Hoe herken ik eigenlijk een nepadvertentie??

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
347
27/05/22
382
Dat vraag ik mij af. Kinky en sexjobs staan vol met nepadvertenties en oplichters.
Zelf denk ik dan aan de volgende dingen:
- als iets te mooi is om waar te zijn (een lekker wijf dat alles doet bijv. anaal, CIM)
- Gebrekkig Nederlands/Engels taalgebruik
- vooraf een bedrag betalen.(nooit doen!) Of ze willen een cadeaubon. Ik heb ook eens een lekker ding een appje gestuurd. Die wilde een cadeaubon van 50 euro. Sodemieter op zei ik. Je kan een bon van een tientje krijgen, anders niks. Nooit meer iets van gehoord. Was dus een oplichter.

Ben ik nog iets vergeten hoe je een nepadvertentie kan onderscheiden van echte dames??
 
Als ze foto''s met hun gezicht erop en mooie lingerie aan in een mooie kamer 90% fake , die sla ik in ieder geval over want zijn foto''s die ze waarschijnlijk van 1 of ander model gejat hebben.
grt GW22
 
het taal gebruik..
'jij gaat niet teleurgesteld zijn'..'schatje'..(bontkragentaal)
een zogenaamd studente die schrijft 'wij gaan elkaar zien in die hotel schatje'..nja? wat denk je zelf ?..hoogopgeleid ,maar taalgebruik van een LBOer
amerikaanse stopcontacten in de muur..plinten die gemaakt zijn van dezelfde lichte plavuizen als de vloer..(snijwerk)
dat zag/zie je enkel in zuid Amerika of Spanje/Portugal..
of een hele summiere advertentie met een foto gepikt van internet..
https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/geile-dame-extra-nat_8150744
zoiets..
begint nog niet gelijk over aanbetalen..maar reageer maar eens voor de gein..
2 regels text sturen en wat dingen vragen aan 'haar'.. en het regent 'ik ga jouw moeder neuken'..'kanker zus .kanker zo'..100% zeker.
 
Dat vraag ik mij af. Kinky en sexjobs staan vol met nepadvertenties en oplichters.
Zelf denk ik dan aan de volgende dingen:
- als iets te mooi is om waar te zijn (een lekker wijf dat alles doet bijv. anaal, CIM)
- Gebrekkig Nederlands/Engels taalgebruik
- vooraf een bedrag betalen.(nooit doen!) Of ze willen een cadeaubon. Ik heb ook eens een lekker ding een appje gestuurd. Die wilde een cadeaubon van 50 euro. Sodemieter op zei ik. Je kan een bon van een tientje krijgen, anders niks. Nooit meer iets van gehoord. Was dus een oplichter.

Ben ik nog iets vergeten hoe je een nepadvertentie kan onderscheiden van echte dames??
Je zit helemaal goed.
 
Kijk ook eens naar bijzondere prijzen.
Laatst zag ik er een paar met bijvoorbeeld €112,- €122,- €153
Maar vooral als je vooruit moet betalen is het vaak al veelte mooi om waard te zijn
 
het taal gebruik..
'jij gaat niet teleurgesteld zijn'..'schatje'..(bontkragentaal)
een zogenaamd studente die schrijft 'wij gaan elkaar zien in die hotel schatje'..nja? wat denk je zelf ?..hoogopgeleid ,maar taalgebruik van een LBOer
amerikaanse stopcontacten in de muur..plinten die gemaakt zijn van dezelfde lichte plavuizen als de vloer..(snijwerk)
dat zag/zie je enkel in zuid Amerika of Spanje/Portugal..
of een hele summiere advertentie met een foto gepikt van internet..
https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/geile-dame-extra-nat_8150744
zoiets..
begint nog niet gelijk over aanbetalen..maar reageer maar eens voor de gein..
2 regels text sturen en wat dingen vragen aan 'haar'.. en het regent 'ik ga jouw moeder neuken'..'kanker zus .kanker zo'..100% zeker.
Inderdaad de stopcontacten en tegels/plinten, heel herkenbaar!
Voor de gevorderden onder ons: ook deurkrukken en kozijnen kunnen het een ander zeggen over de geloofwaardigheid van een profiel.

Geen tatoeages op de foto's is voor mij een teken om extra op mijn hoede te zijn. Ik ben eigenlijk nog nooit een dvp zonder tatoeage tegengekomen. Natuurlijk kan ze uit privacy overwegingen hem verborgen hebben op de foto, maar een eerlijke dvp vermeldt zoiets dan vaak in de begeleidende tekst
(Dit geldt natuurlijk niet ALTIJD, maar kan net die ene extra aanwijzing zijn om een nepper te ontdekken)
 
Op Kinky circuleren meerdere advertenties met dezelfde teksten "ik ben een toppertje next door". Ik heb sterk het idee dat dat ook allemaal volledige bullshit is en de recensies zijn over het algemeen bij die dames ook niet Best.
 
Inderdaad de stopcontacten en tegels/plinten, heel herkenbaar!
Voor de gevorderden onder ons: ook deurkrukken en kozijnen kunnen het een ander zeggen over de geloofwaardigheid van een profiel.
Nja als ze adverteerde met Nederlandse studente..
En je ziet dus een natuursteen vloer.. Blank donker gefineerde binnendeur.. En aluminum deurkruk..
Dan gaat bij mij meteen 'hotel of appartement' in zuid Europa of zuid Amerika af als alarmbel..
Bepaalde stijl van inrichting kun je ook wel iets van aflezen..
 
het taal gebruik..
'jij gaat niet teleurgesteld zijn'..'schatje'..(bontkragentaal)
een zogenaamd studente die schrijft 'wij gaan elkaar zien in die hotel schatje'..nja? wat denk je zelf ?..hoogopgeleid ,maar taalgebruik van een LBOer
amerikaanse stopcontacten in de muur..plinten die gemaakt zijn van dezelfde lichte plavuizen als de vloer..(snijwerk)
dat zag/zie je enkel in zuid Amerika of Spanje/Portugal..
of een hele summiere advertentie met een foto gepikt van internet..
https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/geile-dame-extra-nat_8150744
zoiets..
begint nog niet gelijk over aanbetalen..maar reageer maar eens voor de gein..
2 regels text sturen en wat dingen vragen aan 'haar'.. en het regent 'ik ga jouw moeder neuken'..'kanker zus .kanker zo'..100% zeker.
Bij die laatste teksten weet je ook meteen uit welke hoek de wind waait he. Ik ken maar een type dat standaard iemands moeder wil neuken als er een conflict is en de afdeling oncologie erbij haalt. Dat is meestal ook het enige Nederlandse woord dat foutloos uitgesproken wordt.
 
Inderdaad de stopcontacten en tegels/plinten, heel herkenbaar!
Voor de gevorderden onder ons: ook deurkrukken en kozijnen kunnen het een ander zeggen over de geloofwaardigheid van een profiel.

Omdat ik maar sporadisch op pad ga, vaak met het nodige vooronderzoek, kan ik mijzelf wel amateur-architect noemen. De hoeveelheid foto's die duidelijk gejat zijn (omdat ze niet in Nederland of de EU gemaakt zijn) kan je beter bij voorbaat al overslaan. De grote advertentie-sites interesseert het niet en de verificatie is een grap, zeker als je weer een Amerikaans stopcontact of badkamer voorbij ziet komen.

Een ding wat ik zelf ook altijd een rode vlag vind is het niet kunnen bellen, dat betekend dat er of een telefonist (o.i.d.) tussenzit of het dikke fake is.
 
Hoe lang een account al actief is zegt ook een hoop.

Wij dames hebben het een stuk lastiger de vele fakers, tijdverspillers, aandachtzoekers en heren met verkeerde intenties te filteren. Wij lopen veel meer risico's als dames dan jullie heren....
Hoe lang een account actief is.....zegt nagenoeg helemaal niets helaas 😕. Samen met @jumpstreet er genoeg uitgehaald waarvan het account al jaren actief was edoch de adverteerder (ik ontwijk hier diplomatiek de term "dame") toch echt fake bleek te zijn.
 
Een ding wat ik zelf ook altijd een rode vlag vind is het niet kunnen bellen, dat betekend dat er of een telefonist (o.i.d.) tussenzit of het dikke fake is.
Dit vind ik ook een beetje een verkeerd criterium.

Ik neem namelijk zelf ook amper de telefoon op. Omdat ik te druk ben, aan het daten ben of omdat ik geen receptioniste hoef te spelen in mijn vrije tijd. Ik heb dan ook aangegeven liever benaderd te worden via app en hierbij een voicemail ingesproken waarin staat dat je mij het beste kunt appen.

Waar ik werk zitten nog meer dames en wij communiceren allemaal liever niet telefonisch omdat dit geregels rukkers zijn of heren die alleen maar aandacht willen.


Deze situatie is dus niet zo zwart - wit zoals je hem zelf schetst.
 
Hoe lang een account actief is.....zegt nagenoeg helemaal niets helaas 😕. Samen met @jumpstreet er genoeg uitgehaald waarvan het account al jaren actief was edoch de adverteerder (ik ontwijk hier diplomatiek de term "dame") toch echt fake bleek te zijn.
Sterker nog vaak worden advertenties ook onderling verkocht, daardoor lijkt een fake account al lang te bestaan terwijl ze pas net dat account/advertentie hebben gekocht.
 
Houden jullie btw ook rekening met concurrenten die elkaar zwart maken ?
Het is soms niet wat het lijkt op bepaalde websites is er veel jaloezie en afgunst van meiden onder elkaar deze maken elkaar dan zwart bij WHG. Omdat de jaloezie heel erg is bij sommige rubrieken. Aangezien hier veel omhoog geplaats wordt.

WHG is dus niet altijd een betrouwbare bron als deze vol met negativiteit staat. Vrouwen onder elkaar zijn heel jaloers en doen er alles aan om elkaar zwart te maken.

Dus wees aub niet te kort zichtig om te denken dat als er bij bepaalde advertenties recensies zijn op WHG dit van mannen af komt. Soms zou het best kloppen maar vaak ook niet. Geloof mij maar. Want er is niks zo erg als vrouwen onder elkaar en zeker als het ook nog eens concurrenten zijn.
 
Jij gaat namelijk alleen uit van wie heeft gebeld terwijl dit niet altijd de juiste graadmeter is vooral niet in de online rubrieken aangezien daar constant omhoog geplaatst wordt en vrouwen elkaar dus echt haten en er een grote onderlinge strijd is.

Zo was er een tijd dat iedereen bij elkaar op wie heeft gebeld recensies ging zetten. Omdat de haat zo groot was naar elkaar toe. Dit zijn dan geen mannen die deze recensies schrijven.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan