Het vluggertje

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Voormalig lid 18138

Meubelstuk
3.085
08/11/22
3.540
16
Het vluggertje is op deze site niet populair.
Wordt gezien als inferieure sex.
Man heeft geen respect enzovoorts.
Maar mag ik jullie wat verklappen dames en heren?
Ook een grote groep dames ( Al dan niet betaald) doet bij voorkeur snelle sex.
Niet te veel zoenen en pijpen , maar gelijk er op.Of eronder , ligt eraan wat het geliefde standje is. Daar zijn best geile meiden bij.
Althans dat is mijn ervaring.
Vrouwen zijn net mensen eigenlijk.
 
Als beiden er voor in zijn kan een vluggertje zeker hééééél lekker zijn.
Ikzelf kan ook van een vluggertje genieten, maar naderhand nog ff knuffelen of tenminste tijd (mogen) nemen om aan te (kunnen) geven dat je genoten hebt en te (kunnen) vernemen of dat wederzijds was, hoort er bij wel bij.

Tall
 
mag ik jullie wat verklappen dames en heren?
Ook een grote groep dames ( Al dan niet betaald) doet bij voorkeur snelle sex.
Niet te veel zoenen en pijpen , maar gelijk er op.
Wil ik best geloven hoor. Een vluggertje kan voor beiden soms heel opwindend zijn. Maar dat kan een lang voorspel ook. En je leert iemand goed kennen bij pillowtalk 😉
 
Als het een DVP betreft,zou die er wel plezier aan beleven als een onbekende niet aantrekkelijke kerel,haar een uur aan het uitwonen is???
Wat is het verschil met twee onbekende niet aantrekkelijke kerels die haar elk een half uur uitwonen?

Ik denk eerder dat het met een date van een uur het een stuk rustiger aan doen voor een dame is.

Je zult er vast konijnen bij hebben die bijna een uur aan één stuk liggen pompen, maar dat lijkt mij een kleine minderheid.
 
Ik denk dat een vluggertje meer een mannendiing is. Snel stoom afblazen. Ik zie niet in wat voor plezier een vrouw hier aan beleefd
Ik denk niet dat alle vrouwen het daarmee eens zullen zijn. Vraag het er maar eens een paar. Ze moet natuurlijk wel al opgewonden zijn. Stel je een overspelig koppel voor ; kort telefoontje...te gevaarlijk nu...toch zin....spreken we af in hotel 'x', snelle rit er naartoe, anticipatie, op hol geslagen fantasie...passionele kus in de lobby...blik van de blozende receptioniste als ze de sleutel overhandigt...wel in de lift wil die vrouw maar al te graag een vluggertje !
 
Ik denk niet dat alle vrouwen het daarmee eens zullen zijn. Vraag het er maar eens een paar. Ze moet natuurlijk wel al opgewonden zijn. Stel je een overspelig koppel voor ; kort telefoontje...te gevaarlijk nu...toch zin....spreken we af in hotel 'x', snelle rit er naartoe, anticipatie, op hol geslagen fantasie...passionele kus in de lobby...blik van de blozende receptioniste als ze de sleutel overhandigt...wel in de lift wil die vrouw maar al te graag een vluggertje !
In jouw voorbeeld gaat het meer om de spanning, de romantiek is ver te zoeken
 
Je moet er vanuit gaan dat 95 procent van de klanten niet de voorkeur geniet van de dame qua uiterlijk. Dan zijn vluggertjes wel wat leuker dan een uur of langer op een grafbek te moeten kijken. Die 5 procent die ze wel graag zien komen (los van het geld)zijn wel een serieuze minderheid hoor. Zeker bij dames die 5 dates of meer per dag doen. Dames die bvb een paar keer per week daten kunnen gewoon hun lieverdjes behouden (lees, de leukste of knapste der klanten) Maar dan maken ze die selectie wel al lang vooraf met vaste klanten. Dan zijn langdurige dates wel top. In alle andere gevallen.....oogjes dicht en denken aan het geld
 
Daar gaat het niet om,het ging of ze er plezier aan beleefd,is dat niet het geval dan kun je beter een vluggertje hebben als DVP dan een uur,tenminste dat denk ik,
Gevolgd wellicht door een vluggertje met wederom een kerel waar ze geen plezier aan beleefd en flink moet doorpezen.

Dan lijkt me een uur waarin ook wat geouwehoert wordt prettiger voor een dame
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan