WHEM Hind,Nuland (Voorheen Salon 261)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Dit heb ik gevonden:



Dus conclusie: een mooie dame die goede b2b kan geven.
 
Laatst bewerkt:

Al iemand geweest bij Hind? Misschien zaterdag naar salon261 en twijfel dan tussen Melissa en Hind:)
Dit is blijkbaar dezelfde dame als Hind
 
Ben langsgeweest bij haar. Aanrader om haar te bezoeken.

 
Hier al bijna 2maanden niet actief.
En zie dat ze alleen in weekend beschikbaar is volgens Kinky.
Zou zomaar kunnen dat ze vol zit.

 
Kan je wat meer vertellen?
Natuurlijk.

Afgesproken voor uurtje bij Nuland. Netjes ontvangen in een privé wellness kamer.

Daarna alleen maar afstandig doen en mij enorm wantrouwen. Ze geloofde niet dat we ooit eens hadden afgesproken in Made.

In bed 0,0 geiligheid en maar gapen dat ze moe is. Ja ik word daar ook niet opgewonden van....

Dusja mijn uurtje was letterlijk weggegooid geld
 
Ik heb rondgevraagd en weet waarom ze niet op mijn berichten reageert of mijn telefoontjes beantwoordt. Hind heeft een tweede nummer voor klanten die twee of meer dates met haar hebben gehad. Dat nummer heeft hoge prioriteit en Hind heeft veel vaste klanten.
 
Dan snap ik waarom ik voor niet naar Nuland ben gereden vorige week.... Met Hind afgesproken voor een date om 10:30 uur. Op de ochtend van de date netjes een bericht dat het om 10:30 niet door kon gaan omdat haar huisje in het B&B niet vrij was ivm een verbouwing of het dan om 13:30 uur zou kunnen. Tuurlijk geen probleem wat mij betreft! Ik vol verwachting naar Nuland gereden. Onderweg haar nog geappt dat ik onderweg ben... zodat ik zeker weer dat het dit keer niet weer wordt afgezegd. Geen reactie! Gebeld...niet opgenomen. BEn ik bij afrit Nuland, bel ik toch nog maar een keer en neemt ze gelukkig op.... Ja hoi ik wilde je net bellen.... Onze date kan niet doorgaan.... ze zijn nog aan het verbouwen... ??? Uhhhhhh Oke,maar nu dan? Hind dacht dat het niet zo lang ging duren. Dus ik stelde voor dat ik wel even in Nuland zou wachten. Ik was er immers nu toch. En of ze mij dan op de hoogte wilde houden..... Nou je raadt het al.... Ik heb niks meer gehoord.... (voor de zekerheid ook nog even bij de B&B gekeken, maar ik zag geen werkbusjes oid daar staan) Dus wellicht een gevalletje van vaste klanten eerst en nieuwe hebben pech en die laten we dan voor niets komen?
Erg jammer!! Als ik gewoon netjes een berichtje had gehad dat het helemaal niet meer door kon gaan en zij vaste klanten boven nieuwe stelt....Prima, dan ben je eerlijk en kan ik daar mee leven. Maar niet mij eerst naar Nuland laten rijden en dan ook nog voor niets 2 uur laten wachten (mijn keuze om te wachten, omdat Hind verwachtte dat het nog wel zou lukken en mij op de hoogte zou houden).
Jammer Jammer Jammer.
 
Als Hind haar dag niet heeft ( ik hoor ook goede verhalen) dan ben je veel geld kwijt voor weinig.
Ze heeft al veel slachtoffers gemaakt.
Er gaan een paar dingen regelmatig mis .
Uit de planning lopen !
Veel praten ( tijd winst) en diversen handelingen wil ze dan niet.
Foto's kloppen niet maar ze is wel knap maar ook ouder als op de fake foto.
Ze schrijft ook vaak haar eigen reviews uiteraard zeer positief.
Door girlsreview worden negatieve recensies vaak niet geplaatst. Helaas 😔
 
Ik kan maar 1 ding over Hind zeggen …..niet doen!

Nou, dat zou niet mijn advies zijn op basis van de vele erotische massages die ik van haar heb gehad de afgelopen jaren. Altijd gezellig, tot in de puntjes verzorgd en volledige inzet. Sterker nog, ik heb nog nooit een masseuse meegemaakt die in zo veel creatieve posities over mijn lijf gleed. De foto's herken ik nog van Massagewereld waar ze heeft gewerkt en die zijn zeker niet fake.

Ik snap dat ervaringen persoonlijk zijn en dat het een wisselwerking is tussen de dame en de klant, maar voor mij was een afspraak met Hind altijd een garantie op een hele fijne tijd. Ik ben nog niet in Nuland geweest, want dat is voor mij wat lastiger bereikbaar, maar ik hoop haar daar toch nog eens te bezoeken.
 
Hé Moderator dat was het hem nu juist !!!
Mijn review was 200% zuiver en zelfs nog te positief!!
Dat Hind de date met mij niet kan herinneren lijkt mij logisch…wil ze ook niet.
Uit haar omschrijving van onze date bleek maar één ding allemaal onzin beschuldigingen aan mijn adres .
Dit is de waarheid en niets anders dan de waarheid!!!!!
 
Laat het gaan.
Geef het een plekje.
Schrijf het op een briefje, stop het in een potje en begraaf het in je tuin. Niemand die het dan zal verwijderen.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan