Hoe doe je lingerie sensueel uit?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Is er ergens een Honey Birdette of consoorten handleiding voor heren?

Die setjes zien er vaak uit alsof ze makkelijk kapot gaan als je de juiste procedure niet volgt, al zullen ze wel sterker zijn dan ik denk?

Anyway hoe doen jullie die dingen vlot uit (bij de dame weliswaar). Snel of traag?

@Marco
Geconcentreerd en met het tipje van de tong uit de mond.
En indien het te lang duurt of niet lukt dan helpt de dame wel.
 
Is er ergens een Honey Birdette of consoorten handleiding voor heren?

Die setjes zien er vaak uit alsof ze makkelijk kapot gaan als je de juiste procedure niet volgt, al zullen ze wel sterker zijn dan ik denk?

Anyway hoe doen jullie die dingen vlot uit (bij de dame weliswaar). Snel of traag?

@Marco
Beheerst en met beleid. Dus, meestal traag. Maar, je kunt ook gewoon de dame zelf vragen het setje uit te doen. Sommige setjes hebben ingewikkelde sluitingen en inderdaad zijn ze soms erg kwetsbaar (en erg kostbaar).
 
Is er ergens een Honey Birdette of consoorten handleiding voor heren?

Die setjes zien er vaak uit alsof ze makkelijk kapot gaan als je de juiste procedure niet volgt, al zullen ze wel sterker zijn dan ik denk?

Anyway hoe doen jullie die dingen vlot uit (bij de dame weliswaar). Snel of traag?

@Marco
Altijd traag natuurlijk! (en als het duur spul is, liefst ook nog voorzichtig)
Sommige setjes zijn zo ingewikkeld... dat haar hulp soms welkom is hoor!

Liefst ga ik voor pikante lingerie met jarettelles, kousen en high heels...
En... dan -langzaam- één-voor-één alle stukjes uit... en elk vrijgekomen stukje van haar naakte lichaam verkennen met m'n handen, lippen, tong... Heerlijk!

Als je daar niet geil van wordt!
 
Ik vroeg voor heren, niet voor lesbiennes. 🤪
Met lingerie heb ik nog geen ervaring. Maar ik kleed graag de dame uit. Het is net als een cadautje uit pakken daar neem ik ook de tijd voor. Ze vinden het ook fijn als je je mond gebruikt om dingen open en/of uit te doen.


Het is ook leuk om elkaar te plagen en te dry humpen.
Dat bedoel ik, de dames sensueel (vlot) uit hun overtollig stof helpen.
 
Is er ergens een Honey Birdette of consoorten handleiding voor heren?

Die setjes zien er vaak uit alsof ze makkelijk kapot gaan als je de juiste procedure niet volgt, al zullen ze wel sterker zijn dan ik denk?

Anyway hoe doen jullie die dingen vlot uit (bij de dame weliswaar). Snel of traag?

@Marco
BH sluiting achter: tijdens kussen hand op rug, met twee vingers licht na sluiting contact houden, met duim voor sluiting lichtjes naar links.
BH sluiting voor: links naar boven, rechts naar onder.
 
BH sluiting achter: tijdens kussen hand op rug, met twee vingers licht na sluiting contact houden, met duim voor sluiting lichtjes naar links.
BH sluiting voor: links naar boven, rechts naar onder.
Persoonlijk vind ik zo'n BH met sluiting vooraan wel erg leuk!
Als je die los clipt... floepen die borsten er zo uit!
 
Ieder z'n ding natuurlijk...
Maar... probeer toch een keertje wat meer geraffineerde klasse (wat dat voor jou ook mag betekenen)... speel 'stoute spelletjes'... have fun!
Ligt niet aan mij he. Het is de dame zelf die zodra we op de kamer zijn meteen alles uittrekt.

Krijg niet eens de kans om te zeggen: "Ho wacht even, ik wil je uitkleden!".

Maar ik ben ook best traag en moet altijd eerst wat acclimatiseren vooral ik echt in de mood kom.

Bedoel, kom het privehuis binnen, dame kiezen, de kamer op, en dat alles binnen een minuut of vijf. Dat is voor mij wat rap om al meteen Mr Loverman te kunnen spelen.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan