Hoe ontstaat een klik?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Voormalig lid 18138

Meubelstuk
3.085
08/11/22
3.540
16
Heel vaak lees je in recensies, of anderzins hier op het forum, over de klik. Dat er wel of geen klik is, Maar de klik fascineert me wel. Hoe kan die er zo spontaan en zo snel er op eens zijn ? Is het een natuurlijke empathie in de omgang met mensen , en als zowel DVP en wandelaar die heeft, is die daar direct ? En hoe zit het dat met introverte mensen. Hebben die ook zo snel een klik .Of is een klik overschat , en is t gewoon een fijn gevoel na lekkere sex.
Graag jullie idee hier over..
 
.Of is een klik overschat , en is t gewoon een fijn gevoel na lekkere sex.
Graag jullie idee hier over..
Het is voor mij het gevoel bij iemand VOOR de seks en zelfs voordat we poedelnaakt zijn.

De klik is er voor mij als ik me geen klant voel, de dame het gevoel geeft op haar gemak met me te zijn, er makkelijk en open over en weer gebabbeld wordt, er gelachen wordt, je niet ongemakkelijk voelt, elkaar in de ogen kan kijken, er wederzijds respect gevoeld wordt etc.

Dat kan in een paar minuten en soms sneller al gebeuren. Nou ben ik wel zelf iemand die zich snel op zijn gemak voelt en graag dat uitstraalt naar de dame, dus het zal niet voor iedereen hetzelfde zijn, maar dat is wat het voor mij is.
 
Die heb je of die heb je niet..
Als ik naar mezelf kijk en wat mensen over mij zeggen, dan ben ik niet zo zeer heel erg 'aanwezig'..
Maar wel spontaan, vriendelijk en zelden chagrijnig.. En met tijden ook best wel een beetje een Jack ass..
Dus klik ik best makkelijk met mensen.. Probeer een situatie ook altijd vanuit de andere kant te bekijken..
Zo van 'even proeven, wat voor effect mijn aanwezigheid en uitstraling op haar heeft,dametje van 23 uit Roemenië'..
Maar met sommige mensen kun je gewoon geen kant op
Ofdat dat nou een familielid, collega, of in dit geval DVP,.. Er zijn mensen die KOSTE WAT KOST hun zin moeten hebben of gewoon niet met mensen kunnen omgaan..
Kom je bij zo iemand in aanraking, kun je er energie in stoppen, terwijl je in je achterhoofd gewoon weet dat het niks word..
Of je doet je ding en bent weg, en nooit meer terug... Maw hoe vriendelijker en spontaner je zelf bent... Hoe makkelijker je 'klikt' met iemand..
Word het dan nog niks.. Ligt het in ieder geval niet aan jou..
 
Heel vaak lees je in recensies, of anderzins hier op het forum, over de klik. Dat er wel of geen klik is, Maar de klik fascineert me wel. Hoe kan die er zo spontaan en zo snel er op eens zijn ? Is het een natuurlijke empathie in de omgang met mensen , en als zowel DVP en wandelaar die heeft, is die daar direct ? En hoe zit het dat met introverte mensen. Hebben die ook zo snel een klik .Of is een klik overschat , en is t gewoon een fijn gevoel na lekkere sex.
Graag jullie idee hier over..
Tja, die is er of niet. Ik kan het ook niet nader verklaren. Waarom kun je met de ene collega wel en met de andere niet door een deur? Net zoiets.

Ik bezoek nu meestal dames die ik al wat langer ken en waarmee ik wel een klik heb. Meestal zijn dat ook wel dames die goede recensies hadden, toen ik ze voor het eerst bezocht. Dames die het ijs bij het eerste bezoek gemakkelijk breken. Want daar ben ik zelf minder goed in. Je weet nooit 100% zeker of je een klik hebt, maar als ik naar een nieuwe dame ga, probeer ik het toeval wel een handje te helpen. Door een dame uit te zoeken die in de recensies positief wordt beoordeeld op de omgang met klanten (en op de seksuele diensten uiteraard).
 
Laatst bewerkt:
Tja, die is er of niet. Ik kan het an Je weet nooit 100% zeker of je een klik hebt, maar als ik naar een nieuwe dame ga, probeer ik het toeval wel een handje te helpen. Door een dame uit te zoeken die in de recensies positief wordt beoordeeld op de omgang met klanten (en op de seksuele diensten uiteraard).
Dan is de dame gewoon sociaal wat sterker , denk ik
 
Het heeft ook (erg) veel te doen met je eigen ingesteldheid... Waar ga je voor? Snelle wip van 50 EUR? . Of ga je echt wel voor het totaalplaatje, een fijne beleving met een mooie, boeiende vrouw?
Hoe meer tijd en interactie je investeert in je beleving, hoe meer kans...
Klopt. het is een optelsom. Ikzelf merk -zelfs na meer dan een kwart eeuw wandelen- dat ik me nog steeds ongemakkelijk voel als ik zomaar bij een wildvreemde naar binnen wandel om te neuken. Ik breek zelf het ijs niet gemakkelijk. Dan vind ik het erg fijn als de vrouw me op mijn gemak stelt, dan komt ook meteen het beste in mij naar boven.
 
En... wellicht nog belangrijker is je eigen uitstraling.

Mannen (ik incluis!) zijn zeer ontvankelijk voor visuele prikkels (borsten, billen, benen, gezicht,...) Als zo'n mooi, jong ding met je flirt... ga je zo voor de bijl!

Uiteraard zijn vrouwen daar ook niet ongevoelig voor, maar... vrouwen reageren veel meer dan mannen op uitstraling en persoonlijkheid. Een zelfzekere man die weet wat hij wil in bed... en er ook voor gaat! Iemand die energie en zelfvertrouwen uitstraalt... Vrouwen merken dat meteen! En reageren daar ook op.

Dus... als jij dan meteen initiatief toont... en haar zelfzeker en vol zelfvertrouwen benaderd... en zij opent op naar jou...
Als je dan ook nog de nodige stamina en bed skills hebt om haar te geven wat ze verwacht van een man...
 
Laatst bewerkt:
Zou het ook zo kunnen zijn dat je zelf denkt dat je een klik hebt maar dat de dame daar heel anders over denkt?
Dat zal heus weleens gebeuren. Sommige dames kunnen heel goed acteren. Maar toch merk je het meestal wel aan de dame als er geen klik is. Het gaat geforceerd, ze lijken er niet helemaal bij, grijpen gelijk naar hun telefoon als je klaargekomen bent. Nee, je merkt het verschil echt wel.
 
Het kan toch ook zijn dat er totaal geen klik is met de dame of omgekeerd. Ik denk dat er dan een akelige stilte is tijdens die date. Gelukkig nog nooit meegemaakt. Ik denk om een goede klik te hebben dat je gewoon open en eerlijk naar de dame toe moet zijn. En vooral je zelf blijven. En niet vergeten dat het enkel maar een betaalde overeenkomst is. En je verder niets meer moet verwachten.
 
Akelige stilte begrijp ik nooit. Dat is hoe je het zelf ervaart. Stilte mag er ook zijn. Je hoeft niet het hele uur vol te kletsen. Maar ja ik praat altijd gewoon een beetje over van alles en nog wat. Niet iets voorbedacht. Gewoon wat er ter plekke in me opkomt. Dat kan iets zien wat ik zie in de kamer. Kan over de dame gaan of misschien over het weer. Altijd lekker om mee te beginnen :ROFLMAO:

In de regel beginnen mensen als je iets zegt vanzelf terug te praten. Het mag ook even periodes stil zijn. Dan zeg je gewoon weer iets anders. Nooit last van eigenlijk. En meestal praat de ander gewoon terug. De ene keer vind je iemand leuker dan de andere keer. Maar ik probeer het zelf altijd zo leuk mogelijk te houden.
 
Ik denk dat de befaamde klik vaak wordt verwart met beleefdheid
Het is wel iets meer dan dat voor mij. Ook weleens een dame gehad die hartstikke beleefd was, maar op alles wat ik zei alleen maar "Ja" antwoorde.

Zelfs bij open vragen presteerde ze het nog om het antwoord "Ja" te laten zijn. Nederlandse dame en verder echt heel netjes en beleefd, maar als er verder geen piep uitkomt dan "Ja" dan is er geen klik.

Terugdenkend nu was dat eigenlijk best raar qua communicatie en kan ik er om lachen. Het was denk ik geen onwil, maar ik hou het op verlegenheid en onwennigheid van haar kant.
 
Soms zijn er dingen, manifestaties, verschijnselen, ... die er gewoon zijn, die er niet om vragen om uitgelegd te worden, wat men een "klik" noemt is in mijn ogen ook zoiets. Je kan praten over wat randverschijnselen die er misschien mee te maken hebben maar je kan er nooit echt de vinger op leggen. Misschien moeten we dat gewoon aanvaarden en er al zeker geen uitleg of definitie voor gaan verzinnen. Gewoon blij zijn dat we dat kunnen ervaren.
 
Laatst bewerkt:
Het is wel iets meer dan dat voor mij. Ook weleens een dame gehad die hartstikke beleefd was, maar op alles wat ik zei alleen maar "Ja" antwoorde.

Zelfs bij open vragen presteerde ze het nog om het antwoord "Ja" te laten zijn. Nederlandse dame en verder echt heel netjes en beleefd, maar als er verder geen piep uitkomt dan "Ja" dan is er geen klik.

Terugdenkend nu was dat eigenlijk best raar qua communicatie en kan ik er om lachen. Het was denk ik geen onwil, maar ik hou het op verlegenheid en onwennigheid van haar kant.
Dus toen je vroeg "wil je het doorslikken" antwoordde ze "ja"
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan