Het grote sexjobs fake advertenties topic

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.
Van deze dame zijn haar foto's via reverse image search overal op het internet te vinden. dus of ze heeft haar foto's bij elkaar gejat van anderen, of haar foto's zijn door heel veel verschillende partijen gejat... (waarna ze het kinky watermerk weg hebben gehaald)
 
Aan de rafelranden van bij het laken kun je zien dat het foto's van foto's zijn. Foto's zijn ook onscherp geworden daardoor. Stel je voor dat je dure glamourfoto's hebt laten maken en dat ze dan zo op je advertentie op K terecht komen
 
Waarschuwing:

Safa uit Zoetermeer
gebruikt een foto van een webshop voor lingerie

Zie: https://www.fruugo.at/sexy-lace-pan...ble-lingerie/p-56030470-114001262?language=en
4e foto is identiek

Telefoonnummer is ook gemeld als oplichting
 
De afgelopen 2 weken zijn er op Sexjobs tientallen advertenties geplaatst met de mooiste meiden, spreken allemaal Nederlands. Opzet is hetzelfde, leuk verhaaltje, de prijzen en de adv eindigt met de optie videobellen en meer van die onzin. Uiteraard is bellen niet mogelijk maar allen appen. Boys al deze look-a-like advertenties zijn FAKE!!
 
Ben benieuwd. Als ze idd. meelezen zal die "nummeropbouw" vlot aangepast worden....
Het vervelende is dat die profielen niet weggejorist worden door SJ. Actief sinds 2012 wekt vertrouwen.
 
En ze heet Naya van Zoetermeer en komt uit Leidschendam, nou, zeg zelf, hoe leuk is dat? ???
 

Nepprofiel met een machine vertaling uit het Frans naar het Nederlands

Plan Q zonder toekomst in Ede

Ik ben een zeer verfijnde vrouw. Kom me bezoeken als je een onvergetelijke tijd wilt hebben. Ik ontvang je in een prettige, schone en discrete omgeving. U kunt mij bellen voor een afspraak!

Gloria leclerc <[email protected]>

Geachte heer, ik stel mezelf Gloria voor en ik woon permanent op Ede. Ik oefen alles zonder taboe sodomie, pissen en scato, fellatio, doggy style, deepthroat pijpen, ik slik, cuni en vaginale penetratie voorspel en weet dat ik hier ben om je kleinste fantasieën te bevredigen en voor een gedeeld plezier; zonder te vergeten dat je het recht hebt om meerdere keren klaar te komen. Trio, massage, dominantie, voeten kokhalzen of diepe voeten, Face-sitting ect ... Ik ontvang thuis of op reis indien mogelijk en gratis op elk moment 24/24, Hier zijn mijn tarieven:

30min: 50 €
1H: 100 €
1u30: 150 €
3U: 250 €
Hele dag 10H: 500 €
Volledige nacht 10H: 500 €
24H: 1000 €
Met foto's van ene Sara Morgane



https://twitter.com/SaraMorgane2

C(1).jpgC00(1).jpgC1(1).jpgC2(1).jpgC(1).jpgC4(1).jpgC5(1).jpg
 
Laatst bewerkt:
Tja als je de advertentie al leest staan bij mij alle seinen op rood!!
  • de titel van de adv
  • bellen voor een afspraak terwijl je alleen kunt mailen!!
  • alle opties aangevinkt
  • GEEN foto's
  • Profiel is nog geen maand oud
Skippen dus!

Hoort dit trouwens niet thuis bij 'Misstanden'?

En weer door...
 
Laatst bewerkt:

Zie:


Foto is veel gebruikt onder allerlei verschillende namen. Lijkt mij dat iemand niet tegelijk in Rotterdam, Moskou en Zuid Afrika actief kan zijn.

Verder bied dezelfde dame van de foto in Moskou een heleboel dingen niet aan (doorgestreept) terwijl ze op SJ wel worden aangeboden.


Telefoonnummer staat daarnaast ook gemeld voor oplichting
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan