw boodschap.
Precies, of korter of minder vaak gaan of goedkopere prostitutie zoeken dan dure matige thuisontvangst
Ik zou die heren toch wel afraden om kortere bezoeken aan dvp's te doen, of om minder vaak te gaan, want dan hebben zij nog méér tijd om te zagen en te klagen. En zeggen dat we dan hier nog over pretseks praten, toch. Een leuke hobby, een vrijetijdsbesteding. Niets dat noodzakelijk is in het leven. Wat moet dat zijn als je met dergelijke mensen moet samenleven in het gewone leven.
 
Laatst bewerkt:
Oude wijn in nieuwe zakken...

Een nieuwe titel om een onderwerp dat al eindeloos besproken werd, nog maar eens te her-lanceren. Die prijzen....
Ik denk dat de meeste mannen de prijzen wel te hoog vinden en dan minder naar de dames gaan.
De dames verdienen dan minder en dus gooien ze de prijzen maar hoger om toch wat binnen te krijgen. Dit werkt natuurlijk averechts. Ze kunnen beter de prijzen verlagen zodat het betaalbaarder wordt voor de mannen en juist vaker naar een dvp gaan.

Een andere reden kan zijn dat ze zichzelf zo bijzonder vinden dat ze de prijzen dan maar omhoog moeten doen. Nou dames, alleen de heren bepalen of jij bijzonder bent of niet.

En ja er is nog een reden, de boeker of pooier bepaalt de prijs.

Ik ben het met je eens hoor. € 150,00 voor 30min? Wie geeft dat er voor uit?
Ik niet in ieder geval dus wacht ik wel op betere tijden/prijzen.
 
Ik denk dat de meeste mannen de prijzen wel te hoog vinden en dan minder naar de dames gaan.
Ik vind in het gewone leven ook heel veel prijzen te hoog. Zagen doe ik daar echter niet over.
De dames verdienen dan minder en dus gooien ze de prijzen maar hoger om toch wat binnen te krijgen.
De kern van al die zinloze prijs-topicpraat is net dat de evolutie in de tijd van de prijzen van de dames hopeloos achterloopt op de algehele stijging van de levensduurte. Maar blijkbaar mag dat niet worden gezegd.
Dit werkt natuurlijk averechts. Ze kunnen beter de prijzen verlagen zodat het betaalbaarder wordt voor de mannen en juist vaker naar een dvp gaan.
Dat is een tactiek die niet werkt. Het enige resultaat van een algemene prijsdaling zou zijn dat steeds meer dames het afbollen en elders gaan werken waar ze vermoeden dat er iets méér te verdienen valt. Je gaat dan enkel nog min of meer marginale dames overhouden die het allemaal niks vinden om voor een paar euro's zich eens te laten pakken door vreemde mannen.
Een andere reden kan zijn dat ze zichzelf zo bijzonder vinden dat ze de prijzen dan maar omhoog moeten doen. Nou dames, alleen de heren bepalen of jij bijzonder bent of niet.
Heren bepalen niets hoor. Heren mogen blij zijn dat dames de stiel willen doen. Niet akkoord met een prijs? Ga dan elders.
En ja er is nog een reden, de boeker of pooier bepaalt de prijs.
Dat is helaas al altijd zo geweest hoor. Niet bij iedereen, maar wel bij velen. Vooral dames via internet nemen, daar zitten pooiers graag. Onder de radar blijven.
Ik ben het met je eens hoor. € 150,00 voor 30min? Wie geeft dat er voor uit?
Het is maar wie je per sé wenst te boeken he. Ik ken er genoeg waar je voor (zelfs minder dan) die prijs 45 minuten of een uur kan blijven. En zelfs langer. En die prima service leveren.
Ik niet in ieder geval dus wacht ik wel op betere tijden/prijzen.
Dan kan ik je maar één goede raad geven: ga naar de apotheker en koop een grote tube handcrème. En dan tsjokken maar....
 
Persoonlijk moest voor mij het " breekpunt" bereikt zijn. Is het mij nu te duur, niet de service die ik zoek of zijn er geen dames naar mijn smaak, dan bekijk ik gewoon eens mijn opties.
 
Prijzen bij ramen en privehuizen stijgen al tig jaar amper en due dames verdienen netto minder door gestegen kosten v hun en minder omzet omdat vele mannen lsst hebben v inflatie in het leven maar niet bij die dames,
 
Mijn probleem is eigenlijk het tegenovergestelde. Uitstekende dames die ik graag vaker zou willen bezoeken, maar helaas nooit lang op dezelfde plek zijn.
Qua raamdames niets te klagen hier.

Qua prive ontvangst zie ik binnen mijn regio het tegenovergestelde. Dames die ik graag (opnieuw) wil zien, doen de regio niet (meer) aan. En daar dan tegenover dames die al máánden vast in de regio zitten, die ik best wel eens gewisseld zou willen hebben... 😜
 
Terug
Bovenaan Onderaan