Het had m’n dochter kunnen wezen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Voormalig lid 121

Meubelstuk
Forumpionier
2.627
30/06/21
4.026
37
Over een paar maandjes wordt Ted een oude brombeer.. ga dan de 50 aantikken 😟
Psychologisch voel ik mij daarentegen nog ergens in de 20.. maar dat is helaas niet zo natuurlijk.
Wat ik wel merk is dat het leeftijdsverschil met de dvp's waar ik graag voor ga wel een dingetje begint te worden.. Ik ben in sommige gevallen gewoon 2x zo oud als hun.. en toen tijdens het pompen een dvp opmerkte dat ze me zag als haar "daddy" vond ik dat toch wel even lastig.
Ik lag dus gewoon te neuken met een meid die makkelijk mijn dochter had kunnen zijn, nu heb ik geen kinderen, maar toch.

Gelukkig heb ik tot op heden nog niet echt het gevoel gehad dat de meiden er heel erg mee zitten, want als ik dat echt ga merken dan ga ik echt oudere dames bezoeken.
Maar zolang het nog kan ga ik echt nog voor de jonge 20ers.. 😋
 
Ik lag dus gewoon te neuken met een meid die makkelijk mijn dochter had kunnen wezen
Nou en? Ze is toch niet je dochter?
De helaas hier niet meer aanwezige Deug-genietje heeft (dacht ik) een keer gezegd: bij een dame die ongeveer je eigen leeftijd heeft ga je toch ook niet piekeren over dat ze je zus had kunnen wezen?
 
Zo is het. Zolang de dame er geen probleem mee heeft, heb ik dat ook niet.
Niet dat ik nou zo nodig altijd dames die veel jonger zijn wil bezoeken. Maar is voor af en toe wel leuk. Als ze me te oud vindt, mag ze me weigeren, doet ze dat niet, prima. Ik let wel een beetje op signalen van eventuele tegenzin, als ze bv. niet naar me lacht aan het raam ben ik geneigd te denken: laat maar.
 
Zo is het. Zolang de dame er geen probleem mee heeft, heb ik dat ook niet.
Niet dat ik nou zo nodig altijd dames die veel jonger zijn wil bezoeken. Maar is voor af en toe wel leuk. Als ze me te oud vindt, mag ze me weigeren, doet ze dat niet, prima. Ik let wel een beetje op signalen van eventuele tegenzin, als ze bv. niet naar me lacht aan het raam ben ik geneigd te denken: laat maar.
Jij niet bijna alleen maar ramen toch? Mag ik vragen hoe oud je bent @H._ ?
Bij prive bezoek is de kans dat ze je weigeren of signalen dat ze je liever niet hebben kleiner aangezien je al voor de deur staat.
De kans op een slechte date is dan natuurlijk wel groot. Wat dat betreft is ramen beter.
 
Over een paar maandjes wordt Ted een oude brombeer.. ga dan de 50 aantikken 😟
Psychologisch voel ik mij daarentegen nog ergens in de 20.. maar dat is helaas niet zo natuurlijk.
Wat ik wel merk is dat het leeftijdsverschil met de dvp's waar ik graag voor ga wel een dingetje begint te worden.. Ik ben in sommige gevallen gewoon 2x zo oud als hun.. en toen tijdens het pompen een dvp opmerkte dat ze me zag als haar "daddy" vond ik dat toch wel even lastig.
Ik lag dus gewoon te neuken met een meid die makkelijk mijn dochter had kunnen zijn, nu heb ik geen kinderen, maar toch.

Gelukkig heb ik tot op heden nog niet echt het gevoel gehad dat de meiden er heel erg mee zitten, want als ik dat echt ga merken dan ga ik echt oudere dames bezoeken.
Maar zolang het nog kan ga ik echt nog voor de jonge 20ers.. 😋
Het meisje van 20 waar ik recent geweest ben zei dat de oudste man die ze gehad heeft 93 was , dus we hebben nog een tijd te gaan 😁
 
Over een paar maandjes wordt Ted een oude brombeer.. ga dan de 50 aantikken 😟
Bekijk het zoals @Randall het meegeeft " je bent pas oud als je nek vaker stijf is dan je lul"
Waarom zou je je zorgen maken over de leeftijd , als die jonge dames er niet toe gedwongen worden en ze geven duidelijk aan dat een oudere man geen probleem is, genieten dan maar zeker. Sommige hebben zelfs liever een iets rustiger oudere klant .
In alle leeftijdscategorieën zitten er heerlijke dames en het feit dat het lekker was heeft meer te maken met het plezier waarmee ze het werk doen dan met hun leeftijd. Het negatieve heb ik gelukkig nog niet ervaren maar het positieve zowel in de jonge generatie als bij de dames van mijn eigen leeftijd .
Er was hier ooit een topic geloof ik over de gemiddelde leeftijd van de wandelaars en dacht dat de grootste categorie in de groep van 45/55 jaar zat . We kunnen dus nog een tijdje verder.
 
Ik ben 63 en spreek maandelijks af met een Afrikaanse semi-pro die net geen 25 is. In theorie zou het mijn kleindochter kunnen zijn. Ik heb er geen probleem mee en zij heeft er geen probleem mee. Dus geen reden om er ons druk over te maken. Het zal me een zorg zijn wat de buren er over denken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan