Hoeveel mannen heeft een gemiddelde DVP gehad

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
In Amsterdam hadden we de tweeling zusjes (Louise en Martine) die ruim 50 jaar in het vak zaten. Zijn al enkele jaren met pensioen. Ik had er een nog bezocht ongeveer 1 of 2 jaar voordat ze stopten. Ondanks haar leeftijd deed ze haar best en kwam geil over.
Dit zijn uitzonderingen natuurlijk maar die dames hadden het wel druk hoor, laatste paar jaar zaten ze in de Spuibuurt.
Er is een stukje te lezen over deze dames in het AD.
 
Als een DVP 10 jaar werkt hoeveel verschillende mannen heeft ze dan gehad
Ik vind deze vraag totaal oninteressant. Als ik met een DVP op bed lig dan gaat het eigenlijk alleen om het moment dat we samen zijn. Dat ik met veel plezier aan het seksen ben met een mooie vrouw. De rest is niet belangrijk.
 
Dat is onmogelijk! Ik heb ruim 5 jaar gangbangs gedaan waar ik een totaalbedrag van opgaf. Daar is niet uit te halen hoeveel personen dat waren. Op sommige gangbangs deed ik het met 3 tot 5 man tegelijkertijd.

En dan nog.. gaat het niemand wat aan hoeveel piemels er precies in mijn mond en elders hebben gezeten 🙂 Maar het loopt in de duizenden.
Hahaha, Joke en al haar details, kostelijk.
Je zal ze toch niet allemaal meer onthouden hebben,een bakker weet toch ook niet hoeveel broden hij heeft gebakken.
 
Doe dat dan wel aan het eind van de date!
Liever aan het begin. Zoveel geiler dat te weten....
Dat is onmogelijk! Ik heb ruim 5 jaar gangbangs gedaan waar ik een totaalbedrag van opgaf. Daar is niet uit te halen hoeveel personen dat waren. Op sommige gangbangs deed ik het met 3 tot 5 man tegelijkertijd.

En dan nog.. gaat het niemand wat aan hoeveel piemels er precies in mijn mond en elders hebben gezeten 🙂 Maar het loopt in de duizenden.
Zalig. Mijn hotwife zit ongeveer aan 250. Ze heeft way to go dus xxxx
 
Terug
Bovenaan Onderaan