Hoe lang eerste date privehuis

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Minstens 1 uur maar eigenlijk meestal 2 uur. Maar ik bezoek enkel dvps die goede recensies krijgen.
Moest het een dvp zijn waarvan ik geen of weinig recensies vind dan 1 uur. Maar ik denk niet dat ik een dvp zou bezoeken zonder recensies.
 
Wel is al vele jaren geleden dat ik ander huis bezocht dan Soraya's palace, maar denk dat ik minimum een uur zo nemen omdat ik een half uurtje onbeleefd vind, even zak legen en weg, nu dat is mijn instelling, ieder zijn ding.

Maar je leest toch makkelijk slechtere recensie met een half uur vind ik zelf.
 
Als het een dvp is met goede recensies dan boek ik meestal meteen 1 uur.
Maar als er nog geen recensies zijn dan doe ik 30 minuten, en als dat goed bevalt dan doe ik de keer daarop een afspraak van 1 uur.
 
Ongeacht de recensies ga ik eerst voor 30 minuten en als het bevalt kan ik altijd nog verlengen. Ik meld het ook gelijk aan de dame dat ik ga verlengen als ze me een goede service geeft. Alleen dames waar ik een goede ervaring mee heb boek ik gelijk voor een uur. Het ligt er ook aan of je de leiding neemt of dat je de dame laat bepalen wat er gebeurt. Je wil niet voor een uur betalen en dat ze dan half werk afleveren of het klusje zo snel mogelijk klaren en daarna drie kwartier willen liggen kletsen.
 
Altijd de 1e keer een half uur, ook bij goede recensies. Het geeft natuurlijk wel een indicatie en zeker als er meerdere recensies zijn. Maar het blijft een persoonlijk iets, en jouw klik en ervaring kan altijd anders zijn.
 
Altijd een uur. Hou niet van tijdsdruk. Één keer een half geboekt bij Dynamite in Nieuwegein. Daar was ik op de bonnefooi naartoe gegaan en ik wist van de twijfelachtige recensies. Spijt van gehad, want ik had meteen een uur moeten boeken. Ik had geluk met mijn dame.
 
Ik ga altijd voor een uur bij het eerste bezoek. Een half uur voelt voor mij wat haastig. Eigenlijk ga ik meestal een uur, ook bij herhaalbezoeken, alleen bij dames waar ik ook lekker kan praten en knuffelen blijf ik langer.
 
Voorheen plande ik eigenlijk altijd wel 60 minuten in, ongeacht of ik de DVP nou wel/niet eerder had gezien.
Ik ben dan ook kritisch in mijn keuzes en het overgrote deel pakte toch altijd goed uit (ook rekeninghoudend met prijzen, bijv. voor 30 minuten wil ik echt niet meer dan €100 neertellen).

Sinds enige tijd houd ik toch iets meer het principe erop na dat ik het bij 30 minuten laat indien ik een DVP nog niet eerder heb gezien, m.n. als er geen recensies beschikbaar zijn. Indien het bezoekje is bevallen en ik nogmaals bij de DVP in kwestie langs ga, plan ik eigenlijk altijd weer een uurtje in.
 
Laatst bewerkt:
Voor mijn wandelstop ging ik vaak voor een half uur afspreken. Dit had vooral met de financiën te maken. Ik studeerde nog en had vaak weinig te besteden.

Na mijn wandelstop van drie jaar had ik te maken met een hele andere situatie. Ik ging werken en had daardoor meer te besteden. Omdat ik voor mijn wandelstop veel leergeld betaalde, was ik beter voorbereid. Ik las veel recensies waardoor ik beter kon inschatten of een dame qua uiterlijk en dienstverlening een goede match was voor mij.

Tegenwoordig spreek ik vaak af voor een uur met een dame van een privehuis. Ik spreek pas langer dan een uur af, wanneer ik de dame vaker heb bezocht.
 
Als beginnend wandelaar was ik nog (te) goed van vertrouwen en ging ik standaard voor een uur. Inmiddels vaak genoeg m'n vingers gebrand dat ik daar niet meer aan begin. Sindsdien doe ik de eerste keer maximaal een half uur zonder extra ter kennismaking. Bij een vervolg bezoek meestal 45 min met eventueel wat extra's.
 
Altijd een uur, juist ook bij een nieuwe dame, want dan is het niet alleen voor jou, maar ook voor haar wat relaxter. Je kunt dan wat meer op je gemak aan elkaar gewend raken. Even wat babbelen, beetje elkaar aftasten, letterlijk en figuurlijk, voordat je aan het echte werk begint.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan