Hoelang kunnen jullie zonder seks?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
5 jaar, blijkbaar?
Maar aangezien dit achteraf gezien verloren tijd bleek te zijn, heb ik mij volledig op de wandelhobby gestort, en heb geen enkele intentie om mijn eigen record te verbreken.

(Ter verduidelijking, seks met een partner. Ik hou het geen 5 dagen uit zonder solo de druk even van de ketel te laten)
 
Laatst bewerkt:
Ik heb wel een paar keer gehad dat ik een dag of 7-8 niet ben klaargekomen (ook masturbatie niet) als voorbereiding voor een 'speciale afspraak'.
Wat mij opvalt is dat als ik dit doe de geilheid als een parabool werkt. De eerste 2-3 dagen zijn op zich vol te houden, vanaf dag 3 wordt de geilheid enorm.
Enorm geil, continu rondlopend met een (halve) erectie, een lul die helemaal paraat staat en ballen die overvol zijn en geleegd moeten worden.
Deze geilheid houdt een paar dagen aan en daarna wordt het minder. Nog steeds volle ballen uiteraard, maar de status van continue geilheid en ongecontroleerde erecties gaat dan over.

Ik plan mijn bezoek bijna altijd van tevoren en probeer altijd om 3 tot 5 dagen niet klaar te komen. Dan ben ik zelf knettergeil, heb ik een flink portie zaad en een keiharde erectie ook.
Heb ook gemerkt dat alle dames dit wel waarderen. Heb in het verleden de fout gemaakt om in een niet geile toestand te wandelen. De dames zijn altijd teleurgesteld als
je hem niet goed stijf krijgt, laat merken dat je niet geil bent of als je niet flink spuit. Of dat komt omdat ze dan extra hun best moeten doen of omdat hun zelfvertrouwen gekrenkt wordt, geen idee.

Maar om een antwoord te geven op de vraag; ik kan een week zonder klaar te komen, maar om goed geil te zijn is de frame bij mij 3-5 dagen.
En als ik niet bezig ben met een voorbereiding kom ik het liefst 3x per dag klaar. Toen ik met mijn nymfomane Spaanse vriendin was was 3x per dag het minimum en in de weekend liep dat op tot 5-6x per dag.
 
24/7 is natuurlijk onzin, maar volgens mij bedoelt ie dat het heel vaak kan. En dat klopt ook, maar is wel afhankelijk van de situatie.
Toen ik met mijn Spaanse vriendin was gingen we ook als konijnen tekeer, maar je bent dan net aan 20, knettergeil, hebt de zorgen van het leven niet, totaal geen stress, verantwoordelijkheden.
En als je ook een vriendin hebt dat net zo geil is en ook nog knap, haal je dat makkelijk.
Dan is het niet 24/7 uiteraard, maar wel 4-6 keer per dag en zo gek is dat absoluut niet.

Maar zo'n situatie is ook niet vergelijkbaar met de situatie van een wandelaar. In een wandelleven komt de actie van de man en moet je als wandelaar zelf zin hebben. En ben je ook nog gebonden aan tijd.
Je moet binnen een kwartier, half uur komen.
Toen ik met mijn vriendin was had ik ook soms geen zin en plofte na een lange, zware dag op de bank. Als zij wel zin had kwam ze naast me liggen, knoopte mijn broek los en begon te pijpen.
En dat is zeker niet zoals een dvp je pijpt, met condoom en gehaast. Dat is dan zonder condoom, erg rustig en letterlijk plagend en genietend.
Zij was dan ook zo'n duivel dat ze precies wist wat ik lekker vond, dus ging ze ook nog eens continu haar billen spannen en ontspannen en haar blote voetjes over elkaar wrijven.
Ik had dan binnen een minuut een keiharde erectie en zin, terwijl ik 5 minuten ervoor het liefst in slaap viel.
 
Tja, kunnen blijkbaar best lang als je masturbatie ff niet meerekent?

Na stuklopen relatie feitelijk 7 jaar geen seks gehad/niet geneukt en wat daar zoal bij hoort.
Ook geen zin in andere relatie en daten of ONS zijn er nooit van gekomen.
Lang het principe gehuldigd dat ik niet voor seks betaal, dat laatste kleine 4 jaar geleden overboord gegooid en sindsdien "los".
Véél eerder moeten doen maarja. Nu met inhaalslag bezig iig, helaas komt bodem van m'n speciale "wandelpot" stilaan in zicht en zal ik moeten gaan doseren.
Bijkomend probleempje....., ben verwend geraakt, langere en echt goede GFE dates veruit de voorkeur, snelle raamwip is niet aan mij besteed. 🤫

Probeer me voor een date wel te "sparen", geeft beter resultaat over het algemeen. Zoniet sla ik toch wel om de andere dag de hand aan mezelf. 👍
 
Na een paar weken begint het toch te veel te kriebelen en dan ga ik weer. Maar toen alles dicht was ivm covid had ik er geen heel grote moeite mee om een paar maanden geen seks te hebben. Al zou ik het wel veel vaker wíllen, maar da's een ander verhaal.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan