WHEM Hetty Nightlife Nieuw-Beerta

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Pony2021

Newbie
7
19/02/23
2
Graag zou ik langs deze weg informeren naar de ervaringen met Hetty bij Nightlife Club Nieuw-Beerta. Meerdere malen lang deze club gekomen, echter nooit het aanbod bekeken. Hetty trok mijn aandacht en ik vroeg mij af of het een autorit van 2 1/2 uur waard is om haar een keer te bezoeken. Graag een reactie.

Pony
 
Hoi,

Ja dat kan ik niet beoordelen of het 2.5 uur rijden waard is. Wat ik wel kan zeggen Hetty is een enthousiaste Nederlandse meid die van sex houd en die precies weet hou je iemand een erg leuke tijd kan geven. Ik zou zeggen probeer het en dan ben ik erg benieuwd naar jouw ervaringen met deze leuke enthousiaste geile meid.
 
Zeemanfred,
daar kan ik wat mee. Het blijft een gok en ieder heeft zijn eigen verwachtingen. Ik informeerde deze week naar haar aanwezigheid. Men melde mij donderdag vrijdag en zaterdag. Echter vandaag staat zij ook weer aanwezig. Mochten er nog andere wandelaars een suggestie over haar hebben, dan graag. Ik ga zeker even langs bij haar.

Pony
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan