Hoe later op de avond, hoe slechter de kwaliteit ?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Paul82

Wandelaar
96
08/01/23
57
14
Wie kan beamen dat hoe later op de avond je een dame bezoekt, het al snel minder kwaliteit geleverd wordt.
Hebben ze dan meer vraag waardoor ze dates afraffelen, menu-opties kunnen vaak niet, want na een lange dag, te gevoelig geworden?
Of zijn de dvp's die alleen tot de late middag / vroege avond beschikbaar zijn, automatisch ook de beste? Ze hebben vast genoeg vaste klanten waardoor ze het niet laat hoeven te maken. Je merkt ook hoe later, ook minder nl's taligen nog werken. Anders gezegd, wordt in de avond het b-kwaliteit blik dvp open getrokken?

Ga op koude dagen en of hele warme dagen nooit last van gehad,sommigen zijn gewoon slecht punt dat weet je dan wel. Maar elke keer als ik een nieuwe ontdek heb ik goede klik mee,maar ik ga ook niet in mijn kantoorkloffie

Denk dat het ook te maken heeft met hoe druk ze het hebben gehad. Als je nummer 9 ben hebben ze nog wel energie, maar bij nummer 20 dan zijn ze uitgeput. Merk het ook af en toe bij dames die ik frequenter bezoek. De ene keer zijn ze na 5 minuten cow girl moe en de andere keer gaan ze door tot het einde als ik niet om andere positie vraag.

Terug
Bovenaan Onderaan